Liter blues

Liter blues

Anotace: Trpělivost...

Kdysi lidé si
psali dopisy
Byly papírové časy

Dopis napsali
Dopis čekali
Byly papírové časy

Dopis neznáme
Na web ťukáme
Nejsou papírové časy

P.S.
Co mi napsal literní admin…

Dobrý den,
nefunkčnost alertů se zpomalením souvisí.
Systém bohužel není naprogramován tak, aby rychle zvládal obsloužit tolik autorů a děl a vše co s tím souvisí. Nehledě na to, že každým dnem nová díla, vzkazy, komentáře, atd. přibývají. Proto jsou odezvy v poslední době větší než v minulosti. A proto se také vyplo pár funkcí, hlavně tedy ty nové alerty, aby se ulehčilo systému. Aktuálně se pracuje na převodu dat do nového systému, který by měl vše vyřešit. Nicméně vzhledem k rozdílnostem starého a nového systému a všemu, co se musí v takovém případě vyřešit a poladit, to ještě nějakou chvíli potrvá.
Admin liter.cz

Termín bohužel odhadnout nedokážu, ale jelikož je současná situace zbytečně vytěžující i pro server, na kterém systém běží, tak má přechod na nový web vysokou prioritu.
Admin liter.cz
Autor A42, 03.04.2015
Přečteno 482x
Tipy 10
Poslední tipující: enigman, Nikita44, MARKO, knihomolka, AndreaM, Amonasr, Julien, Jort
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já dopisy znám...to je taková obálka do ní se vloží papír což je dřevina upravená do podoby který je popsaný perem...to je takové zařízení kam se nalije inkoust a ono to píše...

07.04.2015 12:13:27 | enigman

To bude ono, taky jsem o tom slyšela.

07.04.2015 18:01:10 | A42

Díky za Tvou roli mediátora mezi adminem a námi ostatními, je prima, že ses toho z vlastní iniciativy ujala, vážím si toho :-) Jeho odpověď sice není o moc konkrétnější, než ta předchozí, nicméně přeci jen z její dikce cítím, že to snad není jen takové chlácholivé mlžení, jak na mě trochu působily jeho předchozí odezvy, ale že se ten nový systém snad opravdu už ladí. Za sebe jen dodám, že si vážím toho, že vůbec někdo tento literární server provozuje, a rozhodně nejsem nějaký nevděčník, který by chtěl někoho za jeho bohulibé aktivity peskovat. Takže budu trpělivý tak dlouho, jak to jen půjde, pokud bude zřejmá snaha o zlepšení.

Možná by neškodilo, kdyby admin, třeba i Tvým prostřednictvím, nám ostatním občas vyslal nějakou povzbudivou zprávičku, že se na tom opravdu dělá, abychom třeba nepodléhali zbytečné panice z neinformovanosti. Zkrátka když se vstřícně komunikuje, jeví se problémy vždy mnohem menší, než když se komunikuje nedostatečně nebo vůbec. Ještě jednou Ti tedy tímto děkuji, že adminovi takto pomáháš při komunikaci s námi autory a šetříš tak i nervy mnohých z nás :-)

Přeji Ti krásné Velikonoce! :-)

03.04.2015 11:51:39 | Amonasr

Díky, ale pár mailů není zas taková zásluha...

Taky přeji moc hezké velikonoce!

03.04.2015 11:55:14 | A42

Je mi jasné, že nejsi ráda středem pochvalné pozornosti, tak promiň... ;-) :-/ Takže to zobecním - nejde "o pár mailů", ale o tu ochotu ujmout se role jakéhosi prostředníka a dát té vzájemné komunikaci a informovanosti nějaký řád. Chtěl jsem svým včerejším příspěvkem vytvořit trošku "nátlakové ovzduší", aby byla zřejmá naléhavost problému, a to jak v zájmu autorů, tak i samotného provozovatele Literu - nyní je myslím na místě spíš ta vzájemná průběžná a vstřícná komunikace a také naše vstřícná a chápavá trpělivost. Prostě jsem chtěl vyjádřit radost nad tím, že ses této konstruktivní role ujala a že to tak nezůstalo jen v té jedné "živelné" rovině :-)

03.04.2015 12:08:44 | Amonasr

ať už se to zrychlí, já každý den tu šílím !!!

03.04.2015 10:54:24 | Julien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí