Myšlenka dne (33)

Myšlenka dne (33)

Anotace: Budou se snažit zachránit vládu změnou premiéra? Jejich drzost opravdu nezná mezí...

 

Nečas před pádem: Nesmysly, vytáčky, ubohé útoky

 

 

Při projevu ve sněmovně se premiér Petr Nečas pohoršoval, že policie „teatrálním způsobem“ zatkla špičky Vojenského zpravodajství, čímž poškodila Českou republiku. Podstatnější je ale fakt, který se Nečas rozhodl přehlížet – že ČR bude mnohem víc poškozovat, že české tajné služby se nechávají komandovat jakousi úřednicí bez mandátu a bezpečnostní prověrky (Janou Nagyovou). To by mělo premiérovi vadit, nikoli to, že policie takové zvrácené praktiky odhalí. (Zdroj: Česká pozice)

 

________________

Věřte-nevěřte, v době, kdy ÚOOZ realizuje největší akci ve své historii, vycestovali mnozí z těch, jichž se razie dotýká, do zahraničí. Vlivní podnikatelé Roman Janoušek či Ivo Rittig a zákulisní hráč pražské ODS Tomáš Hrdlička. Jména, která se objevují u zakázek, o něž se nyní ÚOOZ zajímá a jejichž firmy (v případě podnikatelů) prohledává. Ti všichni jsou pryč.

 

 

Autor Aťan, 16.06.2013
Přečteno 614x
Tipy 6
Poslední tipující: Amonasr, Joe Vai, přechodná záležitost, Radhuza
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Přesně tak.

16.06.2013 12:49:35 | Inna M.

..před chvilkou proběhlo na ČT24 v Otázkách Václava Moravce cosi, co přesně potvrdilo tuto myšlenku dne 33 :)

16.06.2013 14:31:59 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí