Pro klauna

Pro klauna

Anotace: Dopis Klanunovi č. 2........nepřipraveno. Píšu co mi slina donese na jazyk...pro úsměv...úsměvy....jsou to dopisy jako z tábora...letního..doufám že nikoho neurazí

Milý Klaune!
Píši Ti opět z planety Cirk. Představ si, co se stalo.
Normálně jdu na kraji lesa a jím vařený vejce. Mám jich vždy plné kapsy, mám je totiž hrozně ráda. Zastavím se u stromu, který na mne mrkne, vytáhnu vejce a rozbiju o kůru skořápku. Strom se usměje, protože ho zrovínka v tom místě žere kůrovec. Směji se také. Rozumíme si.
No a jak tak jdu a loupu, najednou to v křoví zachrastí. Volám:
"Koukej vylízt, nebo uvidíš!"
Z křoví se ozve kňouravým hláskem:
"Já bych chtěl....kousnout. Mám hroznou chuť na žloutek."
No, říkám si, to není možné...kdo jede po žloutku? Vařeným? Tak jsem ho vydloubla a položila na zem.
No, řeknu Ti, zůstala jsem jako opařená medem. Z křoví vylezlo morče, větší morče, jako kapučíno, popadlo žloutek a jedlo. Mlaskalo u toho vehementně...chtěla jsem ho pohladit. Jak jsem se sklonila, koukám že má bodliny! Jako blesk mne zasáho vědomí, že jsem objevila nový živočišný druh! Pojmenovat...ano. Čechročučín. Nevím jak mne to napadlo. Prostě Čechročučín.
Rozmnožili se. Čechročučíni. Dochází vejce. Vařené bílky už nikdo nechce.Možná by někdo poradil co s nimi. Uvidíme.
Zatímco Ti píšu, fofruje tu větrák a otáčí svoji větrnou hlavou, mám vlasy pomalu až u stropu. A jsem smutná. Protože musím k číslům. Ach, kdyby tu byl tvůj červený nos...zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 06.06.2018
Přečteno 330x
Tipy 12
Poslední tipující: Jort, Frr, Amonasr, Iva Husárková, Šípková Růženka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...to je panečku terapie...

06.06.2018 18:17:46 | Jort

Pohádkový Jorte...děkuju...

07.06.2018 07:15:01 | Anděl

Pěkně si ta čísla kompenzuješ, Anděli - aspoň Ti z nich nehrozí zblbnutí... :-)) Půvabně napsané :-) ST

06.06.2018 12:03:05 | Amonasr

Ami...děkuji

07.06.2018 07:14:46 | Anděl

:-)

07.06.2018 18:23:42 | Amonasr

nemám vůbec čas ale nemohla jsem odolat... smála jsem se od začátku až do konce... směju se i teď... zasluhuješ vydání... zasluhuješ být slavná myško Hrabalko... nemá chybu... psát humor je nejtěžší a Ty máš dar od pánaboha... čechročučíni he hahááá... musim se ukáznit přestat chrochtat čísla čekají... jsi v zoufalé situace zasekaná v práci a přesto rozdáváš radoST děkuji Ti z celého srdce a klaním se Ti hluboko k zemi... :-))

06.06.2018 08:39:58 | Iva Husárková

Ivuško děkuji...

07.06.2018 07:14:00 | Anděl

:-))

09.06.2018 05:20:09 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí