Myšlenka dne (11)

Myšlenka dne (11)

Anotace: Ožrat se jak to prase na ruské ambasádě a znesvětit korunovační klenoty - to mě opravdu vytočilo, přiznám se...

 

VIDEO - ZDE

 

 

Všimněte si na fotu zděšeného výrazu Mons. Václava Malého (první zleva)

 

9. 5. 2013 se odehrála zatím asi nejslavnostnější chvíle za období prezidentování Miloše Zemana. Shodou neskutečných náhod ale našeho prezidenta skolila viróza, zatím neobjevený druh, který způsobuje, že se jí postižený člověk klátí, vrávorá, opírá se o zeď aby neupadl, má problém trefit se do dveří. Podle jeho tiskové mluvčí si viróza vyžádá tři dny klidu na lůžku. 

Zdroj: Reflex

 

_______________

 

Do konce 20. století byly korunovační klenoty vystaveny celkem devětkrát, v tomto století to bylo v roce 2003, 2008 a letos. Na tento slavný květnový den se bude asi vzpomínat slovy: "Jóóó, to bylo tenkrát, jak byl Zeman děsně vožralej a ještě se trapně vymlouval, buran..."

 

Možná se vám zdá slovo "buran" hodně drsné označení pro prezidenta, ale nejsem první, kdo takto Zemana ocejchoval.

Senátor Jaromír Štětina na svém profilu na sociální síti Facebook píše: "Na fcb ticho není. Zaplaťpánbů. Včera se mě novináři ptali, co říkám aktivitám pana prezidenta ten den na ruské ambasádě a u korunovačních klenotů. Nemohl jsem odpovědět jinak: prezident představuje bezpečnostní riziko pro Českou republiku."

V příspěvku, který přidal o několik hodin později, byl ještě ostřejší. "Pan primátor Svoboda nechce pana prezidenta hodnotit. I já ctím, že pan Zeman byl zvolen v souladu s Ústavou a je hlavou státu. To mi ale nebrání otevřeně říci, že pan prezident je buran, lhář a opilec," napsal senátor.

 

Těším se v komentářích i na opačné názory.

Autor Aťan, 11.05.2013
Přečteno 612x
Tipy 10
Poslední tipující: Miriska, přechodná záležitost, Radhuza, Amonasr, lipo, Inna M.
ikonkaKomentáře (46)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nenapadlo by mě, že Zemana někdo z našich vrcholných politiků dokáže trumfnout. Kalousek to myslím dokázal: http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/kalousek-o-povodnich-neuverite-co-rekl-pokud-mu-budete-rozumet.html

07.06.2013 09:32:44 | Amonasr

tady to je pro střízlivý děsně nebezpečný... du se taky vožrat :)

07.06.2013 12:09:53 | Aťan

:-)))

07.06.2013 15:15:30 | Amonasr

No jo, někde na netu jsem už četl fór, že ke korunovačním klenotům přibyl další - Zemanova šavle. A to se ten kabaret teprve rozjíždí - člověk by se zasmál, ale... kdyby to nebylo tak strašně hloupý a blbý, prezident - nejdřív si rozbije hubu na schodech, to měl nemocný palec, teď zas tohle... Těším se na jeho novoroční projev, to bude možná střízlivej, neboť správný alkoholik na Silvestra nechlastá. Je to prostě člověk typu "vepř".

11.05.2013 15:14:23 | Cikáně

To s tou šavlí povídal Kalousek, že to někde už zaslechl, to jsem taky viděl. :D

Samozřejmě je to ale ostuda. Nevím však, jestli větší pro něj nebo pro nás.

11.05.2013 15:21:39 | Jan Voralberg

na Silvestra bude jedinej střízlivej :D ..to vypadá na další fór :D

11.05.2013 15:17:00 | Aťan

Pokusím se malinko oponovat - oproti těm předchozím Myšlenkám mi toto téma přijde trošku bulvární, vyjadřovat jsem se k tomu z toho důvodu původně ani nechtěl, ale pak jsem si řekl, že možná právě proto se zkusím překonat.

Tak tedy - asi je správné, aby nároky na prezidenta byly vyšší, než na běžnou populaci, ale přiznám se, že zrovna jedno přebrání na ruské ambasádě a následné vrávorání u korunovačních klenotů není pro mne to podstatné, podle čeho budu Zemana na Hradě hodnotit. Já jsem sice měl pro tento post jiného, mladšího a modernějšího favorita, nicméně národ si zvolil Zemana a že si rád přihne, to nebylo pro nikoho žádné tajemství. Tak proč se nad tím tak silně pohoršovat zrovna teď – s tím museli Zemanovi voliči počítat a já to respektuju. Navíc silně pozitivní vztah k alkoholu měla před Zemanem celá řada úctyhodných osobností, nejen z politiky, ale i z uměleckého světa, a nijak jim to nebránilo zanechat v historii po sobě hlubokou brázdu. Z webu jsem si k tomu stáhl například tuto historku o politiku světového formátu, který stejně jako Zeman miloval alkohol a bonmoty:

Polní maršál Montgomerry se jednou nechal slyšet: „Nepiju. Nekouřím. Hodně spím. To jsou důvody, proč jsem stoprocentně ve formě.“ Churchill suše opáčil: „Hodně piju, málo spím. A kouřím jeden doutník za doutníkem. To jsou důvody, proč jsem ve formě na dvě stě procent.“

Intelektuální Zemanovy schopnosti jeho pití, pokud vím, nijak zvlášť neumenšuje, měl by si ale určitě dávat pozor s jeho načasováním. Proto mu ten humbuk na jednu stranu docela přeju, třeba bude příště prozíravější a na ruskou ambasádu bude chodit raději v podvečer, takže se jeho kritici budou moci soustředit na skutečný výkon funkce víc, než na jeho lásku k alkoholu. Třeba na to, jestli se oprostí od různých mafiánských bratrstev, která v době jeho oposmluvního bratříčkování s Klausem tak „krásně“ vybujela všude okolo nás a zaplevelila naši vlast neproniknutelnými houštinami. Vedle toho jsou korunovační klenoty jen taková třešnička na dortu a pro mafiány vítaná vějička na lidi k odvedení pozornosti od mnohem závažnějších problémů, které trefně pojmenovaly třeba předchozí Myšlenky dne... ;-)

P.S. Ale třeba tu pozornost od spřátelených mafií naopak umně odvádí Zeman sám, tomu by nasvědčovaly třeba ty jeho absurdní výroky o zákazu rallye apod., a tímto nám všem jen vytřel zrak a teď se někde v závětří tiše raduje se svými kamarády, jak jsme mu to všichni zbaštili :-D

11.05.2013 12:30:08 | Amonasr

Amonasr, se známými jsme v podobném duchu tohle také probírali a názory se rozdělily do dvou hlavních proudů.
1. jestli jeho úlety něco kryjí a cíleně odvádějí pozornost
2. jestli je Zeman pouze ješitný buran s nadprůměrným intelektem (tyto dva pojmy se jak známo nevylučují, ale podřízení těchto charakterových typů toho zhusta využívají). Hlasoval jsem pro dvojku.

V bulvárním duchu tato "myšlenka 11" sice je, přiznávám, ale výchovné klepnutí ze sociálních sítí každému provinilci jen prospěje.

Prezident nesmí podceňovat symboly státnosti, pro mnoho lidí korunovační klenoty nejsou jen "pár zlatých cetek", pro mne teda určitě ne.

Churchill má za sebou výsledky, které i přes chlast a hulení nelze přehlédnout. Zeman má za sebou kouření, chlast a rozkradenou zemi i díky opoziční smlouvě. Zatím toho tolik nepředvedl, abych si ho mohl vážit, je znova díky voličům na startu, ...který ve čtvrtek podělal.

Já Zemana nevolil, Karla taky ne, tady jsem to zdůvodnil:
http://www.liter.cz/uvahy-politicke-772080-cist

11.05.2013 12:51:28 | Aťan

Aťane, k tomuto již oponovat moc nelze. :-) Přiznám se, že ta moje předchozí mírná oponentura byla trošku záměrná, aby tu nezůstalo jen u zjednodušujícího pohledu na prezidenta skrz jistou lidskou slabost, která mnohým z nás třeba nemusí být tak úplně cizí a může být v jiných souvislostech pro leckoho i zlidšťující. :-) On člověk nemusí vždy odhadnout tu hranici, který paňák je už právě ten kritický, a pak si docela umím představit, že toho moc na výběr v tu chvíli už neměl - zrušit ceremonii, vyvrknout si jako kotník? - Babo raď! Nemyslím si, že to byl úmysl či projev neúcty, to bych mu zrovna nepodsouval, spíš se sám dostal do vlastní pasti, z níž mu teď asi samotnému není dobře. Což ale není samozřejmě omluva - asi by mu jeho suita měla lépe plánovat program. :-D Ale i předchozí můj komentář měl spíše ironizující podtext - docela bych uvítal, kdyby i takovéto úlety a následné reakce veřejnosti Zemana přiměly k nějakému kritickému přehodnocení svých vnitřních priorit. Vzhledem k jeho věku a nekonečné sebestřednosti a ješitnosti je ale asi taková naděje poměrně malá - v tom se zřejmě shodneme...

11.05.2013 13:33:15 | Amonasr

tak tak.. v tom se shodneme :D
Kdybych byl ve čtvrtek v ochrance Zemana a viděl ho takhle ruskou vodkou "upravenýho", najal bych na něj za pár stovek odstřelovače (s pistolí na rumové pralinky), v klidu místo na Hrad by se jelo do čistírny, kde by mu až do vystřízlivění čistili rukáv od čokolády. :)

11.05.2013 13:42:55 | Aťan

Třeba si to Zeman přečte a čeká Tě ještě netušená kariéra... :-))) Anebo si to přečte šéf hradního protokolu a příště už bude mít předem vypracovaná úniková řešení :-)))

11.05.2013 14:19:26 | Amonasr

buďto mě čeká postup nebo přesdrška :D

11.05.2013 15:01:16 | Aťan

:-D

11.05.2013 15:04:46 | Amonasr

..ještě přilepím DODATEK:

Jan Urban Zemana přirovnává k opilci Borisu Jelcinovi, který předal moc KGB s Putinem, ..což je zatím nejhustší, co jsem na internetu četl:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=19899

11.05.2013 13:55:28 | Aťan

..vykašlete se na Zemana..poďte opejkat buřty...přivedu klokany..

11.05.2013 14:59:26 | lipo

tak jo.. udělám stříšku, trochu leje..

11.05.2013 15:02:19 | Aťan

..beru holinky a plastové nádobí..

11.05.2013 15:06:44 | lipo

klokanům do kapes lahve nestrkej, tam by zteplaly..

11.05.2013 15:21:15 | Aťan

..táhnu je v baťohu..sakra je to těžký..

11.05.2013 15:27:09 | lipo

měl bych tě džéééntlmentsky politovat, ale jsem rád že baťoh není lehkej :-)))
ještě drobný dotaz - přijde to co máš na profilu, nebo nějakej plešatej tlustej chlap... moc internetu nevěřím :D

pššššt... na mém profilu není moje foto, jsem ve skutečnosti tmavovlasej:
http://media.novinky.cz/518/205182-original1-0xm3a.jpg

11.05.2013 15:31:04 | Aťan

..:-))..svoje baťohy si zásadně tahám sama......a ta fotka...joooooo..to sem já...ale loni..:-))

11.05.2013 16:15:35 | lipo

sem věděl že v tom je háček... teď už jsi o rok starší! :)

11.05.2013 16:27:58 | Aťan

...to sem celá jà..furt zaháčkovanà..:-)

11.05.2013 16:34:27 | lipo

něco sem ti uháčkoval:
http://i.mimibazar.cz/h/bc/12/090325/22/p1632.jpg

11.05.2013 16:37:04 | Aťan

...promiň..ale je to ošklivé..:-))

11.05.2013 16:46:21 | lipo

dělal jsem to poprvé.. :( asi uteklo občas oko, no..

11.05.2013 18:48:51 | Aťan

..neva..já neumim ani háčkovat,ani vařit..a taky žiju...

11.05.2013 19:18:06 | lipo

..předpokládám že jsi vdova, manžel umřel hlady.. :D

16.05.2013 15:27:16 | Aťan

..manžel..co to je?..:-))

16.05.2013 17:02:20 | lipo

manžel? vzpomeň si, to bylo to kňourající hlady.. :D

16.05.2013 18:53:51 | Aťan

..dyžjávdanánikdynebylááá...:-)))

16.05.2013 19:25:54 | lipo

tysemáááááš :-))) jákroutímdruhýdoživotíííí..

16.05.2013 21:17:55 | Aťan

..týjóóó..:-)

16.05.2013 21:29:01 | lipo

Tak srovnání s Jelcinem mě napadlo úplně nejdřív. Pokud jde ale o Urbanův komentář, tak by se měl možná ještě zamyslet nad tím, kde udělali američtí poradci, kteří Jelcinovi zázračně vyhráli předem téměř prohrané volby, chybu... Tedy ne v tom, že ty volby dokázali vyhrát, to byl jistě majstrštyk, ale že si vybrali zrovna Jelcina... ;-)

11.05.2013 14:23:00 | Amonasr

to by mě taky zajímalo.. zajdeme na americkou ambasádu, vožerem je a třeba z nich něco vypadne :) ..anebo si to domyslíme i bez nich, bude to asi stejný jako nainstalování režimů a figurek kdekoliv jinde, ..občas to dopadne jinak než sami amíci chtěli :D chjo..
nevím proč se tomu směju, když je to smutný

11.05.2013 14:59:13 | Aťan

K tomu už taky jen komentář: "bez komentáře" :-D

A s těmi buřty má lipo pravdu :-) Já je opékal každý večer v týdnu a můžu jen doporučit - nervy to uklidní :-D

11.05.2013 15:08:56 | Amonasr

...a žaludek to odrovná :D

11.05.2013 15:15:27 | Aťan

Já ho předtím jemně dezinfikoval vynikajícím calvadosem z loňských jablek od bratrance, takže doporučuju něco podobného - žaludek si hověl jak po něm, tak následně po špekáčcích nad ohněm. Ale ten calvados či slivovičku prosím jen s mírou a pokud možno až po případné návštěvě korunovačních klenotů, abych nebyl příště na pranýři já... :-)))

11.05.2013 15:30:36 | Amonasr

teď jsem si na chvilku Zemana představil v Korunní komoře chrámu sv. Víta s buřtem v ruce.. :)

11.05.2013 15:36:03 | Aťan

Tak pasoval by k němu určitě líp, než kdyby měl v ruce třeba žezlo či jablko :-)

11.05.2013 16:23:36 | Amonasr

to je fakt :D

11.05.2013 16:29:14 | Aťan

..již jsem též včera okomentovala na svém fcb..bohužel buran to je a bude..velmi,ale opravdu velmi se stydím ,že něco takového je nazýváno "prezident"..

11.05.2013 12:26:29 | lipo

jsem smutný... a proto se jdu kouknout do špajzu, co mně depku aspoň trochu rozptýlí..

11.05.2013 12:32:31 | Aťan

....to bude tim počasím..

11.05.2013 12:39:13 | lipo

Upřímně řečeno, mně ani tak nejde o ty klenoty, na ty se nedívám jako na nějakou posvátnpost, jsou to jen věci. Ale takové je už moje založení. Spíš mi vadí, že si v tomto stavu dovolil přijít na veřejnost. A potažmo, že si vůbec dovoluje se opít jako prase. A to mu ještě jeho poskoci opatřčili tester na metanol za l milion Kč! Myslím, že se najde málo nadávek, které by na něho nepasovaly, že?

11.05.2013 12:00:42 | Inna M.

Přiznám se bez mučení - baví mě historie, česká nejvíc, proto v korunovačních klenotech nevidím jen věci, zlato, drahé kamení atd... a to nejsem monarchista! :-)))

http://www.korunaceska.cz/

11.05.2013 12:07:49 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí