den druhý

den druhý

Anotace: pokračujeme

No, abych nevypadala jako úplnej lempl nebo tak, že u ničeho nevydržím déle než jeden den, tak jsem se dnes po dlouhém sebepřemlouváním rozhodla pokračovat… Je pravda, že včera jsem byla krapet pod parou a trochu jsem mluvila (tedy psala) z cesty… Nějak na mě zase doléhá deprese… A pokud mluvím o depresi, je to skutečná deprese v pravém slova smyslu… Protože jsem tak trochu emočně nestabilní a mám diagnostikovanou poměrně těžkou diagnózu a taky tak trochu trpím suicidiálními sklony, ale o tom se podrobněji rozepíšu až jindy… Prostě to na mě všechno najednou dolehlo… hlavně, když jsme s mým novým idolem narazili na kapitolu bývalých partnerů a také na to, jak je „důležitá“ fyzická přitažlivost… No asi takhle, někdy je mi z chlapských názorů poněkud nevolno (velmi kulantně řečeno) Prostě mám pocit, že každej by měl nejradši supermodelku, ale přitom očekává, že to skloubí s tím, že by mu takováhle buchta ještě dělala služku – vařila, uklízela a nevím, co ještě. Teď jsem se do toho asi zamotala… když mám někoho ráda, tak takovýhle věci dělám ráda, ale v tom vztahu je vždycky něco za něco… a né, že se kvůli tomu druhýmu div nepřetrhnete, ale on to stejně nikdy neocení a furt na vás bude hledat jenom chyby a furt vám bude něco vyčítat… Pravda je taková, že pořád miluju svýho bejvalýho přítele, ale sama sebe se ptám, proč sakra? Pořád ze mě dělal jenom krávu. Už asi nemám sílu pro dnešek pokračovat… dneska ráno mi totiž psal, jak je mu beze mě smutno a že neví, co beze mě bude dělat a že neví, jak začít… ano, mě je bez něj taky smutno. Kolik večerů jsem kvůli němu probrečela, a kolikrát už jsem mu dala „poslední“ šanci. Ale vím, že se nikdy nezmění, akorát bych se s ním trápila… Ach jo, tak moc bych si přála, aby se změnil, ale kolikrát mi tohle slíbil a nikdy se žádnej zázrak nestal? Myslím, že už to s ním prostě nemá cenu… měla jsem se s ním rozejít už tenkrát, když mě zmlátil… I když to asi není to, co mi vadilo nejvíc… problém je v tom, že i když mi neustále tvrdil, jak mě miluje, se furt scházel s jinýma kravkama… Poslední dobou toho na mě prostě bylo moc a abych se nezhroutila úplně, tak jsem to radši definitivně utnula, i když ho pořád přes to všechno moc miluju…
Autor Lucijeje, 03.01.2016
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jestli je to fikce, tak klobouk dolů. A jestli ne, tak snad... No. Nic chytrýho mě nenapadá. Co si člověk neudělá sám, to nemá.

Docela mě to bavilo číst. A osobně bych tohle psal radši do šuplíku.

03.01.2016 03:04:49 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí