Proč?!

Proč?!

Anotace: Proč se děje, co se děje.

Často přemýšlím,proč se všechno kolem děje tak nějak jinak,než bychom chtěli.Máme představy,sny,přání a snahu,ale většinou to dopadne jinak.Né špatně,ale jinak.Říkám si,kdyby jsem měla práci,která by mě naplňovala,byla bych spokojená a všichni kolem taky.Vyvzdorovala jsem si ji,ale zase to není ono.Zjistila jsem,že mou prioritou jsou děti a tato práce mě od nich odvádí.Snaha najít další super práci je marná.Říkám si,kdybych vyhrála milióny,byla bych doma s dětmi a bylo by to super.Ale nebylo,zase by byly jiné pochyby.Budu někdy spokojená?Pořád mám hlavu plnou plánů a představ,co by,kdyby,ale nikam se neposouvám.Proč?Proto!

Autor Máča, 13.09.2018
Přečteno 331x
Tipy 1
Poslední tipující: Nevratný obal
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hele, Máčo, co je tohle za literární útvar?

14.09.2018 20:56:33 | Alter Egon

Já myslím, že jsou lidi, co nikdy nebudou spokojení. Prostě to mají tak nastavené, že pořád hledají další a další cíle a nedokážou zůstat na místě. Je to o nastavení člověka. Dá se to změnit, ale je to dlouhá, dlouhá cesta. Život nikdy nebude předvídatelný a bude stavět překážky. Otázka je, jak jsme schopní se s tím vypořádat. A i to se dá naučit. Možná proto se neposouváš, protože tohle neumíš. Vypořádávat se s těmi překážkami. Do snů často utíkají lidi, co se chtějí vyhýbat něčemu v realitě. Sny jsou na tohle super, dá se tam dělat úplně všechno. A největší plánovači jsou ti, co nejsou schopní nic z toho zrealizovat :)

13.09.2018 21:16:11 | odnikud

Autorka textu si sama odpověděla."Proč?Proto!"
Do snů upadají především ti, kteří padají dolů a zoufale se snaží chytnou jakéhosi zázračného stébla.
Autorka se nemůže posunout, když nikde nezačala. Když se nemůžete podívat zpět na úspěch prvního postupného cíle, je nesmysl jít do dalšího kroku.
Vyhrát miliony? Cesta do pekel!

14.09.2018 01:51:26 | Lesan

To je snad první tvůj komentář, Lesane, se kterým se, aspoň částečně, ztotožňuju :) A to už jsem si myslela, že tato chvíle nikdy nenastane. Jsi mi i tak nějakým záhadným způsobem sympatický, přestože jsme evidentně jako Jin a Jang. No jsem zvědavá, co se z tebe ještě vyklube :)

14.09.2018 20:50:19 | odnikud

To máš těžké. Ženy moderního typu nechtěly být jen doma s dětmi a rodinou, chtěly víc; vzdělání, kariéru, práci, něčeho dosáhnout, někým být. Začaly navíc hloupě soupeřit s muži v typicky mužských oborech a tak mají, co chtěly. Sny přinášejí často nespokojenost, protože se často nesplní. :-)Jinak dobrá úvaha.

13.09.2018 14:57:57 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí