Pro klauna

Pro klauna

Anotace: dopis č. 18...

Džohana zakroužila nad ostrovem uprostřed jezera a dosedla na kraj, kde nebyly akátovovníky. Počkám tady, řekla. My tři jsme vyrazili do nitra mezi keře. Byly zvláštní. Vypadaly jako kužele, spletené větve rostly do špičky a na nich se pohupovaly ve větru kokony ze žvýkaček. Ve slunci se blýskaly s prominutím jako psí kulky a to se odráželo na hladinu skleněného jezera. Záblesky byly duhové, to byla taková krása!Tisíce jemných záblesků a každý jinak barevný. Jak jsem šli, z kokonů vylétávali Láskoštístkové a zvědavě si nás prohlíželi. Došli jsme na mýtinu a tam seděla na trůně královna Hortemína. Byla překrásná, pleť měla duhovou, a byla celá nahá. Obdivuji nahou ženskou krásu. A ona byla hodna obdivu. Nebudu popisovat, to by bylo na dlouho. Usmála se - zdravím Anděla s doprovodem, vidím vás už z dálky. Džohana je pořád tak frivolně prsatá, ale je to krásné. Ano je, odpověděla jsem. Letíme sem s prosbou. A celé jsem jí to vypověděla o Fraparatce, Kujónovi, Bejvonici a že potřebujeme Láskoštístky aby zakroužili nad Bejvonicí a ona se chtěla vdávat. Hortemína přehodila nohu přes nohu, nejsem na holky, ale zrudla jsem, byla totiž krásná i tam, a ona se tak rozesmála a povídá - tak jo, pošlu s vámi párek Láskoštístků, protože se mi líbíš. Oua - říkám si - co z toho pro mně vyplývá? A zrudla jsem ještě víc. No - to umím moc dobře. Rudnout. Hortemína luskla prsty, přilétly dva páry Láskoštístků, ona popošla ke mně, políbila mne na tvář, až jsem málem omdlela, vykoktala jsem poděkování,otočili jsme se a vraceli k Džohaně. Ramon větry nešetřil, tak se mu to líbilo a Totemník se tvářil mimo. Džohana nastavila křídlo, usadili jsme se a vzlétli, Láskoštístkové nad námi. Ještě naposledy jsem se ohlédla. Ostrov mizel z dohledu, jen na nebi se blýskalo duhově. Kdybys tu byl, Klaune, možná bys letěl s námi. A bylo by Ti hezky.
Zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 22.06.2018
Přečteno 377x
Tipy 11
Poslední tipující: jondys, Amonasr, Marcella, Frr, Jort
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Až mi z Hortemíny lechtá v podbřišku :)

07.07.2018 15:41:09 | jondys

:-) :-):-) děkuji.....je opravdu krásná!

08.07.2018 07:07:38 | Anděl

... bude se těšit ...

22.06.2018 13:20:53 | Marcella

Děkuji, Marcello:-)

22.06.2018 16:36:46 | Anděl

...NÁÁÁÁÁÁDHERA.......přiznám se ti, že kdesi v záhybu své pomačkané duše klaunovi závidím....má milá přeskotočná Dráho-míro...krin-krink..jupiti dupiti ST* :-D* :-)

22.06.2018 13:09:12 | Frr

Frr..děkuji za komentář. :-)

22.06.2018 16:36:22 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí