Jak přišel smrťák na návštěvu.

Jak přišel smrťák na návštěvu.

Dnes k nám přišel smrťák na návštěvu.Kouknu kukátkem a hned se mi ukázala čerstvě nabroušená kosa.
Pojď dál smrťáčku, snad si nejdeš pro někoho z nás?Ne, ne, přišel jsem jen na chvilenku a pak zase půjdu.Ani si boty nemusel zouvat, smrťák boty nenosí, a tak pomalu vešel do předsíně.Dáš si kafíčko smrťáčku?, ale jo, dám a usedl do koženého křesla.A co tě k nám přivádí smrťáčku?
No, nechci si stěžovat, ale ti černí padlí andělé mě naložili hodně, hodně práce.
Teď mě čeká velká fuška na velkém bojišti, kterému vy říkáte Evropa, a nebude to dlouho trvat, a má kosa bude opět celá rudá.
No jo, s tím já obyčejný smrtelník nic moc neudělám, a rád bych ti smrťáčku i poradil, ale má rada nezazní, jelikož nevím co bych ti poradil.
No, jo, človíčku, vím, že nemáš rád sváry, že kdyby bylo po tvém, žádná válka by už nikdy nebyla, ale já musím kosit jak přikážou temné síly o kterých se píše i v Bibli.Ano smrťáčku, jak je Psáno, svět je v moci toho ničemného, no a podle toho to tady u nás na světě také vypadá.

Kup si whisku a popřípadě i vodku, to aby jsi byl připraven kdo u tebe zabuší na dveře.Když to budou amíci, nalej whisku, a když rusové, tak nalej vodku a zaspívej Kaťušu, pro jistotu, no a já budu ušetřen tě podseknout.
Takže smrťáčku, jak se říká, ani ryba ani rak?
Tak nějak, pokud chceš přežít nech si o de mě poradit.
No, je to pro mě velké dilema komu pití nabídnu a komu ne.
Jedno však smrťáčku vím jistě, a to, že každá mince má rub a i líc.
No, půjdu, musím ještě kapku přibrousit kosu a pomalu se připravit, až mě temné síly povolají, abych kosil.Já jsem tady již od počátku světa, musím kosit, ať se mi to líbí nebo ne.
Smrťáčku, když tě tak poslouchám, je mi tě líto, tak zlou práci ti opravdu nezávidím.
Tak se měj človíčku, a nezapomeň na mojí radu, pak budeš jistě dlouho živ, ať se stane cokoli zlého.Díky smrťáčku a pomalu jsem za ním zavřel dveře.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 26.01.2022
Přečteno 136x
Tipy 4
Poslední tipující: Amonasr, Iva Husárková, Vivien
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Dáš si kafíčko smrťáčku?"
Blázníš? Si myslíš, že jsem si nepřečetl indicie na zvonku?
PharmDr.Vávrová-Lízalová /Vávra Vincent
A vůbec Vávro, jakou máš profesi?
Cože? Zemní práce rypadlem. To si to kafíčko teda nedám!

26.01.2022 22:14:33 | Lesan-2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí