28.3.15

28.3.15

Anotace: můj život s bipolární poruchou

Nějak nevim, co se sebou. Celej problém tkví v tom, že se nedokážu z ničeho radovat. Připadám si, jak kdyby mi na místě mýho štěstí seděla žába. Zkoušim malovat, kreslit, chodim ven, scházim se s kamarádama, ale pak to na mě zas přijde. Nikdy sem ten pocit nezažila. Dobře mi je jen při sexu, což se nedá provozovat 24 hodin denně... Nemá z Vás někdo tip, jak co nejdýl zaměstnat mozek? Mám pocit, že už nikdy nebudu spokojená a šťastná a blbý je, že to momentálně fakt tak cejtim a je to pěkně na houby. Za jakejkoliv návrh děkuju a omlouvám se, že je to dneska v takovym oparu pesimismu, i když je venku tak krásně. 

Autor bipolárník, 28.03.2015
Přečteno 327x
Tipy 7
Poslední tipující: AndreaM, enigman, Frr, hankac, Amelie M., Amonasr
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

co si něco přečíst?...knih co zaměstnají mozek je dostatek...

31.03.2015 10:32:54 | enigman

..teď zrovna je venku zas tak ošklivo..a mně na temeni taky dost často sedává žába..někdy si odhopkne..jindy bez hnutí sedí a do hlavy mi městná huspeninu svých vazkých žabinců ..nejseš sama a pomni, že žáby nejsou zas tak klidné - nevydrží dlouho sedět na jednom místě..zkrátka musejí si taky někdy odhopknout..a pak na to místo, co seděla nakresli barevnou křídou prdelku s křídly..tomu nebudou rozumět, znejistí a hned tak tam neusednou ...:-))

29.03.2015 17:02:46 | Frr

Zkoušela jsi nějaký sport? Jestli ti je dobře při sexu, tak by to mohlo být i na bázi endorfinů, které se po sportu vyplavují taky. Možná by ti to mohlo pomoci, když už ne k lepší náladě, tak minimálně tím, že zaměstnáš mozek. Ale chce to něco, do čeho se nebudeš nutit a co tě bude bavit.

28.03.2015 21:28:48 | iluzionistka

píšeš.. "Zkoušim malovat, kreslit, chodim ven, scházim se s kamarádama, ale pak to na mě zas přijde.".. to znamená, že ve chvílích, kdy něco děláš, radost pociťuješ?? buď v pohodě, nikdo není happy nepřetržitě.. ;)

28.03.2015 20:25:37 | Amelie M.

A co takhle navštívit psychologa? Jsou to odborníci, jsou za to placení, tak ať koukají pomoct, ne?

28.03.2015 17:58:52 | Adramelech

Tak když už tak psychiatr.

Zajdi si pro antidepresiva pomůžou ti .

28.03.2015 18:11:30 | WdW

K oběma zmíněnejm chodim, pilule zobu, ale pořád se nemůžu srovnat.

28.03.2015 18:14:44 | bipolárník

Jestli si v tvém případě oficiální lékařská věda neví rady, tak můžeš vyzkoušet nějakou alternativní terapeutickou metodu. Doporučuji holotropní dýchání. Ale dobře si prověř, ke komu půjdeš, aby to nebyla nějaká rychlokvaška. U nás dělala a snad ještě dělá semináře holotropního dýchání doktorka Kmuníčková, kterou svého času zaškolil Stanislav Grof, jenž tuto metodu vyvinul. Kmuníčková měla, pokud vím, vynikající výsledky.

28.03.2015 20:56:49 | Adramelech

Holotropní dýchání může uplně klidně stav ještě zhoršit a prý muže docházet i k nepřijemnýcm křečím .

28.03.2015 21:00:43 | WdW

V ojedinělých případech je holotropní dýchání skutečně kontraindikované. Právě proto mu předchází odborné vyšetření, aby se takové případy vyloučily.

28.03.2015 21:13:41 | Adramelech

Hele tak to příjmy.

Tak se prostě neraduj a nebud spokojená

Nejduležitější je to prostě přijmout.
Jsem takový a takový a hotovo.

Kařdý nemůže býát štastný a sluníčkový

28.03.2015 18:27:11 | WdW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí