Zatracená láska

Zatracená láska

Ten pocit když se člověk nemůže pohnout, protože bolest mu svazuje každou část těla.
Slzy samovolně stékají po tvářích, na hrudi je cítit obrovská díra-tlak který vás tlačí k zemi a vy se nemůžete nadechnout a donutit se vstát. V žaludku cítíte kámen, který vraždí motýly,kteří zde byli byť jen při myšlence na něj. Nakonec ale stejně nezůstanou žádné slzy k pláči.

Mlčení, ticho, žádná ztracená zpráva..po všech těch letech to skončilo..prázdnota není jen v záznamníku ale i v srdci..nikdy jsme nebyli ničím, ale zároveň jsme byli vším..a pouze chvíle s tím druhým mě naplňovala. Ať mi ublížil sebevíc a mé srdce se lámalo jako větve při hurikánu, tak těch pár minut strávených s ním pro mě byly tím maximem tohoto světa.
Jak se teď mám smířit s tím, že už nic nebude ?
Osud nás k sobě stále tlačil..a stále se našlo něco co nás nakonec zase dostalo do fáze kdy jsme si byli blíž a blíž..ale cestou osudu musíme kráčet ve dvou a ne že se jeden rozhodne sejít z cesty..Nevím jak dlouho to může trvat, ale za těch pár hodin bez tebe se cítím jako tělo bez duše..jako by moje duše přišla i o ducha a zůstaly jen tělesné připomínky toho, že jsi tu byl.
Moje vlastní já vraždí motýlky v mém břiše, které se tam díky tvé lásce uhnízdily.
Do mozku mi naráží tisíce blesků ve snaze, tě vymazat..že jsi tam kdy byl..slzy zase vyplavují z očí tvůj odraz a celkový třes se snaží setřepat i zbytek toho všeho co by po tobě mohlo zůstat..

Co být tedy bez sebe? Je to nejjednodušší řešení. Oba budeme víc nešťastní, prázdní a nenaplněni..ale zbavíme se strachu ze ztráty.
Bojíme se vystoupit z rozjetého vlaku, protože co když tahle stanice přinese jen zklamání a já si nechám ujet jistotu?
Závidím odvážným lidem..co se ze dne na den sbalí a jedou do neznáma..ani jeden z nás tím člověkem asi není..proto setrváváme v tom zajetém vlaku, který míří po daných kolejích a nikdy nedojede jinam..a ty se pouze z okna můžeš dívat jak se jiné cesty vzdalují.

V jednom filmu zazněl popis pocitu lásky..a já do teď nebyla schopna dokonalou definici najít..Ale myslím, že jsem ji našla..V její přítomnosti nemůžeš řádně uvažovat, ba ani dýchat. Že máš ten pocit, kvůli kterému ani na okamžik nemůžeš odvrátit zrak.Když v těle i duši máš pocit, že každou chvíli vzplanou, jakmile se přiblížite. Když v jeho přítomnosti musíš svádět boj s nutkaním se dotknout svými rty těch jejich.

Proč nás osud nutí ronit slzy pro někoho, kdo si to nezaslouží? Kdo dokáže pouze být příčinou oněch slz. Proč s ním ti je nejlíp, cítíš svobodu, touhu, vzrušení a myslíš, že to stačí. Že on je všechno bez čeho nemůžeš žít, ale tak to není. Ty sám si to bez čeho nemůžeš žít. My lidi jsme naprogramování na to cítit se neúplni když k sobě nemáme nikoho, ale není tohle špatně? Jak to změnit?
Autor Bambi17, 09.11.2023
Přečteno 131x
Tipy 8
Poslední tipující: Žluťák, mkinka, cappuccinogirl, Ondra, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S úsvitem zmizí,
tisíce hvězd.
Slzet pro západ,
Slunce nevidět.

09.11.2023 00:58:07 | Ovaleš

Milá Bambi17, napsala a popsala jsi všechny pocity a stavy - lásku - moc pěkně :)

Zpět k otázce... Za mě osobně to špatně rozhodně není... Miluji lásku nadevše! A je mi tak smutno bez ní, že rozhodně lásku BERU všemi jednadvaceti - tzn. ženu po mém boku! Či klidně předemnou, zamnou - ale hlavně, abychom tvořili pár! :) Umí to být TAK, ale TAAAAK krásné, že vím, že bez toho nemohu být - bez opětované Lásky k ženě - nemohu a ani nechci být!!! Neb láska je fascinující cit :) Co všechno s člověkem dokáže a co mu dokáže dát - ano, i vzít... Ale vše nám něco dává i bere... A Láska, když je to ta pravá - skutečně pravá polovina Tebe - tak to nemá absolutně sebemenší chybičku!!! :))) Miluji JI a vždy budu - i když nejsme spolu a budu mít třeba někoho jiného, tak vím, že JI budu tajně milovat - navždy! :)))

Ufff - trošičku jsem se rozepsal - doufám, že Ti to nevadí, milá Bambi :) To víš - mé srdce psalo samo :))

Měj se kouzelně a vítej na Literu :) a hlavně - bude zase lépe - objímám :)

09.11.2023 00:24:06 | Ondra

Moc děkuji za komentář :)
Právě, nejhorší je milovat a cítit se po boku té osoby skvěle, jakoby nebylo nic jiného potřeba, ale pak ti to ten člověk, který pro tebe má být domov vezme.

Vše zahojí čas, i když jak říkáš. Vždycky už v tobě zůstane :)

Děkuji za přijetí a třeba se ještě v komentářích potkáme :)

Měj se :)
Bambi

09.11.2023 09:36:52 | Bambi17

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí