Budeš táta

Budeš táta

Anotace: Seznámili jsme se, dali jsme si kafe a už jsme spolu zůstali.

Mám ráda muziku a kamarádka taky. Jednoho dne, jsme se vydaly na pokec do blízké hospůdky, kde naši známí hráli a zpívali. Pohodový večer, na pohodu pokec a dobrý pivo- základ pohodového večera. Známí hrají často ten večer tam měl přijet jednoho známý, který prej hraje perfektně, no a taky přijel s hodinovým zpožděním, teda nejdřív se objevil jeho syn, pak on na elektrokoloběžce, s kytarou na zádech, a s charismatickým úsměvem a pohledem. Nevím proč jsem hned začala tát... byla jsem po rozchodu, po třech pivech a v dobrém rozpoložení. Celý večer ubíhal rychle, muzika byla pohodová a s ním se nedalo mluvit, protože hrál nepřetržitě a vlastně mi to nevadilo, protože jsme s kamarádkou řešili všechno možné a já jsem byla v postoji " at mi chlapi vlezou na záda." Až do okamžiku, kdy se začalo loučit a mě bylo nabídnuto doprovodu domů oním muzikantem. A protože všechny autobusy ujeli, vydali jsme se pěšky. Popovídali jsme si a bylo to fajn a na závěr, když už jsem byla po dvou hodinách u baráku, kdy normální cesta trvá asi půlhodiny max 45 minut mě políbil a druhy den pozval na kafe. Šla jsem, ne že bych měla ihned potřebu vytloukat klín klínem, ale chtěla jsem ho ještě vidět, chtěla jsem ani nevím proč a co mě tak přitahovalo. Z kafe se stal výlet do Příbrami a už mě nepustil domů. Všechno proběhlo rychle, tak jak je to u mě už "normální" a Teď po x měsících čekáme spolu dítě moje první jeho 4..

Je to hodně zkrácené ale vzhledem k tomu, že jsem se stala ze dne na den chůvou třech dětí z jeho předchozích vztahů, učitelka a kuchařkoa hlavých krků a navíc teď s rostoucím bubnem v dnešní uspěchané době i když coronavirové není toho času. A nechci spálit kuře co se peče v troubě. :-0

Snad vše půjde tak hladce jako doteď.
Autor raduszka, 17.10.2020
Přečteno 195x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

prosím prosím...ale oprav hrubky-hyzděj Tvůj bohulibej text....díky
*Frr*
ST* :-D*

17.10.2020 20:19:16 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí