Zahřátí a vypálení viru

Zahřátí a vypálení viru

Anotace: Jednoduché principy léčby

Ahoj Soňo, rád bych tě oslovil pro další Tvůj rozvoj v lékařství a možné vyřešení tohoto meziplanetárního problému, a také požádal o odborné studie, tedy všechny ty, které jsi získala a také ty , které jsi na základě poznatků nejen z laboratoře zaznamenala a vše, co o Covidu 19 víš.. 

 
Víme, že tento RNA virus je víc jak zákeřný a demoluje především plíce a další orgány. Má otázka je tedy jednoduchá. Při jaké teplotě je virus na hranici nemožnosti replikace?
 
Mé jednoduché studie při nakažení jsou nastaveny na teplotě zahřívání plic(přiloženou gumovou láhví na hrudním koši)   a zároveň dodání maximálního množství nejsilnějšího antiseptika do krevního řečiště formou vstřebávání kůží hrudního koše a a zároveň INHALACEMI - mořské soli, Vincentky, Mucosolvanu - roztoku a bylinných směsí. Jde o jakousi kombinaci teploty, vstřebání nejsilnějšího antiseptika planety Tee Tree Oil a případně dalších bylin, které jsou motorem rozbití viru .
Co jsem pochopil, tak tento vir opravdu nesnáší vyšší teploty a samozřejmě léto a čisté slun. UV . Nicméně se domnívám, že imunitní systém může být mnohonásobně efektivní, když tento vir oslabíme teplotou a zároveň nejsilnějšími antiseptiky. Další věcí je dodání podpůrných prostředků - vitaminu C, B komplexu, selenu, rybího tuku, zinku a preparátů podporující imunitu. 
 
 Zdravím, s úctou a pokorou, Slávek Lou
Autor Krahujec, 09.03.2021
Přečteno 228x
Tipy 1
Poslední tipující: Marten
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...heřmánkvý čaj k tomu taky pomáhá...na všechno...;-)

09.03.2021 16:33:51 | Marten

Hlavní je to, aby se ten vir nedostal na plíce. Každý má své metody a byliny. Je dobré, jakýmkoli způsobem zamezit rozšíření do plicního epitelu.

09.03.2021 16:41:28 | Krahujec

..dobře, není to zřejmě špatný vyzkoušet...já ale covid měl...jako zápal plic tři týdny...a heřmánek bylo jediný co jsem bral...lék žádný přece není...jen vlastní imunita...

09.03.2021 16:58:27 | Marten

bohužel znám lidi, kteří mají dost extrémní následky. Tahle nemoc mnohým nastolila dost velký zdravotní problém. Bohužel se to objevuje "až v budoucnu" a rozhodně to není "lehký čajík". Tahle nemoc je jedna velká noční můra. Znám sportovce , které to srazilo na kolena a mají následky. Na každého to působí jinak...zřejmě cíleně geneticky na obranyschopnost...kdo ví, ale nic dobrého to pro lidstvo není. Navíc to je z laboratoře.

09.03.2021 17:08:47 | Krahujec

...i já mám následky po covidu...ikdyž mě neohrožují na životě...zhoršily se mi -zhruba měsíc po vyléčení covidu-všechny chronický zdravotní problémy...už pár měsíců se to lepší, ale velmi pomalu...tipuji na vliv covidu na zhoršení funkcí vnitřních orgánů...u mě zřejmě souvislost mé alergie s ledvinymi...

09.03.2021 17:16:06 | Marten

O těchto následných zdravotních komplikacích slýchávám velmi často. Hlavně to opravdu nenechat usadit na plicích. Ten vir vnikne do buňky, kde se replikuje a protrhne pak celý obal. Je to jako když vám někdo vrtá bouracím kladivem do domu a postupně vytahuje cihly a tím naruší celou stavbu. Nejčastějším úmrtím je plicní embolie, kdy se pacient udusí ve vlastní krvi. Je to jako běžet v -20 několik kilometrů, kdy mráz roztrhá plicní sklípky a začne masivní krvácení dovnitř. Vir naruší celou buněčnou strukturu plic.epitelu a pacient se udusí. Mnohdy se používá Heparin, který alespoň krev naředí a zlepší průtok k okysličení. Rozhodně si všichni prosím dávejte pozor a přistupujte s respektem.

10.03.2021 18:24:28 | Krahujec

...zvláštní, že co se týče plic jsem v pohodě...i když v plné sportovní aerobní zátěži jsem po prodělání covidu ještě nebyl...skoro rok jsem totiž...jako sportovec amatér, kteří kvůli restrikcím sportovat nemůžou, pořádně nesportoval...procházka venku člověka zase tak neprověří...to podstatné, co chci říct na závěr, je že se cítím stále zdravotně jinak, neboli ne úplně zdravě...po tak dlouhé době po covidu. V tom je jeho nebezpečnost, naruší zdraví skrytě a na dlouho. A zřejmě u každého trochu jinak, specificky. Dík za diskuzi :-)

10.03.2021 20:51:13 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí