5.4.15

5.4.15

Anotace: můj život s bipolární poruchou

   Ahoj, ráda bych se ještě jednou vyjádřila k té nespisovnosti. Jde o to, že se tu nesnažím psát literaturu, vím, že literární hodnota se rovná nule a na 90% uživatelů tohoto serveru se na pomyslné Sněžce dívám ze spodní základny na vršek. Píšu tak, jak to cítím. Když mi je zle, tak to tady beru jako určitou zpověď, která mi pomáhá. Zkrátka se vypíšu. A občas, když mi je na nic, tak nepřemýšlím nad jazykem, který používám. Mám v tu chvíli jen jediný cíl- ulevit si. 
Přeju Vám krásnou neděli.
P.s. včera jsem to zase přepískla. Dopoledne se bohužel stala dost stresující věc a já večer opět jela jak tryskomyš. Uklidila jsem celý byt, vyprala tři pračky a v půl deváté večer začala péct. Rozjela jsem se a nešlo mi přestat, naštěstí jsem si to poměrně včas uvědomila a řekla si stop, což beru jako velký úspěch. Dnes jsem vstala a situace je furt taková, jaká včera. Tak mi držte palce, ať se odtryskuju :)

Autor bipolárník, 05.04.2015
Přečteno 291x
Tipy 10
Poslední tipující: MARKO, enigman, knihomolka, jitoush, AndreaM, Frr, Amonasr, Nikita44
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tu tryskomyš odežeň smĕrem ke mně prosím.
Souhlasím s ostatními...píšeš dobře. Těším se na další!

01.05.2015 22:43:35 | MARKO

no vidíš a někdo by zas ty trysky potřeboval nasadit...

07.04.2015 09:09:56 | enigman

No však už jsem si říkal, co je s Tebou! Za hovorovou češtinu se netřeba omlouvat. Tvým záznamům to dodává punc autenticity a dobře se to čte (jak zde již bylo řečeno). Vysloveně mě nadchlo slovo "tryskomyš". Dej o sobě zase brzy vědět a opatruj se.

05.04.2015 14:56:53 | Adramelech

přeji Ti ať se Ti alespoň na čas podaří nebýt myším tryskáčem a státi se blankytně lehkovzdušnou holubicí..:-D

05.04.2015 10:53:28 | Frr

Tvá skromnost Tě šlechtí, ale nepíšeš špatně - je to čtivé, působí to autenticky, nevylhaně a přirozeně, máš osobitý, příjemně otevřený přístup k podání sdělení a spisovnost je věcí mluvnice, nikoliv literatury. I deníkové záznamy mohou mít literární hodnotu - tohle podle mne na tom úpatí Sněžky neleží a do literské mozaiky to nepochybně zapadá a obohacuje ji to... ;-) I Tobě krásnou neděli :-)

05.04.2015 10:38:57 | Amonasr

Držím Ti palce..:-)

05.04.2015 10:04:13 | Nikita44

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí