Není nad to něco sbírat.

Není nad to něco sbírat.

Anotace: Jedno americké přísloví je, že byl šťastný člověk, po kterém zbylo hodně hraček. Tohle přísloví se mi líbí, i když tu Ameriku zas až tak nežeru.

Dokud má člověk o něco zájem, tak si může blahopřát.Chodí mezi námi i tací, kteří nejeví o nic ten již tak zmíněný zájem a trpí.Trpí i tím, že již nemají ani chuť k jídlu, nemají ani hlad.Jsou smutní, zadumaní, nic je nebaví, nic je netěší.
Ale pokud najdou svého života smyslu, tak mají zpola vyhráno.Víra je také silná věc, která jistě dokáže dříve či později rozsvítit smutná očka.Víra?, jaká víra?, víra v Boha?, víra v sebe sama?, víra v přírodu?, víra v nicotu?
Víra v nicotu je snad to jediné co člověka nepovzbudí, natož aby mu to pomohlo zase rozjasnit svá očka.
Ne každý má svůj sen, který by si přál zrealizovat a ne každému se to i povede, ale i přesto vše nemusí být smutný, myslím tím stále smutný.
Stále smutný?, no to by bylo jistě velmi smutné, ale jak se říká, nic netrvá věčně.Jedno však vím jistě a to, že Ten který nás Stvořil, je Věčný.Z toho co jsem právě napsal jasně vyplývá, že jsem věřící.
Nevěřím v nicotu, nicota pro mě je nepochopitelná, nepřijatelná, dávám přednost Stvořiteli, Ježíši, v reinkarnaci.

Mám svůj sen.
Očka mi prý svítí nadšením, sněním, které však není nereálné.Vždy, když jsem šel za svým snem, a že jsem za ním šel někdy i zostra, tak jsem ho pokaždé uskutečnil.S pomocí Boží samozřejmě.
Můj sen je ten, že bych rád otevřel malé muzeum starých hraček.Mám k tomu ideální podmínky, jak s vlastními prostorami, tak i, (díky internetu), k zmíněným starým hračkám.No a tak ve volných chvílích brouzdám na AUKRU, Sbazaru, a podobných stránkách.
Převážně kupuji hračky mechanické, na klíček či na baterie.Právě dnes jsem si přinesl z pošty balík, až z Brna.A tak mám již čtvrté, nádherné auto made in JAPAN z roku 1975 na baterie, které při jízdě na stole nespadne přes jeho okraj a při nárazu do čehokoliv jednoduše danou věc objede.Má dosavadní sbírka těchto mechanických starých, ale pěkně zachovalých hraček, zatím činí osmnáct parádních kousků.
Hlavním unikátem jsou, ale také a to hlavně autíčka Matchbox vyrobené v roce 1950 až do roku 1975, tedy žádná čína.A nejen Matchbox, ale i CORGY, DINKY, Schuco(MADE IN GERMANY), MEBETOYS(MADE IN ITALI) a další.Pravých Angličáků mám něco málo přes čtyři sta a dalších cirka dvě stě od jiných již zmíněných firem.
Je to dobrý počin, ale aby muzeum hraček bylo zajímavé, musím ještě hodně nakoupit, ale to nebude hned.
Při koupi těchto hraček je důležité také usmlouvat cenu, jelikož taková hračka, autíčko má pro mě o to větší hodnotu.Počítám, že pokud budu živ a zdráv, tak toto muzeum otevřu tak za tři roky.Není kam spěchat, důležité je, aby z nákupu do sbírky bylo potěšení a to díky Bohu JE:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 08.09.2020
Přečteno 209x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí