Využití gumové kachničky

Využití gumové kachničky

Anotace: V tomto textu se zabývám využitím gumové kachničky. K čemu vlastně slouží?

Hračka
Je to popsané i níže. Děti si můžou hrát i s flaškou, proč ne s kachničkou, která je navíc hezky barevná.
Ozdobička a hračka do vany
Děti si s takovou kachničkou můžou hrát, že je to ponorka, že umí vyletět nahoru, že je to loď a podobně. Je lehká, sama se nepotopí. Takže způsobí lepší atmosféru ve vaně.
Žvejkadlo
Tak třeba jedna má kamarádka kachničky žvýká, že ji to uklidňuje. Takže to může působit i jako antistresové cosi. Ale pro psy to může být jen jako zábava, díky které nesežvýkají křeslo a podobně.
Zbraň
"Umlácení kachničkou" snad mluví za vše. A když dokáže ublížit plyšák, tak taková kachnička to dokáže lehce.
Rozveselení
Třeba klauni, kteří se považují za jakési pobavení, by ji mohli používat. Že by za ni mluvili, povídali si s ní, ňuchali ji a tak.
Kachní anatomie
Dětem by se na ní daly vysvětlit základní části kachního těla. Hlava, krk, křídla, tělo,... Těžko někdo bude shánět živou kachnu, aby na ní ukázal svému dítěti, kde má křídla.
Míček
Můžeme si s tou kachničkou házet jako s balónkem.
Ozdoba do vlasů
Kachničku můžeme přilepit na sponku a tu si dát do vlasů. A tadá! Pěkná ozdoba!
Krabička
Pomocí nože či něčeho ostrého vydlabeme takovou díru, samozřejmě jen na zádech, ne na břiše. A poté do ní můžeme vkládat různé věci. Třeba z ní můžeme udělat i pokladničku.
Ozdoba na vánoční stromeček
Buď se na větve můžou jen položit, nebo pověsit za provázky či zavěsit za háček.
Protéza
Pro kachní rodinku, která přišla o jedno káčátko. Mohli bychom ji přivázat ke krku matky a nechat gumovou kachničku plavat za ní. 
Návnada
Do kachničky zahákneme háček s nepříliš viditelným lankem, někam hodíme a schováme se, přičemž lanko držíme. A až se na kachničku někdo chytí (sehne se pro ni) ucukneme s ní pomocí lanka.
Signál
Některé kachničky v sobě mají pískátko, pomocí kterého můžeme dávat různé signály. Že se třeba někde schováváme a v určitý čas máme dát znamení někomu v druhé skrýši. Tak zmáčkneme kachničku a ona zapíská, což je signál.
Upozornění
Například při hodině můžeme po někom hodit kachničku, aby se otočil. Čímž na sebe upoutáme pozornost. Takto nám může někdo i zachránit život, třeba když by se hodila po nějakém vrahovi.
Žrádlo
Jednoduše jídlo pro hafoně, který sežere vše. Hafoň je pes z Harryho Pottera.
Skrýš na taháky
Takový malý taháček na zádech gumové kačky by mohl být účinný. Pak už jen vymyslet výmluvu, proč máme tu kachnu na lavici.
Bu, bu, bu!
Některé lidi může kachnička strašit. A třeba bychom takovou kachničkou mohli vydírat děti. Že jestli nesní oběd, tak je sezobne obří žlutá kachnička.
Prsten
Když uděláme uprostřed zad kachničky díru, dostatečně velkou samozřejmě, můžeme si pak kachničku navléct na prst a nosit ji jako prsten.
Zeď
Zeď oblepená hromadou kachniček... zajímavá tapeta. Ale zeď postavený z kachniček může být i docela odolná a hlavně při zemětřesení nebude nebezpečná.
Divadlo
,,A jedna kachnička šla za tou druhou a šly spolu nakupovat..." Existuje obrovské množství tvarů, velikostí a barev kachniček, některé jsou i v různých stylech. Takže pro dětské divadlo ideální.
Vegetariáni
I vegetariáni ji můžou používat jako lákadlo k vegetariánskému životu. Ukážou dětem, jak taková kachnička může vypadat (je mnohem roztomilejší, že), a řeknou, že něco tak roztomilého přece nemůžou sníst.
Křeslo
Obrovská kachna a my na ní můžeme sedět! Úplně geniální křeslo.


Takže je vidět, že gumová kachnička má četné využití a nemůžeme říct, jestli je nevinná, nebo zlá.

Autor Diktátor., 26.05.2015
Přečteno 1500x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr, A42
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..nemluvě o úlevách při odhalení novinových kachen...:-)

26.05.2015 19:30:27 | Frr

Ještě se zapomnělo na kachničku novinářskou. Může se předkládat začínajícím zpravodajům na různých vzdělávacích školeních a přednáškách, aby věděli jak má takový drb správně vypadat. Prostě okřídlený, trochu do žluta a se zobákem. Nebo nabízet v nemocnicích pacientům místo bažanta. Je menší, tedy méně nákladná, takže ty zlaté ptáky můžou nechat letět. Ve sportu, místo boxerských rukavic. Přece jenom je pro soupeře veselejší, je-li knockoutován roztomilou kačenkou než nevzhlednou, baňatou rukavicí. Při tenise, ping pongu, baseballu - místo míčků. U vrhu koulí pro sportovce muší váhy, ale tady si nejsem jistá, jestli by dřív nevrhnul ten plastový pták. Jako atrapa do výloh restaurací pro názornou prezentaci pokrmů turistům z Japonska a asijských zemí. Využití je jistě ještě mnoho a tak tento výtvor moderní civilizace jistě dlouho nezůstane opomenut. :oD Dobře napsáno. ST :O)

26.05.2015 18:35:11 | Tichá meluzína

:-))

26.05.2015 17:46:36 | A42

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí