Úniková místnost

Úniková místnost

Anotace: Úvod k únikové místnosti. Zaujal vás text? Šli by jste do takové únikové místnosti? Bojím se, že je text moc dlouhý, ale ať se snažím jak chci, nedokážu jej zkrátit. Děkuji za názory.

KŮLNA ŠÍLENÉHO FARMÁŘE
----------------------

Jako zapálený novinář nikdy nepromeškáš příležitost získat převratné informace. Když se jednoho dne vrátíš z nudné týmové porady, čeká tě na stole obálka s neuvěřitelnou informací: farmáři z Nové Vsi se podařilo vyšlechtit multifunkční zeleninu. Olej ze semen dokáže nahradit benzín a při spalování nevznikají žádné škodlivé zplodiny! Plody jsou navíc kaloricky i nutričně daleko hodnotnější než zatím známé plodiny a jsou vhodné pro lidi i pro zvířata. Podepsán Přítel planety. Na nic nečekáš, bereš pár kolegů a vyrážíte na farmu. Klepeš na dveře, ale nikde nikdo. Jediné otevřené stavení je kůlna, za kterou se nachází plotem obehnané pole s onou zázračnou zeleninou. Vcházíš do kůlny a dveře se se skřípěním zabouchnou a zamknou. Farmář si svůj vynález evidentně pečlivě střeží! Podaří se tobě a tvým kolegům uprchnout z kůlny plné nástrah?
Autor Sherloc, 15.12.2021
Přečteno 175x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí