Útes

Útes

Anotace: Nevěděl jsem přesně do čeho to zařadit, tak jsem dal na jistotu v ostatních. Popis pocitů bezmocného člověka v tísni, který hledá řešení a klid na útesu a sleduje sílu přírody.

Mořská vlna se rozbíjela o zářivé bílé útesy. Nezkrotná příroda dávající najevo svou sílu a nezlomnost. Muž stojící nad útesy, zlomený a bezmocný. Temné vlasy padající do tváře, kruhy pod modrýma očima a dlouhý černý kabát zahalující celé jeho tělo. Sebevražedné myšlenky proudící jako proud oceánu. Ovšem tenhle proud je chladný až mrazivý. Klidná vlna, ale i přesto plná něčeho, co kazí její směr. Ovšem tahle už nebude končit na útesech, ale hluboko pod nimi. Vítr fouká do vlasů a ospalé oči směřují do vody. Vidí tu nádheru, které je svět schopen, ale odmítají to. Vzdávají se dobrovolně krás, které ještě mohou čekat. V dáli už je pro ně jen to špatné. Dva odlišné světy. Nezkrotnost a smutek. Síla a slabost. Proč nadále žít? Pro co? Pro tyto vlny? Nejsou tady pro něj stejně jako všechno ostatní. Hlavou probleskly vzpomínky, šťastné i smutné chvíle. Právě to je ten život, to je ta krása. Co by jsme byli bez smutných chvil. Nic, jen prázdné nádoby nevážící si pobytu na zemi a radosti, která čeká. I přesto se už tělo plaví na hladině. Ale vlny pokračují nadále, jakoby se nic nestalo.
Autor Vaazard, 23.09.2016
Přečteno 419x
Tipy 3
Poslední tipující: jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Útes hm...a pak se rozhodnout a když skočíš není návratu Tohle mi připomnělo ne moc dobrou zkušenost ovšem pohled na moře je krása

23.09.2016 22:28:28 | xoxoxo

to já nerad :)) ... Pohled na moře je nezapomenutelný.

23.09.2016 23:26:01 | Vaazard

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí