Šňůra perel (studentské perličky)

Šňůra perel (studentské perličky)

Anotace: Aneb pár perliček ze školních lavic, mix základky + ten kousek střední, co jsem zatím přežila

 

Napište slepé střevo. A ne že tam napíšete souseda!

 

Už nikdo nesmíte odejít. V třídnici není místo.

 

Křída letí za zemí. Ale proč neletí země za křídou?

 

To v tom matematicky prostě musíte vidět!

(ale co když jsem matematicky blbá, a nevidím to v tom?)

 

Když vás vidím, tak lituju, že nejsem zedník. To bych aspoň viděla, jak ta zeď roste, ale tady nevidím nic.

 

Kdybych místo tebe na židli posadila tu kostru tamhle z rohu, tak to vyjde úplně nastejno.

 

Jsi blbej, až to o zeď bouchá!

 

Taková krásná fyzika, jak vás to může nebavit?

 

Jdi vedle do třídy, omluv se, a dojdi si do kabinetu pro pomůcku! (ukazovátko, kterým jsme byli jemně výchovně mlácení. A nikomu z nás to neuškodilo.)

 

Ta písnička je sice für Kleinkinder, pro malé děti, ale i vám se bude líbit.

 

Za mých mladých let jsme do kmenu stromů vyrývali iniciály a VLHP. Velká láska hoří plamenem!

 

Ptejte se, kdo něco nechápe? Ty to nechápeš? A kdo to chápe? Ty? Tak jí to potom o přestávce vysvětli, mě už to nebaví.

 

Profesor při zkoušení: Čím je známý Tutanchamon?

Nejistá odpověď: Ten má tu hlavu, ne?

 

Ječíš jak Viktorka!

 

Nebuď rozjívená!

 

(profesor při zapisování do třídnice) Devátá hodina je za trest…

 

Vyberte si, který trojúhelníček se vám víc líbí, nebo který líp vidíte a podle toho to pište

(a co když nevidím ani jeden, natož aby se mi jeden z nich líbil?)

 

Zabíráš jen místo na židli.

 

(po zvonění na první hodinu dějepisu) Vy nás budete mít na dějepis?

Ne, já si vás jdu vyfotit.

 

Kdo tu má co puštěný? Že vy víc zesilujete, čím víc já řvu? Jejej, že já vás teď k něčemu navedla…

 

Kdyby nebyla moderní lékařská věda, tak je vás tu sotva polovina, zbytek by nepřežil.

(tomu se říká umění potěchy)

 

 

 

 

 

Autor Elisa K., 12.12.2014
Přečteno 435x
Tipy 12
Poslední tipující: enigman, Laven De Brig, Joe Vai, jitoush, Isquieasuus, Amonasr
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dneska zapeču...buřty?...ne školu...

15.12.2014 20:30:47 | enigman

:o)

15.12.2014 21:38:58 | Elisa K.

Tak to je pěkný...no...asi taky sepíšu pár perliček...z rozhovorů :), ty víš
***

15.12.2014 19:37:35 | Laven De Brig

Opice :P Ponech nás všechny v anonymitě, radši osoba A, osoba B... však víš.

15.12.2014 19:39:01 | Elisa K.

Samozřejmě...TAková krásná fyzika...jojo Ďábel 1...nemám pravdu? :)

15.12.2014 19:42:23 | Laven De Brig

Ani mi ji nepřipomínej... Ale tak snaží se, abysme to pochopili, jen těch testů by mohlo bejt míň...

15.12.2014 19:45:10 | Elisa K.

Mohlo, ale vysvětluj to Ďáblovi 1 :)

15.12.2014 19:46:07 | Laven De Brig

Nám v prváku na vejšce naše profesorka z anatomie minimálně třikrát do týdne opakovala, že polovina z nás stejně skončí jako prodavači zeleniny. To bylo velmi motivující :))
A nejsilnější školní hláška, co mi utkvěla byla: "Tak se na to zkuste podívat z pohledu toho močovýho měchýře, kolego" :))

12.12.2014 21:35:56 | iluzionistka

:) Nám matikář v osmičce + devítce stále dokola opakoval, že nikdo z nás neudělá maturitu a skončíme za kasou v Penny. Takže třeba při výkladu najednou "A ti, kteří mají vyšší ambice, než skočit v tom Penny marketu teď dávají pozor..." To bylo taky super :))

12.12.2014 21:39:02 | Elisa K.

:D No jo, ale když se to vezme kolem a kolem, tak za tou kasou to taky není úplně nejhorší :)

12.12.2014 21:40:03 | iluzionistka

Ale konkrétně v tom Penny se prý chovají k zaměstnancům ne úplně hezky... :)

12.12.2014 21:43:03 | Elisa K.

To se chovají všude, prošla jsem v rámci brigád všechny tyhle řetězce a člověk si fakt nevybere...

12.12.2014 21:44:10 | iluzionistka

umění potěchy..to mne pobavilo:-)

12.12.2014 20:59:28 | básněnka

To byl účel, děkuju :o)

12.12.2014 21:00:34 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí