Když s jídlem roste chuť

Když s jídlem roste chuť

Anotace: Pomůžete mi? :)

 

Ahoj přátelé a příznivci mojí poezie.

S jídlem roste chuť, to už jste určitě všichni slyšeli. No a já asi začínám mít hlad. Moje třídní paní učitelka nám nedávno naservírovala dost lákavý pokrm. Jmenuje se Literární cena Vladimíra Vokolky 2013.
Já bych do toho možná šla, ale mám problém. S čím tam jít? Pravidla nezakazují, že dílo nesmí být zveřejněno takže moje otázka zní: Které z mých básnických dílek se vám líbilo nejvíc? Které je dost dobré, abych s ním vyšla ven za brány našeho modrého světa?

Odpovědi prosím do komentářů či poštou do vzkazů.

Těším se na případnou spolupráci

Eliška


P.S. Soutěže je možné se zúčastnit do věkové hranice 35 let. Pokud byste měli zájem, info o soutěži zde:

 

 

http://www.dcknihovna.cz/literarni-cena-vladimira-vokolka-2013/

Autor Elisa K., 13.11.2013
Přečteno 637x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a které tři jsou nominovány na Oskara?...(Wilde)
Rád také pomohu svojí špetkou snahy...

15.11.2013 10:07:17 | Robin Marnolli

Pošlu ti je do vzkazu :-) A děkuji :-)

15.11.2013 12:08:51 | Elisa K.

soutěžit o to, které "uměnělecké dílo" je lepší druhého, to mi připadá hrozně hloupé a takové dekadentní. ale tím nechci říct, že píšeš špatně, naopak. vykašli se na soutěže:D anebo si vyber něco, co sama považuješ za dílo, které osloví. budeš tam přece sama za sebe, a jistě uznáš, že to, co se líbí, ovlivňuje vkus, ne skutečná kvalita díla.

14.11.2013 18:34:38 | CoT

Když se soutěží třeba ve fotografii, sochání nebo filmu, nevidím důvod, proč by se nemohlo soutěžit třeba v psaní. Vždyť nic z toho co Elisa pošle do soutěže, nebylo psáno účelově. Jen se snaží vybrat nějaké dílo, co uspěje u zřejmě dost širokého spektra čtenářů. Hledá nějaká vodítka a ptá se na názor zvenku, což je logické, protože autor sám je velmi špatným kritikem své vlastní tvorby. Eliso, na doporučení kašli a klidně svého koně do dostihu pošli, hloupost a dekadence totiž vypadá úplně jinak.

14.11.2013 19:32:32 | Luky-33

ale o tom jsem nic nenapsal. soutěžit o to, které umění je lepší je z principu nesmysl, protože je to hodně subjektivní. hele, dvakrát měř a pak jednou řež raděj.

14.11.2013 19:45:42 | CoT

Pochopil jsem tě tak, že ji od účasti spíše zrazuješ. Jinak souhlasím s tebou, že umění je neměřitelné a nelze k němu přistupovat stejně jako k hladké čtvrtce,nicméně soutěžit se v něm dá a není to nesmyslné. Je to dobrá zpětná vazba a motivace, obojího je k tvorbě zapotřebí. Asi jsem si měl odpustit poslední větu, zbytečně jitří vášně, příště tedy budu raději měřit třikrát. :-)

14.11.2013 20:11:25 | Luky-33

Díky za rady :-) Mám tři dílka, která si myslím jako že "jo", tak se asi s někým poradím...

14.11.2013 18:42:19 | Elisa K.

Věru nelehká volba, s níž by ti mohla trochu pomoci matematika a excelovské vymoženosti. Očísluj si díla, tak jak jsi je zveřejňovala. Následně vypočti ke každému dílu něco jako koeficient kvality, což by se dalo vyjádřit takto Q= počet tipů/počet čtení. Vyjde ti trochu objektivnější předvýběr děl, která skutečně něčím zaujala. Poté bych udělal u nějakého čísla čáru a zbytek zahodil. Z tohoto širšího výběru bych následně vyřadil takové ty citovky, kdy lidé tipují jen proto, že to považují za slušné a spíše než literární kvalitu hodnotí míru tvé empatie, otevřenosti a podobně. No a na závěr bych ještě zavedl bonifikaci a některé tipy bych vynásobil číslem 2 až 5. Není totiž tip jako tip, alespoň já to tak chápu. Pokud ti dá bod, nebo dokonce dvojbod někdo, kdo podle tvého názoru má hodnotný názor a netipuje kde co, musíš ho v celkovém hodnocení zohlednit. Možná budeš sama překvapená, co ti z toho nakonec vyjde. Vybíral bych asi z těch nejlepších desíti děl a možná se mrknul i do komentářů, některé napoví, proč zrovna tohle je zajímavé. Netvrdím, že na prvním místě po matematickém rozboru zůstane jednoznačně nejlepší, ale v první desítce by uvíznout mohlo.

14.11.2013 09:32:41 | Luky-33

Zkusil jsem si podle tebe udělat výpočet svých děl a vyšlo mi 0,012. Stačí to na medajli, Luky?

14.11.2013 16:25:32 | Aťan

Aťane, budu asi tvrdej, ale 0,012 na medaili prostě nestačí. Pokud si však vyrobíš dostatečný počet trotlích identit, pak si můžeš Q snadno sám vylepšit a efektně se tak zařadit mezi zdejší uměleckou smetánku. Eventuálně se ještě můžeš zlepšit v psaní a napsat něco fakt dobrého. V tomto případě, však piš raději pod nějakým rafinovaným pseudonymem, třeba Aťan II. nebo Naťa, protože jinak se objektivního uznání asi stejně nedočkáš :-)

14.11.2013 17:45:18 | Luky-33

strategie je tedy jasná - páč Naťa :D už asi nic nevypotí, sáhnu po telefonním seznamu a zahltím Liter trotlíma nickama..

14.11.2013 18:09:20 | Aťan

Jůů, Naťa... To je roztomilý :-) A můžu ti teda ode dneška říkat Ňáťo, s tím 'ň'? Líp se mi to vyslovuje...

14.11.2013 18:34:25 | Elisa K.

Eliso, neblázni s tím Ň je to fakt strašný.

14.11.2013 18:47:00 | Luky-33

Tak dobře... Když ve mě 'Naťa' evokuje ženské jméno Nataša... A 'Ňáťa' zase nať... Třeba petrželovou.

14.11.2013 18:54:42 | Elisa K.

Důsledkem bujaré evokace, bývá často jen provokace. Tu tvou však Petrželák vydýchá, já mu věřím :-)

14.11.2013 19:26:57 | Luky-33

:D ..to sem teda dopad.. :)

14.11.2013 18:36:42 | Aťan

Aťane, promiň, nemohl jsem tušit, že se ta cácorka chytne mého pokusu o promyšlenou konspiraci... :-)

14.11.2013 18:49:39 | Luky-33

kauzou "Naťa" je moje kariéra slavnýýýho spisovatele v hajzlu!

14.11.2013 19:29:20 | Aťan

No jo... Nemáš to lehký :)

14.11.2013 18:38:38 | Elisa K.

Díky za rady :-) Nějak tak to zkusím udělat :-)

14.11.2013 15:47:35 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí