Pro klauna

Pro klauna

Anotace: dopis č. 29

Milý klaune!
Píšu Ti z planety Cirk. Nejlepší místo pro svatbu by byla louka pod Šiškopádem. Když se setmí, padaj z něj šišky a z nich vylétávají světlušky. Mohly by svítit na hostinu. Zasmála jsem se - jo! To bude nejlepší. Ještě sepsat hosty. Joj- to bude problém. Jako na zavolanou slyším venku hlasy, otevřu a tam Bejvoník s Fraparatkou, Kujón s Bejvonicí a Varhuník s Džohanou. A že prý se jdou domluvit koho pozvat. Nejlepší všechny ty, co nás čtou, no a potom všechny známé z planety Cirk. A zasedací pořádek bych prý mohla udělat já. To mi udělali vážně radost. Dala jsem jim přečíst menu, co vytvořila Fulimína. Všichni prskali smíchy, a že prý - co je to trojúhelník nandu.....říkám- netuším. To bude překvapení. Jak jsem je tam viděla, pokukovali po sobě, usmívali se, mně bylo tak veselo! Říkám- moment! co hudba? A Bejvoník na to - zařízeno! Budou hrát trpaslíci Šukilíci, všichni je chtějí! Vůbec jsem se nedivila, že se tak jmenují. To bude tedy eroticky laděná svatba se vším všudy. No - moc času nezbývalo. Takže tímto zvu všechny co nás čtete na svatbu. Vlastně na tři. Najednou. To bude mazec! Netuším jak dlouho bude trvat. Den? Dva? Tři? Už aby to bylo. Klaune - směju se! Jsem totiž zvědavá, zda přijdeš. To by totiž opice Tygrolína vrátila kus. Co chybí k Cirku. A bylo by vše, jak má být.
Zase napíšu.
Anděl.
Autor Anděl, 03.07.2018
Přečteno 385x
Tipy 9
Poslední tipující: Jort, Amonasr, Šípková Růženka, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..moc se těším...díky...o hostině zhltnu trojuhelník nandu a hned Tě budu Anděli chtít vyzvat k tanci-tz.ropušímu - o hůlce-moc se nasmějeme...DOOBRÝÝÝÝ:-D*:-))*

03.07.2018 13:01:36 | Frr

ano Frr....uvidíme jak to půjde. děkuju moc...

03.07.2018 20:48:28 | Anděl

Ha opice Tygrolína utrhla kus Cirku ?
Jak se to stalo ? Kdy ?
Ach jo ta moje zvědavost mě jednou přivede do průšvihu.
Ale já se nedám . Počkám si :-)

03.07.2018 10:13:56 | klaun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí