Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: ..dopis č. 6.......přemýšlím, kolikátý to bude na vánoce:-):-):-)

Milý Klaune!
Zdravím Tě z planety Cirk. U Fulimíny bylo hezky. Do doby než se rozeznělo klepadlo na jejích dveřích. Má tvar sloního chobotu. Musí se hezky sevřít do dlaně, zatahat, aby chobot zatroubil. Inu Fulimína je tak trochu erotomanka. Nemám jí to za zlé. Líbí se mi to. Spěcháme ven. Tam stojí vyděšený faun Fusaklín. Fusaklín proto, že nosí na všech kopytech fusakle. Pruhované a výhradně červenozelené. Miluje totiž vánoce. Kouká na nás vyděšeně a povídá - Fulimíno, pojď k nám. Pletu si ponožky, a najednou všechny klubka vyskákala oknem ven, a hajdy do lesa. Potřebuju jen půlku ponožky abych měl dva páry! takhle to nedopletu...No co dělat? Odvázala jsem Ramona a šli jsme. Fusaklín bydlel nedaleko. Fulimína se těšila. Jeho obydlí vypadá totiž jako ženské ňadro. Jen místo bradavky je komín. Zastavili jsme se pod oknem a koukáme po vlně. Stopy vedly hluboko mezi stromy. Povídám - Ramone, leť zjistit co a jak. Pustila jsem ho, za chvilku byl zpátky a huhňá- bobr Flapetka si s nima zacpal hráz. Vypadly mu zuby a nemůže hryzat. Povídám Fusaklínovi - víš co? Máš oranžovou? Dopleť to oranžovou a je to. Fusaklín se začal smát a radostí poskočil, až se mu roztančily všechy zelenočervené dredy na hlavě.Povídá - pojďte na zmrzlinu. Zelenou z jehličí a červenou z jahod. Hm, říkám červenou. Fulimína si povzdechla. Obě jsme věděly proč. Naskočil nám červený nos.....
Klaune, zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 10.06.2018
Přečteno 380x
Tipy 11
Poslední tipující: Iva Husárková, Amonasr, Jort, Frr, jondys
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...tak na Tvou další epištolu klaunovi jsem se už moc těšil...nezklamalas ..ST* :-D :-)***

10.06.2018 20:15:35 | Frr

Frr...děkuji..směju se...

11.06.2018 06:37:20 | Anděl

Zbožňuju tvý dopisy Klaunovi!

10.06.2018 08:22:21 | jondys

Opravdu??? tak to moc děkuji!!! potěšilo!

11.06.2018 06:36:58 | Anděl

Opravdu! A jak píše (myslím že) Frráček, pod jiným z tvých dopisů, byla by z toho báječná knížka. A jestli bude, rád si jí koupím!

13.06.2018 04:11:27 | jondys

Mnohokrát děkuji...to si ani nezasloužím...

13.06.2018 07:06:47 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí