Umí si Češi dělat srandu z Čechů?

Umí si Češi dělat srandu z Čechů?

Anotace: už jste klikli na web "ČECHY V ČR NECHCEME!" ???

 

Uvedu jen malou ukázku, ne každý Čech podobný humor, jako je tento, dobře snáší.. :-)

 

"Praotec Čech sem utekl z Charvátské země, protože spáchal vraždu. Odporní Češi jsou potomci vraha a nelze tedy od nich čekat nic dobrého. Češi lžou, kradou, podvádí, znásilňují a vraždí! Ať si táhnou zpátky na Jadran!

Dvě třetiny Čechů nechtějí Čechy za souseda. Češi v maloobchodech ročně nakradou zboží za 10 miliard korun a stejně se chovají i v zahraničí. Slušní Češi se kvůli Čechům bojí na ulici, mají strach o své děti a jsou již unaveni z toho, že ze svých peněz, které vydělávají poctivou prací, musí živit tisíce českých tlučhubů, nemakačenků, povalečů, zlodějů a kriminálníků. Zkrátka máme dost toho, že musíme živit českou verbež! Češi Čechům postavili města a železnici, nabídli civilizaci - a oni vás okradou, znásilní, a pak zabijí..." atd. atd., jak říkám - silná káva, humor hodně na hraně :)

 

 

www.stopcechum.cz


www.facebook.com/necechum

 

Autor Aťan, 24.07.2013
Přečteno 886x
Tipy 4
Poslední tipující: Amonasr, lipo, mikrojimbo
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle jsem neznal a je to skutečně geniální, dík za tyto nově otevřené obzory :-)

To je jako živá voda, už se konečně můžu přestat zaobírat dilematem, jestli se mám už začít opravdu stydět za to, že jsem Čech, nebo jestli ještě chvíli počkám na nějakou katarzi. Takový ventil už tu v tom notně zatuchlém a zasmrádlém ovzduší byl potřeba - když si umíme udělat ze sebe takto přesnou srandu, tak to s námi není tak zlé. Ó jaká duševní i tělesná úleva... ;-))

A neumím si představit lepší a češtější způsob, jak čelit primitivním xenofobům, rasistům a trapným čecháčkům všeho druhu vůbec... To vypadá jako slibný začátek druhého českého obrození... ;-)))

25.07.2013 11:19:05 | Amonasr

:-))

25.07.2013 15:23:13 | Aťan

....ještě s dovolením doplním..a smrdí(někteří)...:-)

24.07.2013 23:52:37 | lipo

...a někteří, odvážím se říct, nevoní! Jsou výjimky (jako džou), kteří i když vyrábějí králíkárnu, zřetelně se kolem nich line vůně Chanel No.5 :-)

25.07.2013 07:24:40 | Aťan

...takže ti co v MHD,kulantně řečeno nevoní..prostě nemaj králíky..už je mi to jasný proč sakraaaaa smrděj..:-)

25.07.2013 08:28:21 | lipo

:D asi tak.. Ale v MHD je spousta cestujících, kteří smrdí korunou, to je třeba mít na paměti..

25.07.2013 08:36:41 | Aťan

..wow..to je hnus....dneska jedu busem,budu hádat kdo nemá králíky a kdo smrdí skrz korunu..podám hlášení..:-)

25.07.2013 09:04:48 | lipo

tak to je fakt síla .. :)

24.07.2013 21:08:04 | mikrojimbo

no.. co na to říct.. :-)))

Prý www.stopcechum.cz sbírají nominace na Křišťálovou lupu a přihlásili web v kategoriích Zájmový web, Veřejně prospěšná služba a Projekt roku. :-))

24.07.2013 21:14:59 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí