Není nad to, mít psíka

Není nad to, mít psíka

Již přes měsíc nesleduji zprávy, nekoukám na dokumentární filmy z první ani z druhé světové války, nesleduji více méně stupidní americké filmy, kde je násilí
na denním pořádku, zkrátka snažím se žít zdravě.
Někde jsem slyšel, už ani nevím kde, že Turecko napadlo Sýrii? Ano, jsem rád, že jsem překonal onu lidskou zvědavost vědět vše co se jen šustne, a že si do svého masového počítače(mozku)nevkládám negativní srágory ať je to již přes zpravodajství či filmy plného přiblblého střílení a vraždění jak jsem již z hora uvedl.
Ano, člověk má tendenci sledovat negativní věci, no a tak si při tom sledování nevědomky i vlastně ubližuje.Ve svém životě pak vidí věci kolem sebe zbytečně černě a uniká mu i to pěkné co dosud ještě existuje.
Před čtyřmi měsíci jsme si pořídili Pražského Krysaříka, který nám dělá velkou radost.Je krásné rostlý a dost chytrý, no, je to prostě bezva psík a vřele ho každému doporučuji.
Nedavno jsme sousedům hlídali dva větší papoušky Žako a přesto že zajímavě pištěli, psovi se ani v nejmenším nevyrovnají.To je samozřejmě můj pohled, jelikož milovník papoušků to jistě bude vidět asi jinak.V každém případě zůstává faktem, že každý chtěný živý tvor je doma jistě přínosem, zkrátka je to člen rodiny, ať se jedná o psíka, papouška či želvu.:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 02.11.2019
Přečteno 241x
Tipy 4
Poslední tipující: Amonasr, vlnka, Marten, Krahujec
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí