Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: pokračování č. 26

Šli jsme tedy na čafe a říkám- copak dary! Ale kdo je oddá? To vůbec netuším! Ivankaivan na to - no to je přece jasné - jediný kdo tu může oddávat je chobotnice Čunkadra. Ta na to je študovaná. Tak tu neznám - divím se - chobotnice? Žádné moře tu na Cirku nemáme! Ivankaivan se zasmál - nojo - však je to taky suchozemská chobotnice, zrovna tak jako suchozemské želvy, to dá rozum, ne? Zvednul oči a plesknul se křídlem do čela. No jen se nezblázni- ptám se- kde bydlí? A on - jako Čunkadra? V jeskyni. Stoupá se tam po žebříku zavěšeným na mraku. Ta jeskyně se vznáší nad zemí. Ona totiž Čunkadra má hrozně dlouhá chapadla, stáčí si je do klubíček a sponkuje kolem hlavy. Na zemi je má stále od něčeho, tak vůbec dolů nechodí. Ale to ona ráda oddá, ona totiž má děsně ráda krukevníky z čokolády. Ty vyžaduje jako občerstvení. Jinak nejde... Krukevníky? Co je to? (ptám se). Jako krukevník? (zvedám oči já - né asi!) To jsou balzamovaní láčkovci z druhohor. Pašerácký artikel..artikl..no jsou děsně těžce k sehnání. No těpic! říkám si. A já jako je mám snad sehnat? Klíííd- povídá Ivankaivan- já je ukradnu. Šlohnu. Stopím. Čórnu. Kapišto? Zrudla jsem - ale já o tom nechci vědět! Klííííd - to je jasný. Vím, kde je skladujou pašeráci. To bude brnkačka. Dneska v noci. O ničem kdyžtak nevíš! A s tím odletěl. No Klaune- to bude průšvih! Čórovat! Spolupachatelka! Až se potkáme, ten Tvůj červenej nos zčervená ještě víc, než je! Zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 30.06.2018
Přečteno 392x
Tipy 8
Poslední tipující: Jort, Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

....Ty umíš napínat, to Ti ale řeknu* ST* :-D*

01.07.2018 15:03:13 | Frr

:-)

02.07.2018 06:30:08 | Anděl

Ajajaj Anděli podáváš ruku peklu honem něco udělej než bude pozdě , rychle něco vymysli, jinak z toho bude děsnej průšvih a jestli myslíš, že na policajty zabírá červený nos tak to ne-é pan Chaplin by ti o tom mohl něco navyprávět ...co to melu , nemoh vždyť je němej a ještě k tomu černobílej :-)

30.06.2018 23:45:34 | klaun

Klaune - uvidíme:-)

01.07.2018 07:41:54 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí