Znovuobjevení lásky

Znovuobjevení lásky

Anotace: Sešla jsem z cesty a Bůh mi dal ukazatele.

Bůh mi dal do cesty chlapce - anděla, který mi má ukázat cestu života, správnou cestu života.

V prvním střetu s ním, mé uši uchvátil. Svojí melodií hlasu. Slovy vyřčené z úst jeho. Zněl zajímavě, mile…

V druhém střetu s ním, mé oči zaujal. Zaujala mě slova napsaná. Jeho žádost stát se jeho přítelem. Otevřel se. On jím chtěl být.

V třetím střetu, bránici otevřel. Smáli se, seznamovali se. Jeho úsměv, tím mi ji otevřel a zastavoval měchýře vzduchu.

V čtvrtém střetu s ním, mysl mate. Hladové objetí spalovalo nás. Vrásky na čele chtěla jsem mu narovnat, když jsem sama byla strachem zesláblá.

V pátém, já věřila v posledním, střetu s ním, mé srdce svou duší obsadil. Dotek chyby pocítili jsme na rtech. Ústy mu proklouzlo břímě jeho duše. Ústy mi proklouzla slova nejvyššího citu. Nelitovala jsem, a přesto mé tváře máčela slaná voda.

V šestém, jedinečném, střetu s ním, mou duši poslal správnou cestou. Víry k Bohu. Láska jest největší štěstí.

Proto miluji svého anděla, svého nejlepšího přítele, svého rádce.

On mi ukázal správnou cestu, ze které jsem sešla. Anebo ani nebyla?

Věřím v něj, že on je správný. Nechci ho vidět ztrápeného.

Tak jako jeho štěstí je rozdávat štěstí, je mé štěstí rozdávat štěstí.

Stal se mým vzorem.

Věřím v Boží lásku. Prosím o odpuštění mých chyb. Děkuji za NĚJ. Děkuji za druhou šanci. Věřím, že láska a víra v něj je má cesta. Být upřímná sobě i vůči ostatním. Milovat naplno a plnit si své cíle. Dokazovat lásku a rozdávat štěstí, kdy oplacení bude úsměv na tváři.

Chci žít! Díky tobě i mohu.

Láska je největší štěstí.

Štěstí je láska.

Láska je Bůh.

Být s Bohem znamená být šťastný.

Proto miluji a věřím.
Autor RedDoor, 30.10.2014
Přečteno 625x
Tipy 3
Poslední tipující: Jort, Kaitlynn
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bůh je láska ?

Který to je ?

Ten bůh poště co je jeden ale vlastně jsou tři co zemřel na kříži ale vlastně vstal z mrtvých ?

Slunce je bůh. Ani křestani kteří jinak zabili každého kdo jim tenkrát stál v cestě a vybili pohany si nedovolili zničit svátky oslavy slunce pohanských kmenů pouze zastínily ....už tenkrát vědeli že celá jejich víra je postavená na lži a že by to snimi mohlo zle dopadnout.

Se sluncem všechno stojí a padá.

Uctívat naši matku přirodu mi příjde teda o dost lepší než neosobního boha poušte.

Kristus byl asi fajn chlap co se nebál zemřit za to čemu věřil .
Ale bůh to nebyl. Jeho jméno bylo zneužito zločinnou církví.

30.10.2014 21:11:08 | AlpHaWiRuS

Zase to s tou vírou ale moc nepřeháněj.
Jinak je to hezké, moc bych si přála k tomu někdy také dojít. :)

30.10.2014 21:07:02 | Kaitlynn

Vítej v kotli nevěřících.

30.10.2014 20:57:19 | Lilien

Bůh tě miluje, dej se k nám!

30.10.2014 20:50:34 | Nikotin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí