PODĚKOVÁNÍ

PODĚKOVÁNÍ

Anotace: Prosím, netipujte.

 

Dreamy a Bobe, když mi kurýr doručil do práce překrásnou kytici květů s věnováním, byla jsem v šoku. A pořád jsem. Neumím vyjádřit, jak moc mě Vaše podpora potěšila. Děkuji za vzkazy.

 

Bobe, děkuji za veselé básničky, které jsou natolik osobní, že je nemohu zde uvádět, proto jen krátký úryvek, který (díky tomu, že je v něm alespoň jedna čerstvá, ještě ne zcela uleželá mrtvola) mi udělal velkou radost:

 

Když mi přijde psaní
Od tak milé paní
Vytáhnu ji do kola
Marně křičí: Mrtvola! 

 

Přiložené Modré z nebe jsem zpracovala (aniž bych pocítila jakékoliv výčitky svědomí) a tuto zcela novou zkušenost, děkuji za ni, bych chtěla pro velký úspěch (si dělám prdél) zopakovat. Děkuji moc OOO***)))

 

Svatko a Zdenko, vážím si vašich vzkazů. Zdeni, držím Ti do nového života a otevírajících se šancí palce. Svatko, děkuji, že díky Tobě jsem snad pochopila, co se děje. Bojovat proti neviditelnému nepříteli je těžší, než se prát s něčím, co dokážeme pojmenovat. Děkuji moc OOO***)))

 

Pro fšechny za podporu: STE SKVĚLÍ DĚKUJI OOO***))) Hlavně za objetí, prosím nepřestávejte.

 

Pro případné rejpaly: chtěla jsem dodat „mnoho povyku pro malé NIC“ (což mě tak, při mých sebedestruktivních úvahách, často napadá), ale tím bych znehodnotila krásno darované z lásky, tak jen: Poznat Liter a zemřít (Husárková).

 

Kytici (málem sem napsala: petici) se rozhodly podpořit i kočky, kterým tímto také děkuji za účast. Sesa (rezavá) měla v tlamce kapradinu ještě předtím, než jsem stihla zmáčknout spoušť. Mia (černá) unešená nádherným aranžmá, dávala najevo svoji spokojenost hlasitým broukáním. Hromadného očichávání se zúčastnil i Tom, který držel emoce na uzdě, ale bylo na něm vidět dojetí (nebo to možná byla šance očichat přítomné dámy). Celá událost byla zdokumentována (viz níže) a uložena v mém srdci.

 

Kdybych si měla vybrat mezi dýcháním a milováním, použila bych svůj poslední dech, abych řekla: „Miluji Vás!"

 

https://www.youtube.com/watch?v=SMhaDdO5VfI

 

     

                                  

 

 

 

 

Autor Iva Husárková, 27.06.2017
Přečteno 956x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (35)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

https://www.youtube.com/watch?v=nsYGwibNy_c...

01.07.2017 01:39:09 | zelená víla

:-))

02.07.2017 03:55:13 | Iva Husárková

https://www.youtube.com/watch?v=tHd2PA_y4Fs

Jela jsem Ivi autem, když začala hrát tahle písnička...nešlo se neusmívat, hned si mi "naskočila"...kočky mám ráda, u nás jich je i potřeba. Máme doma čtyři a mám zálusk na pátou, tříbarevnou, májovou...:-)
A k tomu, co jsi napsala, si snad už brzy řekneme své..., mám tě ráda, "čertice"...:-)

28.06.2017 08:49:00 | Dreamy

kočka s errorem ha hahááá musela jsem se strašně smát děkuji za písničku neznala jsem ji Laskonko ale fakt když mi říkáš čertice nutí mě to vyplazovat jazyk dokonce se to děje samovolně když si na Tebe vzpomenu ale mi je fuk že chodím po světě s vyplazeným no bóže volal mi Jiří snad vše vyjde a uvidíme se moc se těším jinak se omlouvám že jsem nebyla na příjmu když jsi mi psala na dobrou noc zrovna jsem smutnila to pak vypínám mobil a odpojuju se Hjústne moc se omlouvám omluva přijata děkuji a jsem ráda že máš tolika kočééééék je to odvaha objímám Tě mám Tě ráda nesssmírně OOO***)))

28.06.2017 09:19:26 | Iva Husárková

U nás tu chodí každý s vypláznutým, nejhůř na tom jsou ovčandy s ovčounem...a tele, vlastně už slečna jalovice, ta nejvíce a jak koulí očima, kde je býček,ji momentálně zajímá, jen holka ještě netuší, že smutek mít bude na duši, žádné statné tělo býčí, jen příjemný pán, s dlouhou igelitovou rukavicí.:-))

28.06.2017 09:27:39 | Dreamy

fuj inseminace chudák kde je láska něžné olizování koukání z oka do oka taky jsem to zažila a vlastně máš pravdu od tý doby koulím očima a chodím s vyplazeným :-))

28.06.2017 09:32:59 | Iva Husárková

tak jsem o tom přemýšlela a možná že býček by nakonec zranil její city takhle slečna jalovice určitě nebude mít smutek na duši až se jí narodí telátko :-))

29.06.2017 03:40:40 | Iva Husárková

Nejsem plně obeznámen s tím co se děje. Ale zdá se mi že jste našla skutečné přátele, kteří si pro Vás dojdou i do pekla. Milá paní Ivo moc Vám to přeji a pevně věřím že i všichni jmenovaní si pokládají za nesmírnou čest že jste jim nakloněna.

27.06.2017 20:55:57 | Dědek mrak

děkuji za nádhernou řeč mám radost děkuji moc :-))

28.06.2017 05:35:28 | Iva Husárková

...zkrátka dokážeš tenhle svět proteplit...:-)

27.06.2017 18:12:25 | Jort

he hahááá prvně četla polepit a kejvala hlavou to sedí Jorti jsem ráda že Tě mám děkuji :-))

28.06.2017 05:34:20 | Iva Husárková

je to tak, nic se nedá dohnat, ale tím, jaká jsi, si k sobě můžeš přitáhnout všechno... drž se :-)

27.06.2017 18:02:49 | hledač

děkuji Hledáčku :-))

28.06.2017 05:33:19 | Iva Husárková

Děkujeme ;)

27.06.2017 15:22:19 | Morgenstern II.

Já taky moc :-))

28.06.2017 05:32:44 | Iva Husárková

Budeš ještě dlouho dýchat a milovat Ivo...našla jsi přátelství, které dokáže pozvedat a to si přitáhne jen ten, co sám pozvedá :)...moc Ti to přeju a úplně stejným lidem a ještě dvěma dalším, chci moc poděkovat za pomoc pro Pavla Vlčka...počítač už k němu jede ...jste úžasní :*

27.06.2017 14:36:54 | Malá mořská víla

děkuji moc Gábi vážím si toho a mám velkou radost že Pavel se dočkal pomoci což je Tvoje zásluha jsi skvělá :-))

28.06.2017 05:31:26 | Iva Husárková

Byl to jen nápad...skvělý jste vy co jste nezůstali lhostejní, je mi ctí, že Vás znám alespoň jménem :)

28.06.2017 15:29:36 | Malá mořská víla

od nápadu k jeho uskutečnění je dlouhá cesta leckdo by nad tím mávnul rukou ale Ty jsi to dotáhla do konce pomohla uskutečnit Pavlův sen máš můj obdiv Běličko :-))

29.06.2017 03:37:13 | Iva Husárková

Pavel má můj obdiv.
No já to dnes Ivuš přehnala 3 treninky za den ??? Jenže odolej těm lidem co s tebou chtějí běhat, plavat a pak ještě fitboxovat :) jsem zvědavá co mi to tělíčko zítra ráno zahlásí ;)
Sportu zdar a dobrým úmyslům zvláště:)

29.06.2017 22:25:38 | Malá mořská víla

nazdar! fakt nechápu kde tak drobná žena bere energii Jackie Chan hadra klobouk dolů :-))

02.07.2017 03:55:00 | Iva Husárková

Já to pochopila až teď nedávno Ivi... až jsem byla dole, úplně dole...energie se násobí,posiluje RADOSTÍ, nevylučuji i energii tu opačně zpólovanou, hnanou třeba pomstou, vzpomeň si na hraběte Monte-Christo, ale i tu dokáže přepólovat láska...jen já, už ji nehledám u jiných abych se nasytila, ale v sobě...tam je nekonečný zdroj a je stále s Tebou, má vžycky čas a násobí se, když ji dáváš druhým :-)...už nečekám, ale nabírám a piju :-)

02.07.2017 07:41:13 | Malá mořská víla

děkuji Gábi moc za Tvoje slova i videa která mi pomáhají hledám sílu v sobě a póluju :-))

02.07.2017 08:37:25 | Iva Husárková

Dokážeš to, vždyť ty to dobře znáš...nezapomeň, že jsi láskou :*

02.07.2017 21:04:09 | Malá mořská víla

děkuji jsem láska co jsem láska sílím a mlaskám fčera se Sesa vyčůrala do postele a co já na to nic hodila jsem to nadělení do pračky nemyslí se kočka v klidu jsem láska je to dost těžký asi jako zvedat činky zvlád to Zaremba to by bylo caramba abych to taky nedala tralala :-))

04.07.2017 06:18:42 | Iva Husárková

To znám u mě to plknul Desi jen jednou a jel...chytat myši na dvůr...ale nezlibí se , co ten mě toho navykládá ... Mikeš hadra :)
S činkama pod dohledem je to lepší, všimla jsi si, jak bývají ti trenéři vtipní ;)

04.07.2017 14:43:56 | Malá mořská víla

sem si furt říkala co na tom cvičení máš he hahááá ať žijou ftipný trenéři!!! :-))

05.07.2017 04:08:30 | Iva Husárková

No já teď běhám a plavu s 30.letým Rambem...čoveče ftip je v tom, že já prchám, aby na mě nekoukal a on prchá, aby něco zahlídl...dokonalá symbióza :-)
Rýsujem se oba...konečně něco zabralo, no ten běh myslím :)

05.07.2017 18:46:54 | Malá mořská víla

he hahááá nejen trenér je ftipný držím palce aby se to vyrýsovalo běh samozřejmě jsi mě tak nadchla představuju si jaký to je krásný když běžíš vítr ve vlasech za zadkem třicetiletýho Ramba chjo :-))

06.07.2017 03:49:53 | Iva Husárková

Nemysli si, taky raky jsem z toho utahaná ...ale tělo udělá přesně to, jak o něm smýšlíme a bacha to i nevědomě'...což teprve, když mu to začneš vědomě promítat do obrazů ;)

06.07.2017 12:06:42 | Malá mořská víla

:-))

11.07.2017 05:36:16 | Iva Husárková

Zrovna včera jsem zahlédl tuším na facebooku citát o tom, že láska se násobí dělením. Umíš se krásně dělit o lásku, Ivo... :-)

27.06.2017 11:38:49 | Amonasr

o Ami udělal jsi mi nesmírnou radost tímto svým komentářem je moudrý a vznešený jako Ty když mi byla doručena Dreamina a Bobova kytice byla jsem zmatená jako Goro tak rozhozená že když jsem o chvíli později potřebovala odjet na určité místo přejela jsem několikrát důvěrně známou ulici nepoznávala jsem záchytné body jako kostel nevnímala jsem směrovky cítila jsem tolik emocí od: bože ty lidi jsou úžasný nebo: tohle by pro mě nikdo neudělal a: to sou cvoci taky: jak jim to oplatím nebo: tohle si přece nezasloužím... Dreamy je bohyně kterou nezavřeš do skříně a Bob je boží nedostatkové zboží je třeba na to často upozorňovat Ami děkuju promiň ale nemůžu si pomoct objímám Tě OOO***)))

27.06.2017 11:47:29 | Iva Husárková

:-) Také Tě, milá Ivo, objímám :-))

28.06.2017 00:12:18 | Amonasr

:-))

28.06.2017 05:28:48 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí