Vězňův deník.

Vězňův deník.

Anotace: Touha po doušku svobody.

Kolem mne je tolik vzduchu a já nemohu ani doušek ochutnat.
Aspoň doušek přeji si vdechnout.
Skrze mříže hledívám.
Všude kolem tolik vzduchu.
Na ulicích tolik lidí, jenž se mnou dříve dýchali vzduch a ochutnávali jeho příchuť.
Místo toho vidím kolem sebe lidi, kteří nikdy nepoznají vůni, chuť a krásu vzduchu.
Aspoň doušek okusit.
Bohužel, kuli činu někoho jiného teď já tu sedím, hledím z okna skrze mříže a prahnu po doušku vzduchu.
Já nikdy neokusím chuť vzduchu, nikdy nevdechnu ani doušek.
Nikdy, jsem v prostředí věznice, cítím kolem jen dusík, jímž se chci udusit,ale nejde to.
Hledím do stěny, hledím na spoluvězně, dívám se na špinavou toaletu a prasklé umyvadlo.
Zde mám zůstat do konce mého života.
Mám zůstat v této ohavnosti, mám se nechat bít spoluvězni, mám jen přihlížet, jak znásilňují a mlátí jiné vězně, copak jsem zrůda, abych byl nucen toto vídat. Ne, zkusím ještě kontaktovat mého právníka a poradit se o způsobu, jak prokázat mou nevinu.
Zkoušeli jsme to už tolikrát, ale nikdy se nic nezjistilo, vše svědčilo proti mně.
Autor Rozdrcená duše., 27.09.2013
Přečteno 414x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"kvůli" činu někoho jiného...
jinak...
z tohohle by se dala udělat nějaká detektivní povídka nebo tak něco...tohle se ti docela povedlo:-)

01.10.2013 16:32:02 | Robin Marnolli

Já vím,ale já dokáži jednoduchou myšlenku,napsat pouze do krátkého lit. útvaru. nedokáži psáti dlouhé povídky atd. pokud chceš, můžeš to dopsat. jinak díky.

02.10.2013 07:41:29 | Rozdrcená duše.

nebudu za tebe nic dopisovat, to je tvůj úkol, ale budu ti dál držet palce;-)
RM.

02.10.2013 19:31:47 | Robin Marnolli

Zaujmavý spôsob..Mne to príde skoro ako lyrická proza.Máš zaujmavý spôsob vyjadrovania.Toto dielo je velmi dobré a páči sa mi :)
Akurát menšia kritika:mohol si to skúsiť napísať tak ( ked už opisuješ niekoho pocity ) Aby sa aspoň kúsok s toho rýmoval ale inak to nemá chybu.

27.09.2013 19:00:37 | WhiteRayne

Byly to mé pocity, proto no nevím nedávala jsem to do rýmů. jinak děkuji za názor cením si ho :)

27.09.2013 21:23:50 | Rozdrcená duše.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí