Myšlenka dne (28)

Myšlenka dne (28)

Anotace: Zajímalo by mě, kolik procent lidí věří na konspirační teorie..

 

Letos se setkání skupiny mocných tohoto světa Bilderberg koná mezi 6. a 9. červnem v hrabství Hertfordshire v hotelu Grove ve Velké Británii.



Na Bilderbergu se harmonizují názory a ladí noty. Mocní tohoto světa mají zájem o konsolidaci své moci, neboť o ni musí v dynamickém systému neustále bojovat. I v této skupině dochází ke konfliktům a názorovým či zájmovým střetům. Například někdo z nich chce, aby lidstvo šlo zpátky do jeskyní, do doby kamenné a aby si jen elita užívala luxusu a technických vymožeností, někdo jiný zase říká, že lidstvo musí být na stejné technické úrovni, ale lidí musí být na světě tak o 90 procent méně. O lidech se tu hovoří, jako by se jednalo o skot, dobytek, jako o něčem, čeho není nutno se tázat, co je jejich majetek.


Oficiálně mají členové skupiny Bilderberg ve Velké Británii na programu jednání vytváření pracovních míst v Evropě, dluhovou krizi, politiku EU, rozvoj Afriky, Blízký východ, nacionalismus a populismus. Vedle mne v hotelu Grove sedí :-) nizozemská královna Beatrix, pak tu je ještě Henry Kissinger, šéfka Mezinárodního měnového fondu Christine Lagardová, šéf Google Eric Schmidt, šéf Evropské komise José Manuel Barroso, ministr zahraničí Švédska Carl Bildt, švédský ministr financí Anders Borg, ministr financí Dánska Bjarne Corydon, ministr zahraničí Norska Espen Barth Eide, J. Michael Evans z Goldman Sachs, bývalý ministr financí USA Timothy F. Geithner, bývalý premiér Itálie Mario Monti, britský ministr financí George Osbourne, eurokomisařka Viviane Redingová, ministr financí Finska Jutta Urpilainen a mnozí další z různých oblastí.

 

 

 

Autor Aťan, 08.06.2013
Přečteno 538x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

O Bilderbergu skoro nic nevím, tak si střihnu jen takovou trochu obecnější poznámku. V tom tvém seznamu čtu jen samé zástupce ze západního civilizačního okruhu. Pokud tam jiní klíčoví hráči nejsou, tak se sice mohou bavit o tom, jak chtějí ovlivnit chod světa a kolik válečných konfliktů v zájmových zónách si chtějí dovolit v rámci řízeného chaosu nadále udržovat a rozpoutávat, ale řídit celý svět zcela podle své libovůle (naštěstí) nemůžou. Pokud tam převládne racionální přístup, měli by se bavit spíš o přelomové (nikoliv kosmetické) reformě západního kapitalistického modelu, protože až to celé definitivně rupne, což už nebude v případě setrvalého strkání hlavy do písku dlouho trvat, tak ani jim ty jejich miliardy nebudou moc platné. A podle tebou uvedených jmen k tomu mají báječnou příležitost - zrovna finský ministr financí by jim mohl dát pěkné školení, na jakých principech může fungovat zdravý, silný a spravedlivý stát i v současném kapitalismu, t.j. skutečně pro své občany, ne jen pro topnenažery a mafiány, který ze spravedlivě vybraných daní (neodírá jen chudé a nemajetné) disponuje zaslouženou důvěrou svých občanů, protože rozpočtové prostředky nerozkrádá a neposílá jen těm nejbohatším, ale naopak za ně poskytuje svým občanům perfektní služby a zajišťuje společenský konsenzus - ta nerovnost mezi superbohatými a zbytkem národa tam není zdaleka tak do oči bijící, jako jinde. A to platí pro celou Skandinávii, kdyby náhodou jednoho finského ministra považovali za nějakou pro ně nepochopitelnou bílou vránu...

Tak jim držím palce, ať svou šanci nepromarní... ;-)

08.06.2013 11:27:06 | Amonasr

na FB jsme se s lipo dohodli že tam pojedeme :-)) teď si k obědu zrovna dáváme v Grove škubánky s mákem... až v pondělí přijedeme, tajně ti na Literu řeknu víc :D

08.06.2013 11:52:35 | Aťan

Tak to je prima, to jim můžete pomoct chytit se za nos... :-))) Tak hlavně nepromarněte svou šanci ani vy... ;-)

08.06.2013 13:36:33 | Amonasr

Vetsinou jsem ohledne konspiracnich teorii strizlivej, ale treba 11. zari 2001 mi smrdi na sto honu..

08.06.2013 10:37:02 | Jan Voralberg

Nejhorší je se v té záplavě informací vůbec vyznat, jedna informace vyvrací druhou, člověk aby měl hlavu jak meloun.. Pak se raději většina nezajímá o nic, maximálně o sebe, a to je přesně voda na mlýn všem grázlům.

08.06.2013 10:45:17 | Aťan

To jo, to je furt samy "udelej si na to vlastni nazor", ale jak kdyz se ty informace navzajem vyvraci apod?
Jediny mozny neverit nicemu a nebo si z tech informaci neco vybrat..

08.06.2013 11:12:14 | Jan Voralberg

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí