Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: Dopis č. 20..

Milý Klaune!
Zdravím Tě z planety Cirk. Dolétli jsem k Džohanině kremroli, a ona povídá s povzdechem - zase tu budu sama. Bylo mi jí líto. Neboj, Varhuník se tady určitě objeví. A když ne on tak já určitě. Džohana se usmála, mávla křídlem a šla domů. My tři s Láskoštístky jsem se vydali do mojí dýně. Tam seděla na schodech Fraparatka s Debronínem, v trávě Ivankaivan a Kujón. Jak nás zblejskli, hned povyskočili radostí. Tak jste zpátky!Zvolal Ivankaivan a sedl mi na rameno. Tak ráda jsem se nechala polechtat pírkama! Tak, povídám, musíme se domluvit jak to provedeme. Fraparatka na to - řítí se sem Bejvoník pro klíč. Kdoví, třeba vezme mámu s sebou. To by bylo nejlepší. Jdeme na čafe. Jak tak pijeme, větrný Ramon vypustil pár větrů. Mezi námi, už mně to začínalo obtěžovat. Džohana měla alespoň klepadlo co hvízdá. A já prosím prdícího draka. To se změní. Venku stál Bejvoník a za ním rokročená Bejvonice. A hned začala hvízdat jak zběsilá a řvát na Fraparatku - ukradla jsi nám klíč od truhly s pokladem! Koukej ho vrátit ty zkozydušino! A pak to šlo rychle. Hvízdla jsem já, z dýně vylétly Láskoštístkové a vyšel Kujón. Láskoštístkové vypustili srdíčka, a jak se tak snášely na nás všechny, cítili jsme kouzlo lásky. Bejvonice se usmívala na Kujóna, on zase na ni, Bejvoník na Fraparatku ona na něj, Totemník si honil ocas a my ostatní jsme se usmívali tak všeobecně. Jenže se zatáhlo a začalo kňourovat. Takové kňourování, není nic hezkého. Z nebe padají kňoury, lepivá očíčka, přilepí se všude možně a kňourají a mrkají. Honem jsme se běželi schovat do dýně, jenže jsme se tam nemohli vejít. A tak Kujón s Bejvonicí zůstali venku. Kňourání a mrkání si teda užijou, ale dlouho se neviděli, tak si kňoury mohou vybírat jeden druhému. Čekají nás přípravy na svatbu. Ovšem pokud se zase něco nesemele. Zase napíšu.
Anděl.
Autor Anděl, 24.06.2018
Přečteno 332x
Tipy 12
Poslední tipující: Jort, Amonasr, Frr, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...je to opravdu zábavnější než naše planeta...:-)

26.06.2018 01:29:51 | Jort

Pohádkový Jorte:-) to jsi mne tedy řádně rozchechtal.

26.06.2018 06:22:42 | Anděl

velice zábavné a vynalézavé dílo

24.06.2018 22:42:54 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Třpytko moc děkuji.

25.06.2018 06:47:15 | Anděl

je to ohňostroj kaleidoskopicky se míhajících tvorů a událostí-žel už mně dementínkovi někteří tvorové se svými vlastnostmi chvílemi unikají...AVŠAK TEXT JE TO JÁSAVÝ, S NOTNOU DÁVKOU NĚŽNÉHO PITORESKNÍHO HUMORU...POVZBUZUJEŠ a vždy rozveselíš*ST*:-)*

24.06.2018 14:40:02 | Frr

Děkuji Frr....nějak se to vyvrbí, uvidíme.

25.06.2018 06:47:01 | Anděl

milá Andělko Tvá planeta mě moc baví a pozitivně zasahuje do mého života začalo to oznámením Tomovi že je Totemník nejen že si mistrovsky honí ocas umí i tyčku s barevnými pírky (fungující na lidský pohon) legrace je že když ji uloví s plnou pusu čouhajících pírek slastně si vzdychne jinak se ve Tvých postavách trochu ztrácím a tak Mia se při jídle dozvěděla že je Fraparatka (aniž bych tušila jaké má ona postava vlastnosti) od rána bytem lítají Láskoštístkové (z Cirku jsem je samozřejmě neukradla je to jejich iluze ale pocitově velmi skutečná) Tom je dál Bejvoník Bejk a já prdící drak občas tak intezivní že lítám a teď mě omluv padají nám ze stropu kňoury nachytám je do polívky krásný den na planetu Cirk :-))

24.06.2018 09:35:44 | Iva Husárková

Ivanko směji se, těch postav je tam habaděj. Pomalu jim dávám podobu skutečnou. Těší mne, že se Ti líbí, děkuji moc.

25.06.2018 06:44:23 | Anděl

:-))

29.06.2018 10:23:14 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí