Pro klauna

Pro klauna

Anotace: dopis č. 16...

Milý Klaune!
Zdravím Tě z planety Cirk. Stáli jsem tam a koukali jeden na druhého. A najednou Kujón - celý hranatý, jakoby do sebe sražený chlap s vousama jako dráty a rozježenými vlasy zahučí - tak jsem tu. Jako tady. Podle toho co jsem čet, tak asi vám jde o Bejvonici. Nojo, co s ní. Jako - co se s ní dá dělat. No, já bych věděl. Ale jí se to nebude líbit.
Povídám - tak prozraď, uvidíme. Ale nejdřív si sedneme a uděláme čafe. Vešli jsme do chalupy, sedli si, popíjeli čafe a čekali napínavě, co z něj vypadne. No, je to takhle - povídá Kujón - kdysi dávno jsem se s ní chtěl oženit. Ale vona nechtěla. Že prej po gumě nikam lízt nebude a má závratě. Dal jsem jí píšťalku, ať vždycky zapíská a já pro ní slezu. Nechtěla ani tak. Moment - povídám - píšťalku má pořád, hezky hlasitě hvízdá. Kujón se začal chechtat až měl místo očí jenom černé čárky- tak to vona mně pořád miluje! No určitě! Ale je děsně tvrdohlavá. Tak teď jak to udělat. Já vím - povídám - jsi Kujón, tak kuj pikle! Od toho tu ostatně jsi. Tak se snaž. Fraparatka se chce vdávat a ty ženit. Kujón na to - hm, tak to bude těžký. Zvenku se ozval větrný Ramon, vyšli jsme a tam běhal Totemník s vyplazeným jazykem za svým vlastním ocasem. Točil se jako káča a najednou se sruntil nohama nahoru a oddychoval. Už to mám! - vykřikla jsem - Láskoštístkové! Jejich srdíčka! To je vono! Jdeme za nimi - a nejlépe hned! Ivankaivan otevřel oči a povídá - víš, co říkáš? Ty snad nevíš, kde bydlí? Uprostřed skleněného jezera na stromech akátovovníku ! Není jak se k nim dostat. Jedině vzduchem. Umíš snad lítat? To neumím - říkám. Ale vím, kdo umí. A odnese mně tam! Ivankaivan na to - no doufám, že nemyslíš mně? Jsi moc těžká, neusnesu tě. Ty ne, usmívám se, ale ptákovice Džohana. Pokud si mně nedá k večeři.
Tak...a na to se musím napít. Panáka moravské, nebo dva, tři...o tom zítra. Napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 20.06.2018
Přečteno 390x
Tipy 12
Poslední tipující: jondys, grázlík, Amonasr, Frr, Jort, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na zdravíííííííííí :-D ST*

20.06.2018 19:33:29 | Frr

:-):-):-):-)

21.06.2018 06:40:20 | Anděl

pobavila jsi mě rozesmála děkuji že rozdáváš dobrou náladu :-))

20.06.2018 11:25:58 | Iva Husárková

Děkuji Ivuško:-)

21.06.2018 06:39:54 | Anděl

:-))

24.06.2018 05:17:07 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí