Jak se nestat robotem

Jak se nestat robotem

Tahle doba, doba přetechnizovaného světa stojí za velké h.... .
Lidé se čím dál více sobě odcizují, egoismus je čím dál více svazuje, reklamy je čím dál více nabádají-jen to nejlepší pro tebe, užívej si.
Pak, aby toho nebylo málo, začnou s lichvářskýma lákadlama.
Půjč si, půjč si, a mnozí z nás neodolají.Je to týden, když mi soused na chatě zdělil, že se jeden mě známí chlápek oběsil.Byl zadlužený kde se jen dalo.
Kam to až dospěje?, je možné se tomu nějak bránit?
Částečně snad ano.
Snad mít nějakého koníčka, čtení, malování, psaní básniček a tak.
Jsem moc rád, že jsem zažil dobu sáňkování, pouštění draků na Grébovce, ježdění na vyrobených kárách s kolečky od starých kočárků .... .
Bylo to krásné, a bylo to bez přiblblých reklam, bez lichvářských lákadel, prostě
to bylo to lidštější.
Vy, co jste ještě totálně nezblbli z těchto technických "vymožeností",
vy co jste se ještě nestali bezduchými, chladnými lidskými roboty,
najděte si nějakého fajn koníčka.Sport, malování, skládání básniček, komunikací s druhými lidmi.Prosím, Nestaňte se pyšnými ROBOTY!!!
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 25.05.2018
Přečteno 333x
Tipy 4
Poslední tipující: Šípková Růženka, Amonasr, VEDz RVAHEs
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vnímám tu snahu něco změnit. Ale také vnímám generační rozdíly mezi mým mládím a tátovým ...
Je obdivuhodné co všechno ti mladí dovedou. O tom by byl ten článek delší. Psal o tom již Jiří Suchý. Dítě školou povinné, dovede to, co my ne ...

25.05.2018 16:22:29 | VEDz RVAHEs

Jasně, pokrok nezastavíš, ale za jakou cenu.Rozvodovost, nárust sebevražd.... .
V každém případě jsem rád na ty vzpomínky z dětství i mládí.Díky.

26.05.2018 13:04:42 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí