Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: ..dopis č. 13...sákra....nešťastná třináctka. No...uvidíme...

Milý Klaune!
Zdravím z planety Cirk. U Bejvoníka jsem se pořádně rozhlédla. Bydlel v prostorné jeskyni, na stropě měl otevřený poklop kudy proudilo slunce dovnitř, byly vidět další dveře kolem, asi více místností. Stoly se prohýbaly jídlem. Měl uzené maso z komína, různé druhy sýrů - mimochodem to by hrozný smrad. Hlavně ty černé sýry. Když jsem se ho ptala na postup výroby prohlásil- kdybych ti to Anděli řek, utekl bys. Jen ochutnej. Tak jsem si podržela nos kousek uždíbla - všechna jídla se jedla rukama - a ukousla. Tyjo! To si byla chuť! Chutnalo to ořechovoslanoananasově až jsem musela zavřít oči. Když jsem je otevřela, Bejvoník se řehtal až mu tekly slzy a mezi smíchem povídá - já to věděl. Tak ti to řeknu. Smíchal jsem ananas a ořechy, hodil do tůně s mořskou vodou zabalené do lupenů kokolíny (něco jako rebarbora). No a tam nechal uležet měsíc mezi inkoustem chobotnice Klapalíny. Kudy ho vypuští ti neřeknu. Proto ten smrad.
Najednou se v otevřených vratech objevil stín. Dovnitř vkročila trpaslice. Malá tlustá trpaslice, v ruce píšťalku, velký spodní pysk. rozčísnutej výraz a povídá - Ty kryndulíne Bejvoníku!...čo ťo ťady vyvádíš? Jen odejdu ňa jeden den a barák vzhůru ňohama! Bejvoník zrudnul a říká - mámo, já se budu ženit! Trpaslice vzala píšťalku a začala pískat. Všichni se chytli za uši, to se nedalo. Takový ostrý hvizd až bubínky s kovadlinkama nestíhaly bubnovat. Ňesouhlasím! Protestuju! Kam půjdu? Kde budu bydlet? Bejvoník říká - klid mami, no přece tady s námi, se mnou a Fraparatkou! Na ta slova Fraparatka vstala a prohlásila- to teda ne! V tom případě končím - a jdeme a všichni! Tak..a bylo to. Všichni jsme se zvedli a vypochodovali ven. Celý ten houf a najednou nám bylo smutno. Fraparatka si utírala slzy, i ten Debrolín byl smutnej, no vlastně všichni. Jedinej Totemník dál koulel očima pod tíhou srdíček.
Ach Klaune. Kdybys tu byl, určitě by sis věděl rady...ale počkat. Já už něco vymyslím. Od čeho bych byl Anděl. Kuju pikle...nojo - jak se kujou pikle? V kutích? Kujou je asi Kujóni...hmmm...tak nějaký holt seženu.
Zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 17.06.2018
Přečteno 385x
Tipy 9
Poslední tipující: jondys, Jort, Frr, Amonasr, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..věřím, andělinko, že předložíš čerstvě přefiklé pikle a z nich zaprýští
150 000 opojných vůňochutí-už nyní se mi sbíhají mé leptavé rozjuchané Frra-sliny...JUCH * ST* :-D* :-)))***

17.06.2018 15:02:50 | Frr

Frr...děkuju Ti moc!!!

18.06.2018 07:13:56 | Anděl

třináctka je šťastná... vem si Klapzubu PS vono se to moc neví přihodilo se to až potom co natočili film :-))

17.06.2018 07:52:26 | Iva Husárková

děkuju Iví!

18.06.2018 07:13:05 | Anděl

:-))

24.06.2018 05:31:32 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí