31.3.15

31.3.15

Anotace: můj život s bipolární poruchou

Přemejšlim, co moudrýho bych dneska napsala :))))

Dobrá zpráva je (aspoň pro mě, vám to zřejmě je oprávněně jedno:)), že mi je už třetí den dobře. Necejtim žádnou z těch odpornejch myšlenek a mám dobrou náladu. Zlatý pilule :)) 

Dokonce sem dneska i v pohodě a bez křiku vyvenčila svýho psa. Předtim mě totiž vykolejila jakákoliv maličkost a začala sem křičet cejtit paniku a agresi, což neni dobrý. Jinak co se týče tý agrese, která je opravdu hodně nepříjemná, tak ta ustoupila celkově. Předtim sem jí cejtila vůči všem a všemu. Naštěstí sem byla furt soudná a radši si zalezla do pokoje nebo někam vypadla, než abych byla hnusná na svýho přítele, když vůbec za nic nemůže.

Dneska zkusim jít zase na chvilku do školy, tak mi držte palce, abych to zvládla a nemusela tam nikoho umlátit paličkou na maso, kterou si preventivně beru s sebou :))

Přeju vám hezkej den, i když venku padá to bílý svinstvo, který sem po tom teply počasí už nečekala a doufala sem, že zimní oblečení vytáhnu až zas v zimě :))

 

no, tak tady je přesně vidět, že se nemá nic uspěchat... z minuty na minutumi začlo bejt divně- opět panika, úzkost, divný bušení srdce... no, snad to překonám bez větších obtíží

 

eště jeden poznatek- přidala sem se na facebooku do skupiny o bipolární poruše... představovala sem si to tak, že si tam v přátelskym duchu budem vymnovat zkušenosti a třeba se tam seznámim s fajn lidma... realita je úpllně jiná- samý články o sebevraždách a podobný lahůdky- následující krok= opustit skupinu :))

Autor bipolárník, 31.03.2015
Přečteno 350x
Tipy 4
Poslední tipující: AndreaM, free.marek, CoT, Amonasr
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsi autentická.. ;) začínám ti to věřit.. přesně takové stavy má můj kamarád..

31.03.2015 13:02:01 | Amelie M.

no, od začátku se snažim bejt autentická, teda... sem, protože píšu, co cejtim :)) každopádně sem ráda, že to tak na tebe působí :)kamarád se léčí s bipolární poruchou?

31.03.2015 20:28:37 | bipolárník

léčí.. a upřímně, někdy toho mám plné zuby.. :)

31.03.2015 21:19:55 | Amelie M.

Tak ať to v té škole zvládneš. A poradím ti, příteli se radši s takovou náladou vyhýbej, nebo se na tebe vykašle :)

31.03.2015 12:48:55 | free.marek

to je opravdu rada nad zlato

31.03.2015 13:50:17 | CoT

ahoj, to se neboj, já na něj nikdy neudu hnusná proto, protože mně je na houby. Takovej sobec fakt nejsem, proto sem i psala, že sem dycky vyklidila pole, abych na něj nebyla hnusná.

31.03.2015 12:53:02 | bipolárník

no, je to psáno trošku divně, jako nějaká televizní inscenace, ale i kdyby...čau kámo :)

31.03.2015 12:16:56 | CoT

televizní inscenace? :) dobrej postřeh :)

31.03.2015 20:29:05 | bipolárník

Jenom to počasí kdyby bylo člověku trochu víc nakloněné. Pak by se snad rozjasnilo i v duši. Už aby bylo jaro...

31.03.2015 11:47:13 | Adramelech

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí