Otevřená zpověď

Otevřená zpověď

Anotace: Pro muže, který nikdy nebude mým a přesto mi obrátil život vzhůru nohama.

Zpočátku bylo prázdno. Shoda nekonečných náhod nás spojila dohromady. Na prvním setkání neproběhlo milion jisker a nesmělých pohledů. Ani na druhém, ale právě tam jsem pocítila citové souznění. Nejsi krasavec ani lamač dívčích srdcí. Jsi já. Jsi to, co bych mohla být. Jsi má temnější stránka. Snažím se být Tvým sluncem, ale příliš často přes mne prochází Tvé náladové mraky. Oba jsme připoutání jinde, Ty k ní a já k němu. Přesto cítím, že bez Tebe nelze fungovat. Věřím Ti. Probíháš mými myšlenkami po celý den. Když jsi veselý, raduji se. Smutníš-li, jsem bez nálady. Vím co mi odpovíš, dřív než se zeptám. Nechci se v Tobě zklamat. Ty a já, nikdy nebudeme my.
Žiješ ve strachu. Prochází celým Tvým životem, bojíš se mít rád, natož milovat. Nechceš přijmout pozitivní prožitky. Já Ti nabízím vše, co je v mých silách. Jsi zaslepen a vítáš raději milosrdné lži než upřímnou pravdu. Netuším, proč jsi jako ledová kra. Nemusíš plout sám uprostřed promrzlého oceánu. Přijmi mě. Vezmi si štěstí, které Ti nabízím. Nech si okořenit život. Hrdost a pýcha je jen pro lidi, kteří chtějí zůstat, dříve či později, sami. Nikdy nebudu dokonalá, každý s sebou nese tíhu minulosti, ale s Tebou cítím, že jsem celá. Tvé současné mlčení je obrana nebo útok? Nenechám si vzít štěstí, které přišlo s Tebou. Nechci přijít o mého rádce a průvodce. Neakceptuji Tvoje rozmary.
Nepopsatelné prázdno se vplížilo do mé hlavy. Přitahuješ mě celou svojí podstatou. Začínám chápat pokroucený stav trýzněných žen. Také k Tobě vzhlížím. Trápíš mě. Odmítáš mě. Odháníš mě. Přesto Tě chci. Zakázané ovoce je proti Tobě prostoduchým úslovím. I tvá paličatost mne očarovala. Všechny mé zlé vlastnosti se v Tobě násobí. Vlastně na Tobě není co obdivovat a přesto jsi pro mě šestým smyslem. Snad Ti tato zpověď napoví, jakým směrem dál jít…
Autor Marri, 01.07.2014
Přečteno 464x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí