Pro klauna

Pro klauna

Anotace: dopis č. 23

Milý Klaune!
Píšu Ti z planety Cirk. U Džohany jsme si hezky popovídali, Fulimíně se Džohana velice líbila, no bodejť by ne. Ptákovice Džohana byla moc hezká. Měla šedé oči, modré vlasy dlouhé až do pasu, no - vlastně jí sem tam vykoukla bradavka, ale to právě Fulimínu fascinovalo. Nechci vůbec Džohanu podezírat, ale myslím, že to dělala schválně, aby ji potěšila. Krátký červený zobák hezky ladil s šedýma pírkama sem tam stříklé černou barvou. Naproti tomu Varhuník byl celý černý - no přece jen to byl havran, moc k sobě ladili. Fulimína slíbila sestavení svatebního menu, jen zbývalo určit datum. A to bylo horší, neboť to měly být všechny tři svatby v jeden den. Říkám - přátelé - to budou dohady, to nechci vidět! Džhana na to - nám je jedno kdy to bude. Snášet vejce stejně budu až dlouho po svatbě. Chci si ještě užívat. Varhuník zrudnul - já chci děti hned! Nač čekat? Nejsi nejmladší! Džohana se nafoukla - tak já nejsem nejmladší? Podívej se na sebe - chybí ti špička zobáku a jeden dráp! Vocas prořídlý, oko kalné! Trvá ti všechno hrozně dlouho, než budu mít vejce - to se asi načekám! Páni...rychle jsem mrkla na Fulimínu pomalu jsme vstaly a kradly se ke dveřím. Džohana s Varhuníkem stáli zobáky u sebe a dohadovali se. Vyšli jsme ven a Fulimína povídá - vůbec jim to nezávidím. A to mají před svatbou. Co bude po ní? Usmála jsem se - neboj, však oni se domluví. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. To je jen trénink. Víš co? Když jsme tady, jdeme za Fraparatkou. Třeba má už vybrané datum svatby. Šly jsme tedy k víle Fraparatce. Míjely jsme domek fauna Fusaklína- to je ten co vypadá jako ženské ňadro a místo komína má bradavku - a Fulimína zavzdychala - tak tady bych chtěla bydlet! (erotomanka) Pomyslela jsem si - no nazdar! Co se to děje? Ještě začne pokukovat po Fusaklínovi a další svatba? No to snad ne! I když - proč ne? Jsme přece na Cirku, tady je možné všechno. A jako na potvoru, Fusaklín vyšel ven z domku a hned běžel k nám ve svých štrikovaných vánočních zelenočervených ponožkách s jedním proužkem oranžovým. Zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 27.06.2018
Přečteno 343x
Tipy 8
Poslední tipující: Jort, Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já to tak odhaduju na další svatbici :-D :-))***

27.06.2018 13:33:54 | Frr

Frr...směju se uvidíme...

28.06.2018 06:48:40 | Anděl

Dneska jsem první , první , hurráááááá

27.06.2018 07:06:35 | klaun

:-):-) joj - dobré ráno!

27.06.2018 07:07:00 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí