petkrat

petkrat

Anotace: ..

onesmichu
jsem skeptik a smajliky splachuju do zachodu. rtenkovy usmevy rozmazavam po zubech, pak je obtisknu na papir a zahodim do kose. pocity nemam na povel. zridka omdlivam blahem. mracim se za stolem a ochutnavam. svy zrnka pychy, co horknou studem. musim zacit u sebe. a pak chtit, aby byl lepsi svet.

ohaslerce
v pondeli bude modry nebe. jako haslerka. jako boruvka pred utrhnutim. a my se budeme divat. zacne pribyvat tma. nejdriv obali vsechno jako puncochace a pak proste splyne. svet ztmavne. bude jako haslerka. a my aspon jednou. vycucame bonbon a bude nam dobre.

ozene
jsem mala zena. v ocich mam hlad a objimam vres. treba se jednou zmenim, vyrostu a my oboci zsedne. muj zadek bude jak perovej polstar a prsa jako karimatky. a treba ne. treba budu okouzlujici osobnost, co ma porad, co rict, protoze zila zajimavej zivot. a ten ja mam.

ovzpominkach
pozoruju kluka, co ji rohlik s cokoladou. vzdycky mi ji kupovala babicka. malou cokoladku, kterou jsem si zastrcila do rohliku. taky jsme si na rohlik sedali, byl pak nejlepsi. a krupicku jsem jedla s kakaem, bracha se mi smal, ze je hneda jak hovno.

oritualech
divam se na tvare lidi. delam to uz rutinne. pocitam do patnacti. zacinam u usi, koncim u ustni dutiny. jedna ucho, dva druhy, tri oboci, ctyri druhy, pet oko, sest druhy, sedum nosni dirka, osum druha, devet pravy ustni koutek, deset levy, jedenact horni ret, dvanact spodni, trinact spodni celist, ctrnact horni, patnact vnitrek pusy. vzdycky zacinam vlevo. z myho pohledu. takze je to vsechno vlastne obracene.

Autor veronika, 05.11.2014
Přečteno 462x
Tipy 14
Poslední tipující: Loveless, kejtyyy, Liss Durman, innominata, Jort, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

skvělý..

15.06.2017 20:20:45 | Loveless

Tohle mi chybělo! Tvoje myšlenky :-) Je to krása, zajímavě napsáno - jako vždy. A to počítání do patnácti mi přijde nejlepší.

09.07.2015 22:30:11 | Liss Durman

Skvělý myšlenky, vzpomínky, postřehy! Myslela jsem, že rohlík s čokoládou byla anomálie jen mého přítele :D

10.11.2014 15:18:41 | Bylinná směs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí