V archivu vyšetřovatele kmotra Mrázka se našlo víc, než se čekalo

V archivu vyšetřovatele kmotra Mrázka se našlo víc, než se čekalo

Anotace: Lovci mafiánů jsou konečně při chuti, držme jim palce...

 

 

Zavražděný kmotr František Mrázek (vlevo)
a bývalý policista a voják Vladimír Svoboda (dříve Nešpůrek)

 

U nedávno zatčeného bývalého policisty a někdejšího spolupracovníka nepsaného šéfa českého podsvětí Františka Mrázka našli policisté doslova studnici velmi závažných informací. Na různých CD a v počítači Vladimíra Svobody (dříve Nešpůrka) objevili podle zjištění Práva velké množství kompromitujících materiálů na desítky lidí, firem i funkcionářů včetně různých politiků krajské úrovně napříč všemi stranami.



Informace z těchto dokumentů jsou natolik zásadní, že detektivové z Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ) chtějí na jejich základě otevřít některé staré nevyřešené případy včetně vražd.

 

"Podle našich prvotních zjištění jde o kompromitující materiály vůči určitým skupinám lidí, které by mohly sloužit k jejich vydírání nebo majiteli těchto dokumentů zajistit od dotyčných osob různé služby či výhody," řekl ředitel ÚOOZ Robert Šlachta. Nechtěl však sdělit, na koho jmenovitě posbíral Svoboda-Nešpůrek "špínu", kterou by mohl využívat anebo tak už možná učinil.

 

"Sami ani zatím nevíme, koho všeho se to týká, je to velký objem informací v datových nosičích a budeme se tím probírat měsíce," podotkl Šlachta.

 

Nešpůrek dříve pracoval na pražské hospodářské kriminálce, kde vyšetřoval právě i Mrázka. Po odchodu od policie se jako voják zúčastnil mise v Afghánistánu a nakonec se podle spekulací přidal na jeho stranu. S Mrázkem, zastřeleným dosud neznámým pachatelem v lednu 2006, prý nějaký čas spolupracoval. Kvůli dřívějším problémům se zákonem si pak změnil jméno na Svobodu. Během té doby začal zřejmě stejně jako sám Mrázek shromažďovat informace o řadě vlivných lidí či konkurentů.

 

Na rozdíl od proslulého, ale spíše mytického Mrázkova archívu, policie nyní ten Nešpůrkův našla. (celý článek ZDE, zdroj Novinky.cz)

Autor Aťan, 19.05.2012
Přečteno 1145x
Tipy 2
Poslední tipující: Ružka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je velice zajímavé čtení.Sice se moc nehodí dávat to na básničky,ale nevadí.Já to rozhodně oceňuji.

23.05.2012 01:36:05 | Ružka

Ale na Literu nejsou jen "básničky", je tu spousta jiných kategorií a toto je od samého začátku v kategorii "ostatní - politické". Básníci tu mají obrovský prostor, nedovolil bych si jim ho ubírat ani v nejmenším. :-))

23.05.2012 07:52:40 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí