Duchovní záležitosti nejsou nesmysly.

Duchovní záležitosti nejsou nesmysly.

Je to deset let co se mi stala tato příhoda a nebyla jediná.
Můj bratranec je velmi bohatý člověk a již od mládí se věnoval obchodu, který se mu dařil až do začátku koronaviru.Jeho oblíbené je - zákon potravního řetězce.Ateista každým coulem a pro peníze by snad i do ohně skočil.Není lakotný, to ne, ale žije jen a jen pro mamon, který ho doslova spoutal.Jeho taťka, pracoval také v pohostinství, tak jako ostatně celá naše rodina.

Jednoho rána, tak kolem páté, jsem šel na toaletu.Usedl jsem na mísu a náhle se mi v hlavě začaly vynořovat myšlenky, které se týkaly mého strýce, tedy otce mého bratrance a s kterým jsem se viděl maximálně na rodinném pohřbu a nijak jsme se nestýkali.
Myšlenky přicházely a obsahovaly strýcovy obavy o svého syna, mého bratrance, a pak ještě něco jako, abych mu otevřel oči.
Divné, na záchodě v pět ráno a takové to intenzivní myšlenky.Když jsem se asi tak v deset probudil, vše jsem řekl své ženě, která se zas, až tak nezarazila.Jsmme s polu již třicet tři let.
Kolem dvanácté polední volala sestřenice, že strejdu našli doma mrtvého jak sedí v křesle.Doba skonu prý nastala v brzkých ranních hodinách a mě už bylo vše jasné, strýc mě při svém odchodu navštívil.To si myslím a jsem o tom přesvědčen, jelikož podobné věci se mi již staly.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 07.03.2021
Přečteno 192x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Amonasr, P.Balam, rybka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

U těchto příhod záleží vždy na tom, jak je člověk interpretuje. Považovat je za známku nebo důkaz čehosi nadpozemského je jednou z možností, ke které inklinuješ. Mám ve vzpomínkách minimálně tři příhody, které bych mohl vykládat podobným způsobem. Pořád ale existuje možnost, že si nepostřehl něco, coby tvou příhodu vysvětlilo přirozeně, lidská mysl je složitá. A pak pomíjíš kategorii náhody. Každopádně by sis ale měl opravit chyby: "začaly vynořovat myšlenky, které se týkaly mého strýce" a "strýcovy obavy". Na začátku ti chybí slovo - jeho oblíbený byl (výrok?).

13.03.2021 10:18:26 | kvaj

:-)Co na to napsat?, snad jen to, že to chce zažít na vlastní kůži.Vím, že Duchovní, nám neviditelný Svět existuje, a to co zde žijeme je Jen zhmotnělý přelud.Díky za upozornění mých hrubých chyb.Jo, snad jen ještě dodám, že považuji za skutečnost, že Ježíš vzkřísil Lazara, až po čtyřech dnech a v Jeho další Zázraky.Je zajímavé kolik statisíců, miliónů lidí ví, že to tak bylo.Buď jsme se my věřící všichni zbláznili a ti druzí, co neví, nevěří, jsou úplně normální.Vskřísit mrtvého po čtyřech dnech?, to je podle normálního zdravého myšlení přeci totální nesmysl:-)

13.03.2021 13:32:38 | Jeněcovevzduchukrásného

jako senzibil ti musím dát tip :)

07.03.2021 21:01:51 | rybka

:-)Díky

08.03.2021 13:08:22 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí