Nečekaná návštěva.

Nečekaná návštěva.

Za dveřmi někdo zvoní.Kouknu kukátkem a vidím něco šedého.Pak něco zachrastilo a znovu se ozval zvonek.Pak mi to došlo, smrťák přišel na návštěvu.Otvírám dveře a smrťák vchází se slovy, neboj nejdu si pro tebe, jdu jen k tobě.
Pousmál jsem se a pravím.Nebojím se tě smrťáčku, i tak jednou příjdeš a navíc mi bude cirka za rok šedesát, a na tento věk jsem si života užil Až přehršle.
Spíše by mi dělalo starost, tedy kdyby jsi teď sekl svojí ostrou kosou, co a jak by žila má žena, která se od mládí více méně potýká s nemocemi.
No a pak tu mám ještě syna pro kterého bych chtěl ještě nějakou tu dobu žít v tomto zhmotnělém světě.
A vůbec, nestůj v předsíni a pojď si sednout.No, dáš si kávu a nebo chceš něco k pití?
Ne děkuji, dlouho se nezdržím, mám teď hodně práce a jak se zdá, ubývat nebude.
Já vím, máš se co otáčet a tvá práce je ještě nanejvýš smutná.
Ne vždycky človíčku, někdy svým švihem ostrou kosou ukončím i velké utrpení.
To ano, v tomto s tebou nelze nesouhlasit, ostatně jsem pracoval v hospici, dva roky a stačilo.
Víš Jene, lidé na mě většinou vidí jen to negativní, ale až opustí své tělo a vstoupí do Pravé reality Života, tak si hnedka uvědomí, že můj zásah měl svůj hlubší smysl.
Ano, já vím, ale vůbec proč jsi vlastně přišel když ne pro mě?
Rád s tebou tak trochu koketuji a těší mě, že ze mě nemáš až takový strach.No, a snad přidám ještě to, že zde budeš ještě dlouho.
Dlouho?, a to je dobře nebo špatně?
To záleží už jen na tobě jaký život budeš chtít žít.Moc dobře víš, že jediné co má na tomto světě cenu, je Láska.
Je to tak smrťáčku, moudrá to slova.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 08.03.2021
Přečteno 179x
Tipy 9
Poslední tipující: Emily Říhová, P.Balam, kvaj, Amonasr, danaska, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná by stálo za to vyhnout se tradičním zobrazením smrťáka s kosou.

09.03.2021 09:15:46 | kvaj

Hm, asi jo, ale v myslích lidí je přeci jen ta kostra nejvíce přesvědčivá v lidském odchodu ze světa hmotného.Svět Duchovní existuje, avšak smrťák do něj vejít nemůže:-) Všichni se jednou sejdeme se všemi blízkými, kteří již opustili tento zhmotnělý svět.Těším se na to i když to pro mnohé může znít bláznivě.V tomto ohledu na lidi kašlu:-)

10.03.2021 15:03:25 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)Děkuji.

08.03.2021 14:37:26 | Jeněcovevzduchukrásného

Konec se mi moc líbí. Jediné, co má smysl je láska. Ráda jsem četla.

08.03.2021 14:33:57 | mkinka

Kočičky pozdravují. Není zač.

08.03.2021 14:47:09 | mkinka

:-)

10.03.2021 15:03:47 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí