Koncert Aerosmith

Koncert Aerosmith

Anotace: Začínám se nad sebou zamýšlet. Vždy když jedeme na nějaký koncert, nás čekají nějaké komplikace. Že by nějaké znamení do budoucna.

 

                            Koncert Aerosmith

 

   Našim životem proplulo několik hudebních skupin. Každá  měla své osobité kouzlo,každá měla příběh z účasti a z cestování za ní.Tyto příběhy byli součásti života, proto si jich nesmírně vážíme.

   Koncert skupiny Aerosmith se konal v Polském Krakově. Lístky jsme koupili přes portál, proti jejímž nekalým praktikám při prodeji vstupenek v podstatě neexistuje právní ochrana, což my tehdy nevěděli. Naštěstí nám lístky dorazili docela brzy a v pořádku. Cena lístků byla podstatně větší, vůči rezervačnímu poplatku. Na našich portálech koupit lístky nešlo,  tudiž nic jiného nám nezbývalo.

   Nebyli jsme z rodiny sami, co se chtěli aspoň jednou na tento koncert podívat. Nakonec  se nás domluvilo šest. Přidal se i syn se snachou a její rodiče. Nastála otázka dopravy. S tímto jsme si naštěstí dělat hlavu nemuseli. Nabídl se nám člověk, který vlastníl osmi místné auto. O jednu velkou starost míň.

   Jelikož se lístky na koncerty kupují dopředu půl roků, nebo i rok, počítali jsme, že mohou ještě nastat komplikace. Taky nastaly. Snacha otěhotněla, v době koncertu byla v pátém měsíci. Rozhodli se, že pokud lístky prodají, tak nepojedou. Kdo by ale chtěl tak předražené lístky. Samozřejmě nikdo. Nic jiného nezbývalo, než se vydat za kulturou i s malým rockerem v bříšku.

   Nastal den ,,D". Rodinka dojela k nám, dopravce také ,sluníčko nám svítilo na krásný výlet. Vyjeli jsme už odpoledne, neboť jsme se chtěli před koncertem pokochat krásou Krakova. Nádherná rodinná idylka. Netrvala ovšem dlouho. Hned za vedlejším městem , naštěstí ještě před nájezdem na dálnici, nás překvapil defekt. Řidič prohlásil ,,Ještě, že mám rezervu, vyměním to a hned budeme pokračovat".

   Syn se navlékl do výstražné vesty a přibrzďoval auta, která nás míjela, řidič se snažil sundat rezervu s pod auta, bohužel  bezvýznamně. Držel ji totiž rezavý šroub a ten nešel povolit. Začali jsme pátrat, zda v okolí není nějaký servis, kde by nám mohli defekt spravit. Měli jsme štěstí. Kousek od nás se nacházel servis i s ochotným servisákem. Přijel si pro celé kolo, odstranil defekt, dovezl zpět a pomohl to řidiči nahodit na auto a my mohli pokračovat dál, bohužel s pocitem, že pokud píchneme ještě jednou, budeme muset vše absolvovat znovu. Rezerva byla i nadále bezpečně uložena v prostoru pod autem. Čas se nám bohužel  dost zkrátil. To znamenalo, že jsme se rozloučili s návštěvou překrásného města Krakov a doufali jsme, že aspoň stihneme vytoužený koncert.

   I přesto, že jsme se plížili krokem přes ucpaný Krakov,  na koncert jsme dorazili včas, dokonce i na předkapelu. Jelikož čtyři lístky byly na stání a dva na sezení, poslali jsme mladé si sednout a modlili se, ať naše budoucí mamina neporodí šokem na koncertě a ještě v zahraničí. Daleko my od pravdy nebyli, jakmile začala předkapela hrát, málem jsme měli zástavu všichni. Místo jsme si našli u podia. Předkapela byla špatně odzvučená. Bedny , které byli naproti nám, cestovali po zemi. Jak začali hrát, manžel myslel, že mu pukne srdce. Otačel se zády, ať ztlumí ten nápor basáku. Opravdu jsme měli sto chutí z toho perfektního místa odejít.

   Nebyli jsme sami. Jak nám později řekl syn , musel ze snachou opravdu opustit stadion z místa i přesto, že seděli v druhé půlce stadionu. O přestávce jsme se bavili z pořadately jestli to ozvučení u Aerosmith bude lepší, že tato předkapela byla děs. Bylo nám řečeno že určitě, samozřejmě prý  jak Perry zabrnká na sólovku, lehce to ucitíme. Bylo to tak jak říkal. Koncert byl úžasný, perfektně ozvučený, i když se Perry opřel o struny vůbec to nevadilo.    Naši mladí se na Aerosmith vrátili na sedačky a koncert si taky vychutnali. I miminku v bříšku se muzika líbila a líbí dodnes. Stal se z něj fanda tohodle žánru. Jak začne hrát jakákoliv tvrdší hudba vezme dětskou kytaru a klátí se jak správý rocker. Není čemu se divit , měl přece přípravu u maminky v bříšku.

 

 

                  

Autor Marťas9, 04.11.2023
Přečteno 67x
Tipy 6
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl, Ondra, Žluťák
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za podělení.

26.11.2023 20:55:06 | mkinka

Ja děkuji za zastavení, opatruj se

26.11.2023 20:58:52 | Marťas9

Rádo se stalo,ty se též opatruj.

26.11.2023 21:04:02 | mkinka

Moc fajn se to četlo...a super je, že když je konec dobrý...tak je vlastně dobrý všechno:-)
Říká se to tak...takže věřím, že i když vás cestou potkala mrzutost a předkapela se proměnila na jakousi EKG kontrolu, kterou jste všichni přežili ve zdraví, dnes se při vzpomínce na to všechno usmějete a je vám fajn... hlavně i díky Perrymu:-)
Krásnej den, ráda jsem četla.

04.11.2023 12:43:52 | cappuccinogirl

Ano Cappu, je to tak. Nakonec vše ok, malý Toníček to v bříšku taky přežil. A koncert i přes ty komplikace dopadl dobře. Tyler předvedl jak je pořád pružný a úžasný hudebník a zpěvák

04.11.2023 12:56:14 | Marťas9

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí