Zábava

Zábava

Anotace: jedna stará slohovka

Ve chvíli, kdy nemáme co dělat, se vydáváme do vesničky ZÁJEM. Je to jedna z nejvýznamějších zastávek k zábavě. V této vesničce najdeme mnoho cest a cestiček, jež vedou k různým zábavám.
Vydáme se naji a čeká nás přestup hory NESTÁLOST. My ji překračujeme, jdeme dále a neohlížíme se za sebe. Přícházíme k řece NUDA a máme velkou práci, abychom se v ní neutopili. Je to zlá a záludná řeka, která nás chce stáhnout do svých útrob.
V této chvíli se můžeme rozhodnout, zda se vydáme cestou vpravo nebo vlevo.
Kdybychom odbočili a vydali se doprava, dorazili bychom k soutoku řek SMÍCH a PLÁČ. Je to trochu odlehlý kout, a proto se vydáváme na stranu opačnou - doleva.
Dotrmáceli jsme se do města POČÍTAČOVÝCH HER, jež sousedí s nepěknou vesnicí ZÁVISLOST.
My však chceme mpoznat všechny cesty, vedoucí k zábavě, a proto se trmácíme dál. Na chvíli se zastavujeme ve vsi ODPOČINEK, abychom načerpali nové síly. Vypůjčujeme si důlní vozík a jedeme do FANTAZIE. Zde je vše dovoleno a každý zde může své fantazii popustit uzdu. Je to nádherná vesnice plná různých čaroďějů, bájných zvířat či pirátů.
Jedeme dále po prašné cestě až dojedeme k dolu. Řítíme se po kolejích dolů jako na horské dráze a přijíždíme do podzemního města ATRAKCE. Zde můžeme ukojit touho po všemožných atrakcích od horských drah po dráhy pro autíčka.
S vypůjčeným autem, jakožto nejrychlejším dopravním prostředkem se řítíme za hranice NEVŠEDNOSTI, odkud je to jen kousek k ADRENALINU. Upozorňuji, že tohle město je jen pro lidi se silnými žaludky.
Jak tak projížídíme do města LEGRACE, vidíme národní park OTRAVA. Zde vidíme především lidi, kteé nic nebaví a nudí se. Ale to už jsme ve městě LEGRACE. Všude se ozývá smích, lidé jsou šťastní a veselí.
V tuto chvíli končíme pouť, kterou jsme podnikli, abychom našli osadu ZÁBAVA. Ale jak jsme zjistili, pro každého je zábava něco jiného.
Autor Zdenka S, 24.11.2013
Přečteno 440x
Tipy 4
Poslední tipující: Nikolka, enigman
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten konec mě oživil...

26.11.2013 00:10:58 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí