Tak tohle mi rozum nebere...

Tak tohle mi rozum nebere...

Anotace: přišla mi zpráva z Rekonstrukce státu, v TV Událostech o tom nebude ani slovo, vsadím se oč chcete.. :)

 

 

 

Zmapovali jsme pro Vás, jak veřejné instituce poskytují smlouvy. Výsledky jsou velice tristní. V textové, tedy čitelné podobě, byly schopny smlouvy dodat jenom čtvrtina, další čtvrtina to měla v často nečitelném skenu, čtvrtina informace smlouvy odmítla poskytnout a zbytek pro jistotu neodpověděl vůbec.

Za soukromou firmu, která nikomu nic poskytovat nemusí, se nepovažují jen tradičně ČEZ a národní podnik Budvar, ale i třeba akciovka Pražská parkovací, patřící Praze 3.

Rekordman za zpoplatnění informací je Energetický regulační úřad, který požadoval za 10 smluv 275 tisíc!

Rekordmani v absurditě jsou městská část Praha 18, která má všechny (!) smlouvy tajné a Vojenská zdravotní pojišťovna, která nám napsala, že není povinný subjekt, ale na svém webu tvrdí že je a informace běžně poskytuje.

Tahání smluv od některých institucí zabralo až 2 měsíce (podle zákona to má být nejdéle 15 dnů).

Závěr: Dostat se ke státním smlouvám je prakticky nemožné. Stát má ve smlouvách úplný chaos. Jediné, co to může vylepšit, je www.nejkrasnejsizakon.cz, který přikáže státu smlouvy zveřejňovat. Na programu sněmovny bude patrně v září.




Autor Aťan, 31.07.2013
Přečteno 722x
Tipy 7
Poslední tipující: mikrojimbo, Joe Vai, Amonasr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pořád ta stejná písnička. Jen další důkaz toho, že mafiáni, partajní bosové a jimi instalovaní "nenažeři" už s naprostou samozřejmostí považují stát za svůj privátní majetek a nás za své pohůnky, nikoliv svobodné občany. Tahle sebranka se jen tak svých prebend nevzdá...

31.07.2013 22:20:14 | Amonasr

no prááávě.. :( bude to drsný, dobrovolně to určitě nepůjde..

01.08.2013 08:11:52 | Aťan

Jo jo, třeba v Nejvyšším soudu má ta sebranka poměrně mocného spojence... :-(

01.08.2013 09:02:40 | Amonasr

chtělo by to ve výzkumáku vymyslet ňákej spray proti kmotrům :D

01.08.2013 09:39:29 | Aťan

:-D

01.08.2013 11:36:56 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí