Pro klauna

Pro klauna

Anotace: Dopis č. 4.....dnes mám ústřel zad. Hlavu mám nalevo..nenarovnám..bolí to jako....sviňa. takže dnes ustřelenej dopis...ustřelenej blázen...ho píše..

Milý Klaune!
Zdravím z planety Cirk. Blížím se na návštěvu k Fulimíně. Koukám na její domek a ne pod nohy. Šlápla jsem na ocas Totemníkovi. Ještěrovi. Jmenuje se tak protože vypadá jako indiánský totem. Rozšklebeně. Zakousl se mi do pravého lýtka. A drží mne. nedá se nic dělat, tahám ho na noze. Ramon jen udělal tssss......ofoukl mi ofinu. Potím se. Došla jsem ke vchodu. Fulimína tam sedí, ruce v dlaních. Ptám se co se stalo? No - prý - pojď se podívat. Zaparkuju Ramona - uvážu provázek na kliku. Vlezu do chalupy s Totemníkem na noze po točitým schodišti hlavou dolů - všechno má obráceně - a tam přes celou zeď pavučina. A v ní pavouk Fó. Místo noh kolečka, aby se mu líp jezdilo. Ona totiž ta pavučina jsou silnice. Sedí uprostřed, a brečí. Že prej se mu odstěhovali mladí a zůstal sám. A co jako teď. Říkám mu - nebul! Vždyť tys udělal to samé svým rodičům. To je prostě koloběh života. Podívej se raděj na moji nohu!
Fó se postavil na kolečka, vykulil oči a povidá -no nazdar. Víš, že ti ta noha zkamení? Na týden? Povídám- no to nevím! A co když to bude postupovat nahoru? Až...to ani nebudu moct..jít na záchod!
Klid, řekla Fulimína. Mám tu odvar ze sedmikrásek. A flašku slivovice. Od Klauna. Došla nebeskou poštou. Je moc dobrá. Uleví se ti.
Jak jsem slyšela že je od Klauna, ulevilo se mi hned. Protože...jednou mi napsal: "Od toho mám přece červený nos, abych nosil lidem radost!" Tak piju...slivovici...pro radost. A doufám...že bude básnit. Klaun. Tak, jak to umí jen on. Klaunovsky. Radostně. Kruci...leze mi to do hlavy. Vždyť Ti píšu! Klaune! ....možná zase napíšu. Uvidíme....tak...na zdraví!
Anděl
Autor Anděl, 08.06.2018
Přečteno 919x
Tipy 12
Poslední tipující: Iva Husárková, Jort, Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak se Ti to povedlo drahá Andělko... radost... :-)) PS ať ústřel brzy zmizí... srdečné pozdravy a objetí na planetu Cirk :-))

09.06.2018 05:46:48 | Iva Husárková

Drahý Anděli,

a sakra chyba, hned v úvodním oslo-vení (to jsem ale osel)
tak škrtám a znova.

Dravá Anděli,

jeje jeje to zní divně, co jsem to jenom......hi už vím jsem to popleta

Dráha Anděli,

šitatata šitatata....Tseeee to je , to je zase chyba ....
zajímalo by mě jestli může anděl přerazit
někoho vejpůl ... to se ale nejdřív budu muset naučit psát.

No jo no. co s tim teďka ....Hele já už to mam tady mi kouká ještě kousek srdce
tak si ho upižlam tááááák, nacpudo obálky a pošlu to tam na horu, na horu ?
to není úplně správně , vlastně jsem chtěl poslat nahoru, no to sem zase chytrej
ale jak asi.... No jo počkat za chvíli poletí Laika .... tak jestli to nesežere , snad to doručí

08.06.2018 08:15:24 | klaun

Klaune....děkuji Ti....přinejmenším vím, že se tu objevuješ.....někdy to holt tak chodí. Člověk je tak nějak v poklusu nic nestihá. Ale je potřeba se zastavit...pozastavit...chvilku. život je tak moc krátký...a každé dobré a milé slovíčko mu ho prodlužuje....tak jako jsi mi ho prodloužil teď Ty...a za to Ti děkuji.

09.06.2018 14:32:13 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí