Život

Život

Anotace: Život je to nejcennější co máme http://www.youtube.com/watch?v=6EN6yO7dizY

Život je někdy opravdu krutý,ale jen proto aby si uvědomili jak moc je cenný.Život je fantastický.Je plný neomezených možností jak s ním naložit. Je to jen a jen nan nás jak svůj život prožijem.Je to největší dar jaký nám byl dán a buďme za něj vděční.Zamysleme se nad tím,proč se nám v životě nedaří tak jak by jsme chtěli ? V určitých situacích nevěříme svým vlastním schopnostem,bojímese projevit a vyjádřit svůj názor a to nás tlačí ke dnu.Začněme si věřít,konečně se probuďme a začněme žít svůj život na plno.Bez ohledu na jiné lidi,je to náš život, nikdo nám ho nemůže ovlivnit.Ovlivňujeme ho jen my sami,nesmíme nikomu dovolit, aby nás ovlivňoval.Je to náš život,ne život někoho jiného.Užívejme si život plnými doušky a povstaňme ze dna na vrchol.Zaměřme se na to, co by jsme si opravdu přáli a zaměřme se na to celou svou duší.Naše přání budou vyslyšena a náš život se změní.Není to sice hned,ale musíme vytrvat a věřit,že náš život může být fantastický.Plný lásky,pohody a prosperity.Musíme jen věřit.Oslavujme každou chvíli a děkujme,že jsme na tomto světě.
Děkuji za to, že mohu žít a radovat se ze svého fantastického života plného lásky.
Autor Raďa, 18.06.2013
Přečteno 440x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tajemství :)

19.06.2013 20:32:30 | Nikolka

ano, Tajemství

20.06.2013 15:24:33 | Raďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí