S českým lvem byly vždycky potíže...

S českým lvem byly vždycky potíže...

Anotace: netřeba tipovat, na chvilku jsem si to vypůjčil od ateo.cz

 

 

Malá dcerka v roce 2513 se ptá svého otce: "Tati, dneska jsem slyšela, že prý kdysi žili v nějakých Čechách nějací Češi, slyšels o tom něco?"
"Samozřejmě maličká, prý právě podle nich se dnes říká: seš blbej jako Čech."
"Aha, a kde ty Čechy byly?"
"Nevím... ale asi někde ve střední Evropě."
"A to vážně byli tak blbí?"
"Asi ano děvče, podle pověstí si prý rozprodali a vytunelovali vlastní zemi, jejich vláda nechala lidi umírat, protože náklady na léčení si nemohl slušný člověk dovolit, a pokud ano, brzy zemřel zadlužený hladem, protože lichvářství bylo posvěceno na byznys. Za vrcholné představitele si postupně volili kdejakého loupežníka, jeden prezident dokonce pustil lumpy a darebáky ještě dříve než je stihli potrestat a zabavit, co nakradli. Ti Češi si zlikvidovali zemědělství a průmysl, tím vzali lidem práci. Prodávali jedovatý alkohol, dováželi a draze prodávali odporné a nezdravé potraviny z jiných zemí jen proto, že byly levné a dalo se na nich pohádkově zbohatnout. Kdo se bránil útočníkovi, toho zavřeli a útočník byl ponechán na svobodě a ještě odškodněn. Vyživovali si z vlastní kapsy různé darebáky a stali se poskoky cizích mocností. Dokonce i zákony udělali takové, aby vyvolení mohli beztrestně krást a prostí lidé to spláceli z obrovských a nesmyslných daní...
Ale nejspíše to jsou jenom povídačky, tomu se nedá věřit. To se jenom tak říká, víš? Protože tak blbej nikdo nemůže být!"
Autor Aťan, 17.08.2013
Přečteno 628x
Tipy 7
Poslední tipující: Joe Vai, lipo, Amonasr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Byli před Rakouskem a byli i po něm. Dvacet let si říkali, že se jim nemůže nic stát, jenže to ještě neznali Adolfka Hitlerů. Když ho poznali, dělali si z něj chvíli prču - až jim Adolfek rozbil držku. Pak poznali Klému Gottwaldů, i řekli si, že nic horšího, než Adolfek a jeho věci už nemůže existovat. A tak společně s Klémou začali něco budovat a Kléma? No rozbil jim držku! I byli Češi celí rozpolcení, nevěděli kudy kam. I tu, Velký brat, co se jich jaksi... ujal, pro jistotu, aby je zklidnil - rozbil jim držku.
Ovšem Češi se nedali - a po zhruba jednadvaceti letech se Velkého brata zbavili... A slavili a šťasní byli a ... opilí svobodou, spolčili se s dalším Velkým bratrem... který jim brzy rozbije co? No držku, přeci!
.

17.08.2013 21:13:27 | Cikáně

..jenže já si kolikrát nejsem jistej, s kým že jsme to vlastně spolčený? s Obamou? s EU? s Putinem? s čínskými výrobky? a kdo vlastně je spolčený? český otupělý velkoplatič daní z mizernýho platu asi těžko :-)

18.08.2013 10:13:06 | Aťan

S EU - potažmo s Obamou, avšak pošilháváme aj po Putinovi, skrz brýle made in PRC.
Putin je vykuk - o tom žádná, ale s ohledem na to, že již není na Hradě euroskeptik Klaus, tak bych ho ignoroval.
Obama je lhář - viz "dopadení" Osamy Bin Ladina - ale na druhou stranu, nebýt Obamy, máme možná zprasené Brdy stavbou radaru. A to by mě sralo, pač na Brdy jezdím na čundr.
Zeman je údajně /dle svých slov/ "proevropista", ale i on se nezříká vykuka Putina, zato však nemá rád /dle svých slov/ výrobky made in PRC.
Jsme spolčení se všemi, pro jistotu asi. Ovládá nás Brusel, vyjídáme odpadky EU a o Obamovi žertovně říkáme, že je to takový afroamerický euroasiat a píšeme si o tom na klávesnicích made in PRC.
Nevím proč si neumíme vládnout sami, opravdu ne. Jsme jak moucha chycená v pavučině a čím víc se třepotáme, tím víc se zamotáváme. Zkrátka bordel, bordel, bordel.

Jediné, v co já teď doufám, že nám ODS milostivě povolí předčasné volby, zatím nám v tom hystericky brání.
.

18.08.2013 11:01:54 | Cikáně

Nejdůležitější je systém, prostředí, do kterého se volí, starostlivý dozor zespodu.. - jinak se bojím, že volby v jakémkoliv termínu jsou neplodný.



http://www.rekonstrukcestatu.cz/cs

18.08.2013 12:53:51 | Aťan

Tak to jsem se tragikomicky zasmál už podruhé, i tento komentář je na ST ;-)

17.08.2013 22:11:27 | Amonasr

..tady je asi těžko co dodat :-)

18.08.2013 10:14:09 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí