Obrana před útočníkem je trestný čin !!!

Obrana před útočníkem je trestný čin !!!

Anotace: VÝSTRAHA - ČTĚTE AŽ DO KONCE - JAK FUNGUJE SPRAVEDLNOST PŘI VAŠEM NAPADENÍ, ÚTOKU NA VÁS NEBO ODCIZENÍ VAŠEHO MAJETKU.

Předáno dnes 21.5.2015
Zpráva pro vyšetřovací orgán mého přestupku.
.
5 březen 2015 - napadení evidentně psychicky nemocnou ženou Janou H....... ( nesmím na FB veřejně udat jméno útočnice)
=========================================
Tak jsem lidi na Diazepamu, úplně psychicky vyřízená.
Venku mě dnes napadla jedna hysterická psychopatka se psem, já jí při své obraně nastříkala do obličeje pepřák a řešila jsem to s policií.
.
Jak to začalo? Jdeme s kámoškou a našima fenkama na prochajdu, jako každý večer. V tom se nám do cesty postavila jedna psychopatická ženská, se kterou jsem již měla incident v létě, kdy mě fyzicky napadla, když jsem hozením knížky po její vzteklé, cholerické křížence NO, která se vrhala na mou fenu Ladynku, tím úkonem úspěšně zabránila, aby se do sebe nepustily.
Takže dnes si ona žena opět se svou fenou, sice na vodítku, ale bez košíku, nám stoupla do cesty. Ta její cholerička se samozřejmě začala na vodítku vzpínat a cenit na nás zuby. Stály nám obě v cestě domů, bez incidentu psů bychom vedle nich neprošly a tak jsem jí nejdříve slušně požádala, aby uhnula z cesty a šla dál, že tamtudy potřebujeme jít domů.
Stála jako panel a že nikam nepůjde.
To mi trochu zvedlo adrenalin, tykla jsem jí a zvýšeným hlasem opět požádala, aby nám uvolnila cestu.
To se už rozčílila, co že jí tykám a začala na mě nekontrolovatelně, útočně vřeštět a nebyla k uklidnění. Přibližovala se ke mě s jekotem a když byla ode mě asi tři metry, divoce vřeštíc, ječíc stále do kola, jako kolovrátek: "Co mi tykáš, co mi tykáš", se na mě s napřaženýma rukama jala vrhnout.
Varovala jsem jí, ať se uklidní a nehrotí situaci, že mám na svou obranu v ruce pepřový spray, který jsem si v loni v létě, po jejím útoku na mou osobu, pořídila na svou obranu před jejím dalším případným útokem. Že se od ní už nenechám porazit na zem a škrtit, jako vloni v létě..
Evidentně byla psychicky mimo a vrhla se na mě. Když už byla ode mě asi metr, ruce napřažené k mému obličeji a hrozil fyzický kontakt, stříkla jsem jí do obličeje sprayem a doufala, že jí to zarazí a na chvíli eliminuje, abych se od ní mohla vzdálit a zabránit tak konfliktu.
Jo velké houby!!! Obyčejný, malý pepřák je evidentně na nic. Sápala se na mě dál s jekotem pomóc, stříkli mi do obličeje pepřák!
Když jsem se tedy raději dala na útěk, abych konfliktu zabránila, běžela za mnou s hysterickým ječením dál.
Díky napřažené ruce s pepřákem jsem jí od sebe držela asi 2 metry, až ke vchodu našeho domu. S kamarádkou, už hodně vyděšené její agresivitou, jsme rychle vešly do domu a zavřely za sebou dveře.
Řvala za nimi, že zavolá policajty. No evidentně byla mimo, protože ona byla útočník a já se pouze jejímu útoku bránila.
Tak jsem je raději asi po půl hodině zavolala z domova, po důkladném uvážení a hlavně po asi 10ti minutovém neutuchajícím zvonění zpod vchodu mého domu. Bála jsem se, co ještě ona útočnice na mě chystá.
Bylo mi řečeno, že jsou již u domu a ten zvonek, co zvoní, není tisknut útočnicí, ale jimi. Já jsem si totiž myslela, že si zjistila mé jméno a že to zvoní na mě už asi 10 minut ona.
Zvedla jsem tedy rychle sluchátko, zeptala se jestli je tam policie a po přisvědčení že ano, jsem je pustila moc ráda dál.
Protože jsem se bála, že mě bude pronásledovat dál a číhat u našeho domu, žádala jsem je o radu, co mám dělat příště.
Že ta žena je psychopatka, která podle mého zjištění měla již mnoho konfliktů s pejskaři. Že je to prostě blázen a jak se člověk takovému bláznu má bránit, aby nebyl nespravedlivě popotahován.
Vysvětlila jsem strážníkům o co šlo, že mám svědka a řekla jim, že jsem s ní podobný incident měla v létě, kdy mě porazila na zem, zalehla, škrtila a nechtěla pustit. Že jsem to nahlásila tady našemu obvodnímu strážníkovi panu Vladimíru Dorflovi, ale jelikož se nic nestalo, neřešili jsme to.
Já si tedy tehdy na radu pořídila na obranu pepřový spray, kdyby se mi něco podobného stalo opět, abych se mohla bránit.
Nu bylo mi sděleno, že pepřový spray pro svou obranu smím používat. Kluci ze 158 byli v pohodě, fajn kluci a já je poprosila, aby ji venku trochu zastrašili, že se jí bojím, že na mě bude teď číhat.
A ptala jsem se jich ještě, jestli si mám příště nechat fyzicky ublížit, aby se něco s ní, po příštím jejím útoku, dalo dělat. No na to mi samozřejmě nic moc neodpověděli.
Jen mi jeden z nich ukázal jiný pepřák se světlem a že bych si měla pořídit ten. Že útočníka na pár desítek vteřin oslepí-eliminuje a já budu moci bezpečně utéci. Řekli, že jej k obraně před útočníky smím použít.
.
========================================================
.
Tak dočetli? Výsledek mého dnešního vyšetření ?
.
OBŽALOVANÁ jsem JÁ, protože ona měla po postřiku pepřovým sprejem červené oči , kdežto já, které se povedlo útoku zabránit a utéci před ní, nemám ani smítko úrazu!!!!
Ona si prosím pěkně nechala vystavit od doktora potvrzení, že má červené oči a pro přestupkovou komisi to znamená, že útočník jsem byla já!
.
Takže teď dobře čtěte !!!
.
ÚTOČNÍK NESMÍ MÍT VĚTŠÍ ZRANĚNÍ, NEŽ VY. Neboť potom je on ten napadený a obžalovaný útočník budete VY !!!!
.
Jak si to přeberete a uvážíte, jak se případnému útočníkovi bránit, je na vás. Já mám už jasno. Musím mít vážnější zranění, než on ! Jedině tak nebudu z útoku obžalovaná já - oběť, ale spravedlivě obžalován bude ten útočník.
.
Ještě něco důležitého: Než použijete pepřový sprej na útočníka pro svou obranu, doporučovaný i policií - MUSÍTE SE NEJDŘÍVE NECHAT NAPADNOUT A ZRANIT !!!!
.
A NE ABY VÁS NAPADLO POUŽÍT NA SVOU OBRANU PŘED ÚTOČNÍKEM TŘEBA I KLACEK!!! POKUD BUDE MÍT ÚTOČNÍK HOLÉ RUCE - JSTE ÚTOČNÍK VY!!! STAČÍ, ABY MĚL MODŘINU A VY NIC.
.
A BACHA PŘI LOUPEŽI VAŠEHO MAJETKU!!!! V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NESMÍTE ÚTOČNÍKA PORANIT, JINAK JDETE K SOUDU a JAKO ÚTOČNÍK budete odsouzeni vy
.
AŤ ŽIJE POHADROVÁ NE-SPRAVEDLNOST VŮČI SLUŠNÝM LIDEM A OBĚTEM KRIMINÁLNÍCH ŽIVLŮ!!!
.
Pokud chcete ještě vědět něco o útocích a možné obraně, čtěte odpovědi mojí dnešní vyšetřovatelky na mé dotazy:
------------------------------------------------
x
Otázka: Když mě někdo napadne s nožem a já jej budu mít také, ubráním se jím, nožem ho zraním, zastavím tím jeho útok a uteču - kdo bude vinen a obžalován?
.
Odpověď: Ten, kdo bude více zraněn.
x
Otázka: Když mě bude chtít muž znásilnit a já jej při své obraně nějakým předmětem zraním a pak uteču - kdo bude vinen a obžalován?
.
Odpověď: Vy.
x
Otázka: Když tedy při pokusu znásilnění při své obraně mu ručně poškodím penis nebo varlata - kdo bude obžalován a vinen?
.
Odpověď: Vy
---------------------
Poslední moje otázka k vyšetřovatelce: Když na Vás někdo zaútočí, tak Vy se necháte zmlátit nebo zabít?
.
Odpověď: Ne, to bych se nenechala
x
Opět k tomu otázka: A jak byste se tedy chtěla ubránit, když byste neměla šanci utéci?
.
Odpověď: To nevím
---------------------------
Takže takto u nás funguje spravedlnost při našem možném ohrožení, či přímému napadení kriminálníky! Nebránit se víc, než jste napadáni - nezpůsobit větší zranění útočníkovi, než máte vy sami !!!
Autor vandule, 22.05.2015
Přečteno 686x
Tipy 1
Poslední tipující: Nikytu
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to neskutečná absurdita, jak to u nás funguje. Nikdy jsem naštěstí nebyla napadnuta, aspoň ne závažně. Vždy, když se mi něco nezdálo, raději jsem zavčasu vyklidila pole. Ale nelze na to spoléhat vždycky. Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Taky u sebe nosím pepřák, ale doufám, že ho nikdy nebudu potřebovat.
A mám ještě jeden dodatek k tomu pokusu o znásilnění. V definici zákona prý stojí, že znásilnění to je pouze v případě, kdy se žena brání od začátku do konce. Pokud se během aktu podvolí, už to znásilnění prý není. Taky dobrý, ne?
Každopádně, vždy je nejlepší obranou prevence, když to selže, tak se z nepříjemných situací snažit "vykecat", případně utéct. Jinak bych doporučila naučit se nějaké obranné chvaty, kterými lze útočníka dostat k zemi a získat část utéct. Ne všechny chvaty jsou od toho, aby ublížily. Já například mám základy z juda (cílem není zranit, ale dostat k zemi a případně mu znemožnit další pohyb), ale na youtube je i spousta dalších tipů. Chce to ale pořádně si to natrénovat a zautomatizovat si ty chvaty. Jen tak se člověku v danou chvíli skutečně vybaví.
Přeji mnoho štěstí do budoucna, aby se ti již nic takového nestalo.

26.01.2016 20:10:00 | Nikytu

Niky, je mi 63 let, měřím 153cm a jsem ráda, že nechodím o holi. Děkuji za radu, ale i nadále se budu bránit pepřákem. V případě termitích Muslimů budu chodit s lahvičkou krve (klidně červená tekutina) a budu na ně křičet, že mám prasečí krev, ať mažou, než je poliju a navždy vyloučím z islamistické bandy vrahů.

09.03.2016 13:14:45 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí