ROKYTNICKÉ DĚDICTVÍ BOHUSLAVA KAŠPARA

ROKYTNICKÉ DĚDICTVÍ BOHUSLAVA KAŠPARA

Anotace: obraz geniálního umělce a vizionáře BOHUSLAVA KAŠPARA

 

Nejdražší Bobe,

 

děkuji Ti velmi za můj portrét, „drobnůstku“ jak jsi napsal, pláču, jsou to slzy radosti a dojetí, štěstí.

Jsem polichocena a nesmírně si vážím toho, že jsi mě maloval, obyčejného člověka, OČ, jak ve své "mini" krásně uvedla Fany.

Vím zcela jistě, že Tvé výtvarné sbírce moderního umění by plným právem měla náležet nejvýznamnější místa Národní galerie :-))

Navrhuji tuto (svým významem daleko přesahující hranice naší planety) expozici nazvat „Dny rokytnického dědictví Bohuslava Kašpara“.

Bášo, blázínku, děkuji, že ve snaze precizně vystihnout moji těžko uchopitelnou prapůvodní nebezpečnou podstatu jsi mě maloval mnohokrát. Vzhlížím na obraz na stěně, stejně jako vzhlížím i k Tobě.

Oceňuji Tvůj talent, srdce, které vkládáš do své tvorby (i do mě - děkuji za premium dark chocolate s malinami ŇAM 70% cocoa!!!)

 

* * * * * * * * * * *

Slavnostně prohlašuji, jakožto poslední z „LEGENDÁRNÍ ZNOJEMSKÉ ČTYŘKY“ (Dreamy, Frr, Banan a Nebezpečná podstata... jsi mě rozesmál), že Ti z celého srdce moc a moc děkuji!!! OOO***)))

 

* * * * * * * * * * *

Pozn. hledané osoby: případné Vaše tipy, budou patřit Bobovu výtvarnému nadání a obdivu nad autenticitou (překrásné, Bobe!!!) portrétu. OOO***)))

 

https://www.youtube.com/watch?v=LD7XaCuBbCs

 

 

Z protokolu o výslechu zadržené (při zatýkání kousala)

PO (policejní orgán):

Kdo hledá, jako by našel

Z (zadržená):

Možná rýmu, možná kašel

PO: Na čem že štěstí závisí?

Z.: V zimě se tvoří převisy

 

Výslech byl přerušen kvůli mimořádné události (najednou Bobův tichý hvizd)

B (Bob): A z laskavých slov pamlsek

Z.: Nemohl si mě z někým splíst?

PO: Tu na znojemský okrsek

B.: Při osmi stupních pod nulou

Z.: Hleď, rokytnický paprsek!

 

PO: V důsledku zjištění nových okolností byla zadržená zproštěna obvinění ve všech bodech obžaloby.

Z.: JUPÍ!

Autor Iva Husárková, 20.11.2019
Přečteno 621x
Tipy 15
Poslední tipující: mkinka, jenommarie, Frr, mirecek, Kett, Amonasr, Fany, Dreamy
ikonkaKomentáře (29)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D jsi zkratka OBJEV..ená
a ne ZADRŽITELNÁ
..jak tě nakreslil?
..jistě jsi stále v pohybu milá Ivuško:D ;)*. Krásné

05.01.2021 15:05:18 | jenommarie

nikdy jsme se s Bobem neviděli tak nevím asi je to čaroděj mág dát obličeji výraz je umění vidíš tu zakuklenost v mých očích nikdo neví co to znamená cením se na Tebe Maruško milá ať žije Bohuslav Kašpar z Rokytnice!!! :-))

20.01.2021 12:56:07 | Iva Husárková

Tak to je tedy zázrak..neviděl tě a přece tě nakreslil jako živou Ivuško..oči ti svítí láskou dobrotivou..to je jasné:))
..ať žije Bob ..:))*pá a úsměv posílám

20.01.2021 22:02:38 | jenommarie

Maruško zrovna jsem si vzpomněla že musím udělat kontrolní hlášení a čtvrtletní dph oči mi svítí temným odporem naštěstí mám Tebe a tak to dám já na to mám jen tak si poskočím s čísly zatočím ÚSMĚV pro Tvůj krásný den děkuji moc :-))

21.01.2021 08:18:15 | Iva Husárková

:D* Ivuško a mě jsi posvítila na krásný den a děkuji..ať ti to frrrčí***papa

21.01.2021 09:20:15 | jenommarie

doufám že na Tebe dnes nečeká fůra povinností a když tak jen příjemné :-)) Plaveč hlásí: je to hnus velebnosti naštěstí má drak jen dvě hlavy rozhodla jsem se díky Tvé podpoře že dnes budu milosrdná kryj se potvoro nebo Tě pozvracim jeežiš ten je velikej a tak né mám jen silný brejle :-))

21.01.2021 09:39:40 | Iva Husárková

Já si tahám z rukávu karty milá Ivuško..tak to JE. Mám ale v záloze pár těch úkolů..snad je zdárně splním.
:D cha..vidím tě v plné zbroji a fandííím ti ...jsi nedoSTižná a ukolébej ho..on ti bude vděčný:D :D ..však na tebe si ani deset hlav dračích netroufne..ještě by tě rádi poslechli;)) jé ty máš tak nádhernou fantazii Ivu..žulím se jak měsíček na hnoji chiii. Děkuji

21.01.2021 10:18:18 | jenommarie

věřím Kouzelnice že máš v rukávu jen samá esa ať se ti podaří vše zvládnout a cítíš se dobře děkuji že jsi se mnou prošla těžkým momentem v životě lidským jakým je podání daň. přiznání asi by to nechtělo jen víno ale i whisky před spaním jenže bych brzy byla jako doga šťavnatý sousto pro patologa promiň že melu páté přes deváté jdu si dopít od rána to Fanynčino skvělé latté pusa :-))

21.01.2021 10:50:32 | Iva Husárková

Ty se Ivu nemáš zač omlouvat..číst tě..je pro mě potěšení a radost..tak nech si chutnat..však víme že každý musíme umět ty esa tahat..a že se i brání..no ..to už jen ta naše obratnost ..možná aby stále byla. :D Děkuji ti dívko dušimilá páá*:)

21.01.2021 11:00:04 | jenommarie

umíš naslouchat lidem dokážeš se vcítit Tvé srdce je bohaté láskou jsem z toho v úžasu záříš a kveteš jako jarní louka ale nebudu si Tvé kvítky vplétat do vlasů jen tiše broukat jen pro ten dnešní den stojí za to žít jestli pak ten Tvůj ví jaký má v Tobě poklad zaúčtovala jsem si Tě do kolonky má dáti děkuji za dnešní Tvůj překrásný dar čumáčkům ZDAR!!! :-))

21.01.2021 11:11:23 | Iva Husárková

Až slzu ..Ivi ty kouzelná bytosti z masa a kostí..a s duší anděla..však má dáti dal..ví..jen co bude dál s námi..?
Čáry máry..chce to asi..trochu té ropuší nohy a z podbradku ..ubrat těch slov..touhy..povařit, podusit...možná poškrtit..a pak jen chutnat dosyta..asi bych byla i nenasyta..ale víš i z mé strany se dějí různá..tak zas nechci aby to bylo jen na jednu stranu..je to ten život..co musíme žvejkat..až to chutná jak ta stará žvejka..a toužíš si jí ochutit..věřím že se zadaří..moc v to věřím a byl i ten rok těžký. :);) DĚKUJI ti srdečně za tvá SLOVA..co mi sťávu daly..díky ty JSI ta kouzelnice..tak papa zlatíčko ** mám tě ráda.

21.01.2021 11:19:52 | jenommarie

má dáti dal odečíst a přičíst položky co bude dál lapače na blešky bačkůrky na nožky pruhované ponožky špetku dobromyslu založit do účetní složky spočítat kolik je syslů čáry máry ať zlé pomine kulaté tvary vyměnit za jiné přisolit osladit vychutnávat chceme-li žít musíme na lásku mávat a žvejkat to rozhodně naše srdce ať rozhodne z uší jde pára je-li žvejka stará vyzkoušet jinou čáry máry smutky ať zhynou rok byl těžký ale život jde dál na voze nebo pěšky někdo to vzdal kdo najde sílu vyhraje ať jsou Tvé myšlenky v míru účetní údaje souhlasí hurá jen zůstaň jaká jsi a smůla zůstane na stromech Tvé básně mi berou dech mám Tě moc ráda dej svému srdci co žádá objímám Tě pro krásný den :-))

22.01.2021 03:44:34 | Iva Husárková

Jsi nedostižná..čtu a kulíím kukadla..div že mi nevypadla :D:D i já TEBE mám ráda..až mám hlad..to teď už nelze..krásný víkend plný chutí s chutí žij a piš i tvoř..milá Ivi..tvé komentáře ..měli by vyjít knižně..jej tolik lidí by to nadzvedlo..ta tvá krádná energická..smršť...mě VŽDY pohladí i posune a nadalí..VŠE v tom JE a té laskyplnné tvé povahy..díky díky a pá Ivuško z Moravy..buďme šťastní všichni:))*

23.01.2021 00:14:43 | jenommarie

:-))

24.01.2021 13:08:04 | Iva Husárková

Podstata Ivuččiny vzácné kvintesence znamenitě vystižena...tenhle portrét ve světovém malířství řadím hned-bok po boku- L. da V. Monalisy..
oceňuji též znamenitý hedvábně poletující doprovodný text zmíńovaného "corpus delicti"-/Ivuky Miciukové.. ST* :-D*

13.01.2020 11:55:03 | Frr

hurá!!! mám radost za Boba... a dostala jsem chuť na čokoládový korpus dortu slepovaný nejrůznějšími náplněmi áž do výšky několika pater... děkuji moc!!! :-)) a taky za zavolání :-)) máš krásný den OOO***

13.01.2020 12:06:09 | Iva Husárková

:-) milá Ivuško, tiše závidím, ale hlavně přeju Ti tak krásný obrázek, ale není se co divit, při vší úctě k Bobovi, však s Tebou měl pěknou "prácičku" :-), však "kvalitní předloha" :-)) je vždy základ, vo tom žádná, jak říkala moje babička :-). Nejlépe STálý úsměv Vám oběma přeje Fany.

21.11.2019 08:04:49 | Fany

Fanynko děkuji :-))) víš co je príma? sedím na židli a mám blbou náladu (jsem v práci že jo) a když zvednu hlavu nahoru ze zdi se sama na sebe usmívám... nevim jak to Bob udělal ale geniální!!! úsměv je nakažlivý... taky je príma že jsme dvě páč ve dvou se to lépe táhne :-))) prý obrázek dostali i ostatní ze "čtyřky" sice jsem je neviděla ale věřím že budou nádherné :-))) když jsem koukla na obrázek vybavil se mi Limonádový Joe střílečka kolaloka... krásný pocity jsem za ně vděčná :-))) ať máš skvělou mušku a dobrou náladu :-)))

21.11.2019 08:26:36 | Iva Husárková

:-) jo, máš pravdu koukat na někoho, jak se na Tebe usmívá, to přece musí fungovat :-) a navíc ještě když seš to Ty sama - bezvadnej nápad :-), to je na patent :-))!

21.11.2019 16:35:06 | Fany

škoda že už Frráček není na patentkovacím úřadu mohl by to bášovi nechat zapatentkovat... :-))) hlavně se těším až sem Jirka ve čtvrtek vtrhne (po dlouhé době útrap v ilegalitě) se svým pověstným humorem jako tsunami a zlé bude za námi :-))) úsměv Fanynko pro Tebe pro krásný den OOO***)))

26.11.2019 06:00:19 | Iva Husárková

:-)

04.12.2019 06:06:57 | Fany

:-)))

04.12.2019 08:57:38 | Iva Husárková

:-) jé, Ivi, jsem ráda, že se směješ :-)! Hezký den Ti :-)!

04.12.2019 10:06:28 | Fany

Krásný den Danuško OOO***)))

04.12.2019 10:22:37 | Iva Husárková

:-) Ivuško milá, děkuju i všem Tvým milým též :-)!

04.12.2019 16:39:21 | Fany

mňau :-)))

05.12.2019 10:25:25 | Iva Husárková

:-) mňauky :-))!

06.12.2019 13:43:31 | Fany

Na tebe si stejně nepříjdou, Ivi...:)

20.11.2019 21:19:02 | Dreamy

krásné ráno Dreaminko :-))) ať přijdou... neotevřu :-))) děkuji krásně že jsi tipla Bobův obrázek je úžasný!!! (sice mi napadlo že dole by mělo být "RETARD" podle dnešní mé vypatlanosti...) ať máš pohodový den :-)))

21.11.2019 06:16:43 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí