Nový rok

Nový rok

Anotace: rozhodla jsem se si psát deník

Dnes je 1. ledna 2016… Nový rok… ideální čas k tomu, něco změnit a začít od začátku… teda alespoň se o to pokusit. Už delší dobu přemýšlím o tom, že si začnu psát deník… no a konečně jsem se k tomu dokopala… nejsem si jistá, jak dlouho to vydržím, ale za úspěch už považuji jen to, že jsem se k tomu vůbec dokopala… Od tohohle roku si hodně slibuju… podle numerologů by to měl být dobrý rok, 2016… 2 + 0 + 1 + 6 = 9. A devítka znamená dokončení a nejen to, prý bychom se měli zbavit všeho, co nás nějakým způsobem omezuje, alespoň tak jsem si to přebrala No, jelikož nečekám jen na to, co příjde, už jsem nějaká opatření udělala sama… rozešla jsem se s přítelem, kterej mě celou dobu jenom psychicky vysával a ponižoval… Také čekám na lepší práci, ale těžko říct, jak to nakonec dopadne… ale věřím tomu, že se nám dějí jenom samé dobré věci… Musím uznat, že mám spoustu myšlenek, ale trochu mě rozptyluje, že si píšu s jedním moc milým klukem, se kterým jsem se před pár dny seznámila na x-chatu a také to, že jsem v lehce delirním stavu. Teď mám trochu strach, co si mě ten týpek bude myslet, protože jsem se mu svěřila s tím, na co věřím… na minulé životy a na karmu a tak… Ale já tomu skutečně věřím, takže jestli mě bude považovat za magora, tak s tím nic neudělám a není pro mě důležitej… I když v hloubi duše tak nějak věřím, že jen tak nějak jinej než ostatní, a že by mi mohl rozumět… Věřím tomu, že svého osudového partnera jednou skutečně potkám a něco mi tak nějak říká, že by to možná i mohl být on… ale těžko říct… Také věřím tomu, že si zasloužím víc… nikdy v životě jsem nebyla doopravdy dlouhodobě šťastná… ale už je mi 27 let, tak si říkám, že už je snad konečně čas, abych byla… Poslední dobou jsem nad sebou přemýšlela a je pravda, že když se nad sebou tak zamyslím, někdy je mi ze sebe samotný na zvracení… Moc toužím po tom některý věci změnit a začít si vážit sama sebe… Ale já to dokážu… moc si to přeju… od srdce… a poslední dobou dostávám takový impulzy,že mi to dodává sílu a věřím tomu, že se jen tak nevzdám…
Autor Lucijeje, 02.01.2016
Přečteno 369x
Tipy 3
Poslední tipující: enigman, jitoush, Jort
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jakpak ten deník asi pokračuje...

21.01.2016 20:06:27 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí