Vnitřní zrcadla

Vnitřní zrcadla

Anotace: /autocharakteristika/.... občas jsem (donucena být) depersonalizační... příjemným způsobem. (věty v lomítkách stejně nikdo nečte) /nečte/

 

Šílenec. Blázen. Knihomol. Snílek...

Tohle by o mně asi řekli mí přátelé.

Takže jedno mám jistý. Jsem očividně rozpolcená osobnost. Speciální druh schizofrenika. Speciální proto, že se prostě nevejdu do tabulek. I když já se vlastně nevejdu všude možně. A to nás přivádí k fyzické stránce mojí osobnosti.

Jak už jsem napověděla, existuje spousta míst, kam svoje tělo prostě nenarvu. O malých (rozumějte malých vzrůstem) lidech se říká, že jsou skladní. Ale jakmile jste malí a (trošku) při těle, veškerá skladnost jde k šípku. Sbohem úzké chodby…

Pokud jste malí (třeba já měřím necelý metr šedesát. A už prý neporostu. Doktorka povídala…) veškerý špek na vašem těle je výraznější, než u „ramínek na šaty,“ co měří metr sedmdesát a víc. Tak to prostě je, nadbytečný tuk se na vás nemilosrdně, výsměšně, sadisticky, rosolovitě třese a vy s tím neuděláte nic. Maximálně to můžete krýt vhodným oblečením. Nebo zhubnout. Ale to první stojí peníze a to druhý čas. A v dnešní době nemáme často ani jedno.

Jako asi každá holka jsem vždycky chtěla krásné, dlouhé vlasy. Jsou znamením ženskosti, muži je zpravidla milují. Jakmile venku fouká vítr, stačí vyjít před dům a máte je v puse a před očima, odkud je potom musíte pracně zastrkávat za uši nebo se naštvat a dát si je do culíku. Pro tohle všechno si pěstuju (hnědé) vlasy přibližně do poloviny zad. Není to málo, ani moc.

Mám modré oči. Ty už si teda na rozdíl od vlasů nepěstuju. Ty prostě jsou. Chápete?

Nosím brýle a mám celkem dost dioptrií. Netroufám si říct, že sklíčka brýlí mám tlustá jako dna popelníků, protože cigarety nekouřím, a tak se s popelníky běžně do styku nedostávám a nevím, jak je takové dno tlusté. Krom toho se bojím nějakého popelníku zeptat. Ono otázka „Prosím tě, jak máš tlustý dno?“ by urazila kdekoho.

Jsem zpravidla dost uzavřená, plachá a nekomunikativní. Málokdo má trpělivost mě z téhle mojí ulity tahat ven, což má za následek to, že mám málo opravdu blízkých přátel. Mám málo přátel obecně. A vyhovuje mi to.

Ve volném čase se věnuju čtení knih, chvilkovým stavům „zírání do blba,“ kterým vznešeně říkám záchvaty snění, a poslechu hudby. Mám několik oblíbených kapel. Mám i další oblíbené věci a činnosti, jako je vůně kávy, která má na mně skoro účinky drogy, pití čaje, horké čokolády (tu s oblibou konzumuji i v pevné, tabulkové podobě) nebo kakaa, mluvení až večer a v noci, protože přes den mluví všichni a to je mainstream. Dlouhodobě se věnuju psaní krátkých povídek a básní, protože je to levnější než návštěvy psychologa. Jsem neoficiální, nediagnostikovaná grafomanka s občasnými sklony k typomanii. 

Nemám ráda matematiku, fyziku a chemii, protože ani jednomu nerozumím. Nemám ráda blbce, protože se říká, že kde je blb, tam je nebezpečno. Nemám ráda pavouky, možná trpím až arachnofobií. Nemám ráda, pokud o mě lidé tvrdí, že mě znají a přitom o mě ve skutečnosti neví skoro nic.

Takže prosím, nedělejte to.  

Děkuji.

 

Autor Elisa K., 23.01.2016
Přečteno 679x
Tipy 18
Poslední tipující: Ollie, Robin Marnolli, Joe Vai, Smile-and-Fire, enigman, MARKO, jitoush, poeta, Lůca, Kett, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Prostě...taková normální Eliška:-)

23.02.2016 21:40:06 | Robin Marnolli

:)) Děkuju za přečtení.

23.02.2016 21:41:42 | Elisa K.

Z toho co píšeš jsi mi velmi sympatická :) a... nevím co psát dál :D každopádně se zdáš na milého člověka a i-když jsi, jak píšeš, malá vzrůstem, tak jsi velká duchem :)

01.02.2016 01:20:02 | Smile-and-Fire

Děkuju.

01.02.2016 20:33:11 | Elisa K.

chápeme...jsi v pohodě...

25.01.2016 17:05:43 | enigman

Děkuju.

25.01.2016 20:46:10 | Elisa K.

Elis, jsi mi teď celkově sympatická ♡....zejména podávaná v kávě a čokoládě.
ST

23.01.2016 22:01:56 | MARKO

Děkuji Marko...

23.01.2016 22:04:02 | Elisa K.

Taky si myslím že máme hodně společného..nebavím se s popelníkem a co se týče čekulády, tak na tu mluvím až než jí sežeru..a oči? Taky mám a myslím že kulatý ;))
Eliško jo..jsem rád že si se nebála.. ;))

23.01.2016 20:38:11 | poeta

I v tvém případě mě shoda těší :))
Já jsem to sem původně dávat nechtěla, ale už tu stejně visí x mých školních prací a je to myslím milý protilól k tomu, co píšu normálně...

23.01.2016 20:52:57 | Elisa K.

Troufám si(na základě tvého popisu) říct, že jsme si v lecčem podobné. Až snad na to, že oči mám šedozelené a kávu nepiji ani nečichám :)

23.01.2016 20:06:09 | Lůca

Tak to mě těší :) Já teda (zatím) kávu taky nepiju, ale mám ráda její vůni...

23.01.2016 20:29:50 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí