Když potkám hezkýho chlapa...

Když potkám hezkýho chlapa...

Anotace: :)

 

Je neděle. A jako každé nedělní odpoledne mířím do svého studijního sídla - do Olomouce. Sedím ve vlaku. Batoh, který je naditý všema možnýma lahůdkama od maminky, se kácí na zem. Asi dvakrát. Nevrle si brumlám něco pod vousy a odhodlaně si toho neposlušného zmetka vrážím mezi lýtka.  Civím z okýnka. Absolutně se mi nechce nic dělat - ani číst, tu knížku jsem táhla zbytečně.  Lehce hibernuju.

V tom zastavíme. Dveře se otevírají a do vlaku vstupuje kluk. Bože, ten je hezkej. Přestávám hibernovat a rádoby nenápadně ho zkoumám. Hm, ten má ale ruce. Fajn strniště, uhrančivý oči... A jak je hezky oblečenej, celej vyladěnej.  Nenápadně se sjedu pohledem. Hm, k němu bych asi fakt neladila. A ty hodinky, pecka. Bože, on má dokonce i kabelku. Hm, taková by se mi taky líbila. Podívá se na mě? Hm, možná tak v příštím životě. Ale tak... Proč bych se nemohla pokochat já. Musím to udělat nenápadně a promyšleně. Najednou se mi náramně hodí knížka, kterou jsem před chvílí proklínala. Vytáhnu ji a předstírám náruživou čtenářku. Když mám pocit, že jeho uhrančivý pohled míří kamsi do krajiny, civím na něj přes hranu vazby. Připadám si jako úchyl. Pochybuju, že si mě vůbec všimnul.

Budeme vystupovat. Vystupuje na stejný stanici jako já. Co když půjdu současně s ním a on mě pustí do dveří jako první? Sakra, to by bylo trapný... To by si mě všimnul a praštil by ho do očí můj lačnej pohled. Vstanu jako první - samozřejmě ještě když vlak jede, abych si pojistila to prvenství. Vlak prudce brzdí. Kymácím se s batohem na zádech a cítím se jako obří medvěd tancující hula hula. Otevírám dveře. Sunu první nohu z vlaku a v tom: "Teče ti z batohu polívka."  V neblahé předtuše se otočím po hlase. Uhrančivej pohled na mě civí s ironickým úšklebkem. Mise prozrazena, zrudnu a mizím v davu.

Autor Gigy, 26.10.2015
Přečteno 446x
Tipy 7
Poslední tipující: bogen, Jort, GiovaniDaVinci, Lůca
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké :) Já myslel, že takhle holky nepřemýšlí, ale je fajn vědět,že jo. Jen mi nebylo jasný to s tou kabelkou. Nebyla růžová? Nepíšu to, abych urazil nebo ti vzal iluzi, pokud se ti líbil.

05.12.2015 17:12:03 | Nergal

Růžová naštěstí ne, to bych po něm tak necivěla :D

05.12.2015 17:13:00 | Gigy

Příště to chce lepší bandasku. :oD ST

27.10.2015 07:53:13 | Tichá meluzína

špica!:-)
-úplně tuhle nezáviděníhodnou.. situaci vidím;-)

26.10.2015 22:58:25 | GiovaniDaVinci

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí